رفتن به مطلب

آیا امضا و آواتار پروفایل شما، نشان دهنده ی شخصیت و افکار شماست؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
مرسی.

در مورد من که شخصیت امضا و آواتارم اینجا بهم میده با شخصیتی که در برخوردهای رودرو دارم، فکر میکنم اصلا صدق نمیکنه.

من در برخوردهای روبرو بسیار آدم شوخ و شیطونی هستم. اما پیش اومده که بچه ها بعد از اینکه منو تو دنیای واقعی دیدن نظرشون نسبت بهم 180 درجه فرق کرده. :texc5lhcbtrocnmvtp8

اما یه سری از بچه ها انصافا شخصیتی شبیه امضا و آواتارشون دارند.

 

برام چند وقته که سوال پیش اومده آیا روحیه و شخصیت فردی که توی این انجمن هست رو میشه از امضا یا آواتارش فهمید؟ و در برخوردهای نزدیکی که با بچه ها داشتم، این قضیه خیلی پیش اومده که از قبل شخصیت طرف رو از توی امضاش حدس زده باشم و درست درومده باشه.

 

به نظر شما چه دغدغه هایی و چیزهایی امضاهای پروفایلهای ما و یا حتی آواتاراهای ما رو شکل میدهند؟

آیا امضا و آواتار پروفایل شما نشان دهنده ی شخصیت و افکار شماست؟

 

با اینهمه اصرار برای نسبیت و مخالفت با قطعیتی که تا حالا از نیوترون دیدم واقعا این تاپیک خیلی ازش بعیده :w58:

 

:JC_thinking:

دو تا پست بالا رو بخون.

  • Like 3
  • پاسخ 52
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
:JC_thinking:

دو تا پست بالا رو بخون.

خوندم جفتش رو

 

متوجه منظروم نشدی...حتی سوالش هم از تو بعید بود...هر کس دیگه ای بود تعجب نمیکردم

  • Like 1
ارسال شده در
خوندم جفتش رو

 

متوجه منظروم نشدی...حتی سوالش هم از تو بعید بود...هر کس دیگه ای بود تعجب نمیکردم

نه نشدم.

توضیح بیشتری بده. :JC_thinking:

  • Like 1
ارسال شده در
نه نشدم.

توضیح بیشتری بده. :JC_thinking:

پس بیخیال...شاید برداشت من ازت اشتباه بوده :a030:

  • Like 1
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

به نظر من 90% آواتارا و امضاها میتونه نشون دهنده افکار و شخصیت باشه؛

 

اکثرا آواتاراشون یه جورایی مثل شخصیتشونه؛ امضاهاشونم که افکارشونه؛:ws37:

 

 

یادش بخیر؛ قبلنا یجا بود که نظرت راجع به آواتار و امضای قبلی چیه ؛ این تاپیک منو یاد اونجا انداخت؛:icon_redface:

ارسال شده در

آواتارم عکس خودمه از سال 75 همینو داشتم

  • Like 10
ارسال شده در

من عموما آواتارم حالت روحيمو نشون ميده

الان مثل آواتارم تو فكرم:texc5lhcbtrocnmvtp8

 

دفعه اول بچه ها منو ديدن واسشون خيلي عجيب بود كه اون منم...يعني من اينم:ws37:

آواتارم اصلا شبيهم نبود انگار!!!

  • Like 10
ارسال شده در

من کلا جملاتی رو برای امضام انتخاب میکنم که به نظرم جالب باشه

 

برای آواتار هم معمولا عکس هایی رو انتخاب میکنم که دوست داشته باشم.

  • Like 7
ارسال شده در
خدا بکشدش یه فروم راحت شه.

هر کس آواتوری رو انتخاب میکنه که دوست داره اونطوری جلوه کنه. یکی دوست داره شاد جلوه کنه. یکی دوست داره غمگین جلوه کنه. یکی دوست داره خشن جلوه کنه. یکی دوست داره اندیشمند جلوه کنه. ولی من عکس خودم رو دوست دارم بزارم. بیشتر از همه حال میده. ولی متاسفانه جا نیفتاده دیگه. مثلا s.f عکس خودشو گذاشته خیلی ازش خوشم میاد. یا حمید کدپلاس. ولی مجهول بودن متاسفانه بیشتر جواب میده.

 

تا اینجای تاپیک رو خوندم و بقیه اش رابیخیال

دقیقا درست زدی توی هدف .. ایول دمت گرم

 

من منفی ترین و خشنترین و یکی از جنایتکار ترین ادم نما هایی تاریخ رو انتخاب کردم امضا و عکس امضا و اواتار همه خودشه .. بذار هر کس هر جوری دلش میخواد فکر کنه .. نظرات مجازی در مورد من اگه مطابق مشخصات این شخص بود را خیلی بیشتر دوست دارم تا اینکه مرا از جنس پنبه بدونن !!:texc5lhcbtrocnmvtp8

  • Like 6
ارسال شده در

به نظر من بیشتر میتونه سلیقه فردو برسونه تا شخصیتشو

من خودم مرتب اواتارمو عوض میکنم

اما امضامو نه چون خیلی دوسش دارم

  • Like 5
ارسال شده در

امضام همیشه حرف دلم رو میزارم

آواتار هم معمولا چهره هایی که دوستشون دارم رو میزاشتم؛ ولی اینیکی آرامش عجیبی داره با زندگی پر دردی که داشته (از روی دستاش گفتم پر درد) خوشم اومد گذاشتم

منم پایه هستم یه روز همموم عکس خودمون رو بزاریم

  • Like 8
ارسال شده در

آواتار با ذهنيت فعلي فرد ارتباط داره..

به نظرم حتما يه ارتباطي بين آوتار و كاربر هست كه اون رو انتخاب ميكنه و الكي دست به انتخاب آواتار نميزنه....

ممكنه براي من مخاطب اين آوتار هيچ معني و ارتباطي نداشته باشه ولي براي خود كاربر حتما داره..

براي مثال آوتار خودم..

من اوايل آواتارم يه عكس از "خيام" بود..

اونموقع خيلي علاقه به خيام داشتم (الانم دارم) و تو تالار اسلام و قران مهندسان فعاليت ميكردم و سعي ميكردم هميشه يه حرف بزنم كه بتونم به ابيات خيام ارجاع بدم..

بعد از انتخابات رفتم سراغ عكساي سياسي..(تو فرهيختگان)..يه بار امام خامنه اي/يه بار فاطمه رجبي/يه بار حميد رسايي و...خلاصه عكساي افراطي ميذاشتم و بر عكس حرفاي ضد اونا ميزدم...(البته بجز موقعي كه عكس امام خامنه اي رو گذاشتم..)..به نظرم شايد از اون افراد بدم مياد عكسشون رو ميذاشتم...

تا رسيد به اين آواتار فعلي كه دكتر "زيدآبادي" هست..از حالتي كه گرفته خوشم مياد اونموقع و در نوشتن پستام سعي ميكردم مطابق عكس باشم...ولي الان نه..چن وقتيه ميخوام عوض كنم...مطابق با وضعيت فعليم بزارم..

___

در مورد امضا به نظرم طرز تفكر طرف رو ميرسونه..

___

به نظر من هيچ كسي كه فعال هست "بدون ارتباط ذهني" آواتار انتخاب نميكنه..

ولي يه چيز مهم كه هست و ديدم اينه كه خيلي ها با "آوتار" فك ميكنن طرف همون شكليه!!!...

در حالي كه در اكثر مواقع اينطور نيست...

  • Like 9
ارسال شده در

تا رسيد به اين آواتار فعلي كه دكتر "زيدآبادي" هست..از حالتي كه گرفته خوشم مياد اونموقع و در نوشتن پستام سعي ميكردم مطابق عكس باشم...ولي الان نه..چن وقتيه ميخوام عوض كنم...مطابق با وضعيت فعليم بزارم..

 

یعنی زیــدآبادی در دادگاه های استالینی، به چه می اندیشد؟ :JC_thinking:

  • Like 5

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...