Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 4 بهمن، 2011 مرسی. در مورد من که شخصیت امضا و آواتارم اینجا بهم میده با شخصیتی که در برخوردهای رودرو دارم، فکر میکنم اصلا صدق نمیکنه. من در برخوردهای روبرو بسیار آدم شوخ و شیطونی هستم. اما پیش اومده که بچه ها بعد از اینکه منو تو دنیای واقعی دیدن نظرشون نسبت بهم 180 درجه فرق کرده. :texc5lhcbtrocnmvtp8 اما یه سری از بچه ها انصافا شخصیتی شبیه امضا و آواتارشون دارند. برام چند وقته که سوال پیش اومده آیا روحیه و شخصیت فردی که توی این انجمن هست رو میشه از امضا یا آواتارش فهمید؟ و در برخوردهای نزدیکی که با بچه ها داشتم، این قضیه خیلی پیش اومده که از قبل شخصیت طرف رو از توی امضاش حدس زده باشم و درست درومده باشه. به نظر شما چه دغدغه هایی و چیزهایی امضاهای پروفایلهای ما و یا حتی آواتاراهای ما رو شکل میدهند؟ آیا امضا و آواتار پروفایل شما نشان دهنده ی شخصیت و افکار شماست؟ با اینهمه اصرار برای نسبیت و مخالفت با قطعیتی که تا حالا از نیوترون دیدم واقعا این تاپیک خیلی ازش بعیده :JC_thinking: دو تا پست بالا رو بخون. 3
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 4 بهمن، 2011 :JC_thinking:دو تا پست بالا رو بخون. خوندم جفتش رو متوجه منظروم نشدی...حتی سوالش هم از تو بعید بود...هر کس دیگه ای بود تعجب نمیکردم 1
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 4 بهمن، 2011 خوندم جفتش رو متوجه منظروم نشدی...حتی سوالش هم از تو بعید بود...هر کس دیگه ای بود تعجب نمیکردم نه نشدم. توضیح بیشتری بده. :JC_thinking: 1
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 4 بهمن، 2011 نه نشدم.توضیح بیشتری بده. :JC_thinking: پس بیخیال...شاید برداشت من ازت اشتباه بوده 1
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 4 بهمن، 2011 به نظر من 90% آواتارا و امضاها میتونه نشون دهنده افکار و شخصیت باشه؛ اکثرا آواتاراشون یه جورایی مثل شخصیتشونه؛ امضاهاشونم که افکارشونه؛ یادش بخیر؛ قبلنا یجا بود که نظرت راجع به آواتار و امضای قبلی چیه ؛ این تاپیک منو یاد اونجا انداخت؛
الهام. 8079 ارسال شده در 4 بهمن، 2011 من عموما آواتارم حالت روحيمو نشون ميده الان مثل آواتارم تو فكرم:texc5lhcbtrocnmvtp8 دفعه اول بچه ها منو ديدن واسشون خيلي عجيب بود كه اون منم...يعني من اينم آواتارم اصلا شبيهم نبود انگار!!! 10
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 5 بهمن، 2011 من کلا جملاتی رو برای امضام انتخاب میکنم که به نظرم جالب باشه برای آواتار هم معمولا عکس هایی رو انتخاب میکنم که دوست داشته باشم. 7
Himmler 22171 ارسال شده در 5 بهمن، 2011 خدا بکشدش یه فروم راحت شه.هر کس آواتوری رو انتخاب میکنه که دوست داره اونطوری جلوه کنه. یکی دوست داره شاد جلوه کنه. یکی دوست داره غمگین جلوه کنه. یکی دوست داره خشن جلوه کنه. یکی دوست داره اندیشمند جلوه کنه. ولی من عکس خودم رو دوست دارم بزارم. بیشتر از همه حال میده. ولی متاسفانه جا نیفتاده دیگه. مثلا s.f عکس خودشو گذاشته خیلی ازش خوشم میاد. یا حمید کدپلاس. ولی مجهول بودن متاسفانه بیشتر جواب میده. تا اینجای تاپیک رو خوندم و بقیه اش رابیخیال دقیقا درست زدی توی هدف .. ایول دمت گرم من منفی ترین و خشنترین و یکی از جنایتکار ترین ادم نما هایی تاریخ رو انتخاب کردم امضا و عکس امضا و اواتار همه خودشه .. بذار هر کس هر جوری دلش میخواد فکر کنه .. نظرات مجازی در مورد من اگه مطابق مشخصات این شخص بود را خیلی بیشتر دوست دارم تا اینکه مرا از جنس پنبه بدونن !!:texc5lhcbtrocnmvtp8 6
shaden. 18583 ارسال شده در 5 بهمن، 2011 به نظر من بیشتر میتونه سلیقه فردو برسونه تا شخصیتشو من خودم مرتب اواتارمو عوض میکنم اما امضامو نه چون خیلی دوسش دارم 5
El Roman 31720 ارسال شده در 7 بهمن، 2011 امضام همیشه حرف دلم رو میزارم آواتار هم معمولا چهره هایی که دوستشون دارم رو میزاشتم؛ ولی اینیکی آرامش عجیبی داره با زندگی پر دردی که داشته (از روی دستاش گفتم پر درد) خوشم اومد گذاشتم منم پایه هستم یه روز همموم عکس خودمون رو بزاریم 8
A.R-KH-A 4953 ارسال شده در 7 بهمن، 2011 آواتار با ذهنيت فعلي فرد ارتباط داره.. به نظرم حتما يه ارتباطي بين آوتار و كاربر هست كه اون رو انتخاب ميكنه و الكي دست به انتخاب آواتار نميزنه.... ممكنه براي من مخاطب اين آوتار هيچ معني و ارتباطي نداشته باشه ولي براي خود كاربر حتما داره.. براي مثال آوتار خودم.. من اوايل آواتارم يه عكس از "خيام" بود.. اونموقع خيلي علاقه به خيام داشتم (الانم دارم) و تو تالار اسلام و قران مهندسان فعاليت ميكردم و سعي ميكردم هميشه يه حرف بزنم كه بتونم به ابيات خيام ارجاع بدم.. بعد از انتخابات رفتم سراغ عكساي سياسي..(تو فرهيختگان)..يه بار امام خامنه اي/يه بار فاطمه رجبي/يه بار حميد رسايي و...خلاصه عكساي افراطي ميذاشتم و بر عكس حرفاي ضد اونا ميزدم...(البته بجز موقعي كه عكس امام خامنه اي رو گذاشتم..)..به نظرم شايد از اون افراد بدم مياد عكسشون رو ميذاشتم... تا رسيد به اين آواتار فعلي كه دكتر "زيدآبادي" هست..از حالتي كه گرفته خوشم مياد اونموقع و در نوشتن پستام سعي ميكردم مطابق عكس باشم...ولي الان نه..چن وقتيه ميخوام عوض كنم...مطابق با وضعيت فعليم بزارم.. ___ در مورد امضا به نظرم طرز تفكر طرف رو ميرسونه.. ___ به نظر من هيچ كسي كه فعال هست "بدون ارتباط ذهني" آواتار انتخاب نميكنه.. ولي يه چيز مهم كه هست و ديدم اينه كه خيلي ها با "آوتار" فك ميكنن طرف همون شكليه!!!... در حالي كه در اكثر مواقع اينطور نيست... 9
Ehsan 112349 ارسال شده در 7 بهمن، 2011 تا رسيد به اين آواتار فعلي كه دكتر "زيدآبادي" هست..از حالتي كه گرفته خوشم مياد اونموقع و در نوشتن پستام سعي ميكردم مطابق عكس باشم...ولي الان نه..چن وقتيه ميخوام عوض كنم...مطابق با وضعيت فعليم بزارم.. یعنی زیــدآبادی در دادگاه های استالینی، به چه می اندیشد؟ :JC_thinking: 5
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری