رفتن به مطلب

"كابالا" و نتايج آن در انحراف جامعه بشري از مسير اصلي


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
یعنی الان خواهرتون ناراحتن؟؟؟upset.gif

صدقه مختص دین نیست؟احترام به والدین اونم بعد ار توحید؟

کلا یعنی شما میخوای خوبیهای دین تکراری نباشه؟؟؟اونوقت فطرت چه موجودی باید بگه خوبیه؟؟؟

پرانتزتون هم ناقض باقی حرفاتون بود.دیندار واقعی و کامل انسان خوبیه خواه برتر از کسی باشه خواه نباشه

دین چطور انسان رو یک بعدی میکنه؟؟؟

 

خواهرم جواب رد داد. صدقه و احترام به والدین عمرا مختص دین نیست. از نظر دین آدما یا خوبن یا بد، یا میرن بهشت یا جهنم، غیر از اینه؟

ولی تو این تاپیک درباره دین صحبت نمی کنیم.

  • Like 2
  • پاسخ 41
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
خواهرم جواب رد داد. صدقه و احترام به والدین عمرا مختص دین نیست. از نظر دین آدما یا خوبن یا بد، یا میرن بهشت یا جهنم، غیر از اینه؟

ولی تو این تاپیک درباره دین صحبت نمی کنیم.

نظر دین روی اعماله نه کلیت یعنی هر شخصی به اعمالش سنجیده میشه و همونطور که گفتم خوبی اگه تو ذهن ما نباشه و به قول معروف عقلی نباشه که هیچ وقت معنی به خودش نمیگیره

خوب دین هم ایدئولوژیست ولی هر جور راحتین:a030:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...