رفتن به مطلب

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، سه شنبه


ارسال های توصیه شده

معاون سازمان سنجش آموزش کشور در نشست مطبوعاتی گفت: ثبت نام این آزمون از 17 تا 25 آبان اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
صورت می گیرد .

 

طباطبایی، هزینه کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون هر کد رشته امتحانی را 14 هزار و 300 تومان اعلام کرد و افزود: داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام در دانشگاه‌های پیام نور، غیرانتفاعی و غیر دولتی هستند باید علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، چهار هزار و 600 تومان دیگر پرداخت کنند. وی گفت: داوطلبان تا اول آذر فرصت دارند برای اصلاح اطلاعات ثبت‌ نامی اقدام کنند.

 

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارت ورود به جلسه 23 تا 25 بهمن توزیع می‌شود ، زمان برگزاری آزمون را هم 26 تا 28 بهمن بیان کرد. طباطبایی زمان اعلام نتایج اولیه آزمون را هم دوم خرداد اعلام کرد و افزود: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 11 تا 13 شهریور اعلام می شود. معاون سازمان سنجش آموزش کشور در پایان گفت :‌پذیرفته‌شدگان دوره روزانه آزمون پارسال حق ثبت‌نام در آزمون امسال را ندارند.

 

 

منبع: سنجش

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...