Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 30 دی، 2011 دنیل جان یکی بگه کوروش چیز بود چی؟و البته نباید بگه، چون دلیلی نداره به هرچیزی که مقدس بود توهین بکنیم کوروش فرق میکنه:vahidrk:
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 30 دی، 2011 جرئت دارند بگویند ما قدیسهامون اوناست ؟/ ما که تا بحال ندیدم ..دوم مگه شما یا امثال شما از صبح تا شب از سوی بقیه حرف نمیزیند حالا چطور شد نوبت من که رسید بذارم بقیه خودشون بیان ؟؟ بحث مطابق موضوع بود .. گفتین قدیس .. منم قدیس مورد نظر خیلی ها رو گفتم و خیلی ها رو نگفتم که بحث به هم نخوره و گرنه مث دیگران امام و امازاده رو وارد کارزار نمیکردم . بحث من شروع منحرف کردن تاپیک نبود بلکه شما میخواین به اونسوی که میخواین بره .. بدتون هم نمیاد به اون سمت بره سوالاتان این رو نشون میده از طرف همفکراتون اگر حرف بزنید مطمئنن اعتراضی نمیشنوید:yes: اگر چیزی نشنیدید عاقلانه تر نیست به این فکر بکنید که شاید همچین چیزی نیست؟ من میخوام تاپیک دقیقا در جهت خودش باشه و در قبال مسیری که خواهد رفت مسئولیت دارم سوال من هم فقط سئوال بود، نمیدونم شاید شما رو یاد چیزی انداخته که اینجوری میگید بیخیال این بحث ها شما قدیسی دارید؟ اگه نظر خودتون رو هم بگید خوشحال میشیم:yes: 2
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 30 دی، 2011 کوروش فرق میکنه:vahidrk: چه فرقی عزیزم؟ مقدس بود یعنی؟ 1
Himmler 22171 ارسال شده در 30 دی، 2011 از طرف همفکراتون اگر حرف بزنید مطمئنن اعتراضی نمیشنوید:yes: اگر چیزی نشنیدید عاقلانه تر نیست به این فکر بکنید که شاید همچین چیزی نیست؟من میخوام تاپیک دقیقا در جهت خودش باشه و در قبال مسیری که خواهد رفت مسئولیت دارم بیخیال این بحث ها شما قدیسی دارید؟ اگه نظر خودتون رو هم بگید خوشحال میشیم:yes: اوه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مثلا یکیش چه گوارا است !!! 1
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 30 دی، 2011 اوه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مثلا یکیش چه گوارا است !!! چگوارا؛ مرد بزرگی بود ولی مقدس ؟! یک آدم معمولی بود؛ میتونه الگو باشه ولی مطمئنن اون هم ایراداتی داشت، نظر من بود 1
viviyan 12437 ارسال شده در 30 دی، 2011 هیملر منم خیلی چه گوارا رو دوس دارم، تا حدی که اسم بلوتوث گوشیم چه گواراست ولی این دلیل نمیشه اینو که چه گوارا یک تروریست بوده رو نادیده بگیرم. 3
Himmler 22171 ارسال شده در 30 دی، 2011 چگوارا؛ مرد بزرگی بود ولی مقدس ؟! یک آدم معمولی بود؛ میتونه الگو باشه ولی مطمئنن اون هم ایراداتی داشت، نظر من بود درسته اصولا وقتی ما بسته به هر نوع عقیده ای داریم از قدیس تعریفی داریم و بعضی قبولش دارند بعضی نه و هر کی نظری داره . ب نظرم مهم این نیست که اون کی باشه واصلا اسمش چی باشه قدیس اسمش باشه یا نباشه مهم اینست که در افکار ما و رویه زندگی ما چه تاثیری داره . این تاثیر ها میشه از خیلی افراد با ایدئولوژی های مختلف گرفت .. 1
Himmler 22171 ارسال شده در 30 دی، 2011 هیملر منم خیلی چه گوارا رو دوس دارم، تا حدی که اسم بلوتوث گوشیم چه گواراست ولی این دلیل نمیشه اینو که چه گوارا یک تروریست بوده رو نادیده بگیرم. من ترویست تر از کسانی که چگوارا یا حتی بن لادن جنایتکار رو تروریست میدونن ندیدم .
Fakur 9754 ارسال شده در 30 دی، 2011 به نظر من بحث در مورد قدیس ها نیاز به نام بردن اسامی نداره. خوبه که ما در مورد وجهه قدیس و قابل قبول بودن یا نبودنش گفتگو کنیم. 2
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 30 دی، 2011 چه فرقی عزیزم؟ مقدس بود یعنی؟ کوروش برای ازادی جنگید.یه ذهن ازاد نمیتونه بهش خرده بگیره.کاری به تقدس ندارم.هیچ چیز برای من تقدس نداره اونقدر که نشه نقدش کرد 2
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 30 دی، 2011 کوروش برای ازادی جنگید.یه ذهن ازاد نمیتونه بهش خرده بگیره.کاری به تقدس ندارم.هیچ چیز برای من تقدس نداره اونقدر که نشه نقدش کرد پس یادم باشه یه روز کوروش رو نقد کنیم؛ البته به شرطی که بهم نگین پانترک:viannen_38: 2
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 31 دی، 2011 پس یادم باشه یه روز کوروش رو نقد کنیم؛ البته به شرطی که بهم نگین پانترک:viannen_38: فقط مراقب باش درست نقد کنی و با دلیل چون اونوقت با من طرفی و حس ناسیونالیستیم:vahidrk:
danielo 15240 ارسال شده در 31 دی، 2011 دنیل جان یکی بگه کوروش چیز بود چی؟و البته نباید بگه، چون دلیلی نداره به هرچیزی که مقدس نبود توهین بکنیم معمولا سوال را با سوال جواب نمیدهند !!!!!! بحث این بود که همه میگفتند قدیس دونستند بد هست. من هم پرسیدم اگر الان بگم علی چیز هست کدومتون اروم میشینید. راستی یادم رفت (ع) بزارم.باید دعا کنم که متهم به توهین مقدسات نشم به خاطر ع نگذاشتند جلوی علی اما جواب سوال شما. اگر کسی بگوید کوروش بد است .به فلان دلایلی که دارم. اگر کسی بگوید کوروش شارلاتان و کلاه بردار هست به این دلایلی که دارم من هیچ وقت ناراحت نمیشم و فقط با طرف بحث میکنم. ولی الان من بنویسم محمد شارلاتان و کلاه بردار بود ..تو این تاپیک اتیش به پا میشه.1 ماه اخراج میشم. فقط یک نکته بگم توهین با چیز گفتن فرق داره. مثلا یکی بگه کوروش الاغ هست .اون میشه توهین و فرق فوکوله و من باهاش مخالفم 4
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 31 دی، 2011 معمولا سوال را با سوال جواب نمیدهند !!!!!!بحث این بود که همه میگفتند قدیس دونستند بد هست. من هم پرسیدم اگر الان بگم علی چیز هست کدومتون اروم میشینید. راستی یادم رفت (ع) بزارم.باید دعا کنم که متهم به توهین مقدسات نشم به خاطر ع نگذاشتند جلوی علی اما جواب سوال شما. اگر کسی بگوید کوروش بد است .به فلان دلایلی که دارم. اگر کسی بگوید کوروش شارلاتان و کلاه بردار هست به این دلایلی که دارم من هیچ وقت ناراحت نمیشم و فقط با طرف بحث میکنم. ولی الان من بنویسم محمد شارلاتان و کلاه بردار بود ..تو این تاپیک اتیش به پا میشه.1 ماه اخراج میشم. فقط یک نکته بگم توهین با چیز گفتن فرق داره. مثلا یکی بگه کوروش الاغ هست .اون میشه توهین و فرق فوکوله و من باهاش مخالفم هیچکدوم از کسانی که تو این پست ازشون اسم بردی برای من قداست ندارن، من نخواستم از محمد و علی دفاع کنم، فقط گفتم اینکه مقدس نیستن دلیل نمیشه بهشون توهین کرد :yes: 4
spow 44202 ارسال شده در 31 دی، 2011 من نمیدونم چرا شما بحث رو میبرید سمت اینکه تقابل داشته باشه؟ سوالی که تو پست اول اومده اونقدر مفهومی وسنگین هست که از پرداختن به اسامی بشه اجتناب کرد همه ماهم میدونیم که فضای نقد واصلا مفهوم نقد درایران مملو از احساسات وبه دور ازروال منطقی هست تا یکی میپرسه از اصولمون همه خوب وبدش رو میخوایم بیاریم جلوی چشمش هیچ انسانی به ذات خودش بد نبوده وهیچ ادم بدی(با عنایت به برداشتها ونقل های تاریخی!) نمیخواسته ادم بدی باشه اصلا خیلی از دیکتاتورها وادمکشها برای یک اعتقاد مقدس برای یک اصلاح بزرگ گام برداشتند وشاید اگرزاویه دید ما وفضای فکری اون زمان عوض میشد خیلی از مسایل متفاوت بودند حالا خواهشا از نام بردن وتاکید روی اسامی که هرکس به طریقی روی اونا حساسیت داره اجتناب کنید حالا چه حضرت علی چه کوروش وچه ایکس اینا دوای درد مقابله با تحجر واستبداد فکری ورفع عقب ماندگی های ما نیست درست فکر کنیم ،جوش نیاریم(احساساتی نشیم)ودرست عمل کنیم باشد که رستگار شوید! 5
Neutron 60972 ارسال شده در 31 دی، 2011 حکایت ماست. :icon_pf (44): منبع: http://noandishaan.com/forums/showthread.php?t=58216&page=3 به نقل از مردمک 5
El Roman 31720 مالک ارسال شده در 31 دی، 2011 حکایت ماست. :icon_pf (44): منبع: http://noandishaan.com/forums/showthread.php?t=58216&page=3 به نقل از مردمک دقیقا:icon_pf (34):خودم هم:icon_razz: 3
spow 44202 ارسال شده در 31 دی، 2011 درمورد تعصب زمانی که فکور میخواست تا موضوع پیشنهاد بدیم ویکی بیاد تاپیک بزنه از اریون (انصافا از اون بچه های بی تعصب وباسوادمونه) خواستم تاپیکشو بزنه الان مرور اون تاپیک هم میتونه جالب باشه 3
Himmler 22171 ارسال شده در 31 دی، 2011 من هم بلدم اسم ببرم و اسم بنویسم وبعدش بگم اگر بنویسم ............................... !!!! در کلاس نهضت 4تا اسم به من یاد دادن باور کنید . به نظر شما توهین بشود و یه اگر بنویسم جلوش بذاریم توهین نیست ؟؟؟؟ ببخشید جناب استار تر اجباری بود !! 2
Neutron 60972 ارسال شده در 31 دی، 2011 درمورد تعصب زمانی که فکور میخواست تا موضوع پیشنهاد بدیم ویکی بیاد تاپیک بزنه از اریون (انصافا از اون بچه های بی تعصب وباسوادمونه) خواستم تاپیکشو بزنهالان مرور اون تاپیک هم میتونه جالب باشه این تاپیک رو هم من در مورد تعصب زدم: http://noandishaan.com/forums/showthread.php?t=58216 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری