sookut 13735 ارسال شده در 5 بهمن، 2011 لازم نیست چیزی بگی. فقط این مطالب رو یه جائی کپی کن و گاهی بخون. اگه ضرر کردی بذار بحساب من. مگه ما همونایی نیستیم که دنبال دمکراسی میگردیم؟ اول باید اینگونه بیاندیشیم بعد به فکر دمکراسی باشیم. دمکراسی رو کسانی دارند که اندیشه هاشون اینچنینی است. هر رفتاری که از ما سر میزنه به خود ما برمیگرده. دیدی دریاچه ارومیه چه جوری جواب بی ملاحظگی های ما رو بهمون پس داد.؟ با طبیعت هم اگه مهربون نباشیم ازمون انتقام میگیره. یعنی هر رفتاری باهاش بکنیم به خودمون بر خواهد گشت. مرسی عزیزم میدونی شما خیلی باهوشی واسشم دلیل دارم پست آخرم یه جورایی به این اشاره داشت که من قانع نشدم بعد شما خواستی از راهی وارد بشی که من بیشتر توجه کنم اونم از چه راهی؟ تقریبا همه اینجا میدونن که من به مباحث محیط زیستی علاقه دارم و زود به این طرف کشیده میشم و برام مهمه و شما درست زوم کردین رو این مطلب روش قانع کردن و به فکر واداشتن افراد متفاوته احسنت به شما:texc5lhcbtrocnmvtp8 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری