رفتن به مطلب

مانتوهایی اندازه همه زنان


Ssara

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

براي انتخاب يك مانتو مناسب غير از طرح و رنگ بايد به متناسب بودن آن هم دقت كرد. خانم‌هايي كه بالا تنه درشتي دارند بهتر است دور مانتوهايي با طرح‌هاي شلوغ و رنگي را خط بكشند، بهترين انتخاب براي اين دسته از خانم‌ها انتخاب مانتويي با پارچه ساده و ترجيحا تيره رنگ است. در مورد مدل مانتوهايي كه با تركيب پارچه‌هاي مختلف با رنگ‌هاي هماهنگ و روشن طراحي شده‌اند، بهتر است از رنگ تيره‌تر براي زمينه مانتو استفاده ‌شود و از رنگ روشن‌تر و هماهنگ براي لبه آستين، دور كمر و در اصل به‌عنوان مكمل طرح استفاده ‌شود.

لینک به دیدگاه

طراحي خاص و زيباي اين مدل براي مناسبت‌هاي نيمه رسمي انتخاب مناسبي است. در ظاهر هيچ دكمه‌اي براي اين مدل طراحي نشده است، 2 طرف لبه مانتو به‌وسيله دكمه مخفي و بندي كه زير مانتو بسته مي‌شود نقش دكمه را ايفا مي‌كنند.

لینک به دیدگاه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

خانم‌هايي كه قدي نسبتا متوسطي دارند نيم نگاهي به اين مدل مانتو بيندازند. مانتوهايي كه معمولا از نقش‌هايي مثل دمه‌دوزي‌ و پولك دوزي روي پارچه براي تزئين بهره مي‌برند براي مناسبت‌هاي نيمه رسمي انتخاب برتري نسبت به مانتوهاي ساده‌تر هستند.

لینک به دیدگاه

در طراحي اين مانتو از 2 نوع رنگ و جنس پارچه استفاده شده است. پارچه سبز رنگ با رگه‌هاي براق كه رويه دوم مانتو به حساب مي‌آيد، ويژگي خاص بودن مانتو را پررنگ‌تر مي‌كند. در قسمت رويه مانتو اثري از دكمه براي بستن مانتو نمي‌بينيد. اين مانتو در مرحله اول توسط زيپي كه در نگاه نخست ديده نمي‌شود بسته شده، سپس توسط كمربندي كه از جنس پارچه زمينه مانتو است دور كمر بسته مي‌شود. در كنار طرح زيبا و مناسب اين مانتو بهتر است از كيف و كفشي هم رنگ با قسمت كار شده روي مانتو استفاده كنيد كه و نقش مكمل مانتو را دارد تا ظاهري خاص و منحصر به فرد داشته باشيد.

 

برترین ها

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...