رفتن به مطلب

خوشحالی معکوس


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

:yes:

  • Like 7
ارسال شده در

همه چی آرومه ما چقدر خوشبختیم؟! :ws38:

  • Like 11
ارسال شده در

داداشی نمیدونم تو امشب چرا زدی تو خط پیام های ایمیلی :ws37:

  • Like 8
ارسال شده در

به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم

  • Like 13
ارسال شده در

من هرچیزی گرونتر میشه هم خوشحال میشم!

  • Like 10
ارسال شده در

تخم مرغ دانه اي 300 تومان ميشود و ما كلي خوشحال ميشيم...

__________________________________________________

اين خوشحالي ها از سر رضايت نيست..

هر چند كه اين گراني و اين باخت و اين توهين و...ما را هم جميعا متضرر ميسازد ولي از آنجايي كه وقتي فردي كه چيزي بگويد ولي كسي گوش شنوايي نداشته باشد مورد خوشحالي است..

البته اين نوع خوشحالي حتي در هنگام متضرر بودن خود به آن برميگردد كه "ما نتيجه ي كار را با اين شرايط حدس ميزديم ولي كسي گوش نكرد.."..

وقتي دستت به جايي بند نيست و قيچي دست كسي ديگر است معمولا اين شيوه نه تنها در ايران بلكه در تمامي كشورها استفاده ميشود..

  • Like 19
ارسال شده در

آمریکا میخواد حمله کنه من خیلی خوشحال میشم!

کرایه تاکسی ها هم زیاد شد 4 روز پیش خوشحال شدم!

بنزین قراره بشه 1200 در پوست خود نمیگنجم!

  • Like 16
ارسال شده در

یه چیز دیگه، من وقتی خودم هم پول ندارم خوشحال میشم!!

  • Like 8
ارسال شده در

ممنونم:a030:

خیلی چیزهای دیگه ای می تونه تو یه روز اتفاق بیفته.....:whistle:

  • Like 6
ارسال شده در

امروز عقربه های ساعت بزرگ مترو، ساعت 18:33 را به عنوان ساعت اعزام قطار نشان میداد.

 

از ساعت 18 پرس های هیدرولیکی ملت فرهیخته،با فرهنگ،استثنایی و غیر قابل شناخت ایران اسلامی را پشت سرم حس کردم.

 

همین که در باز شد، ضربات سهمگین شروع شد،یکی با کله میرفت تو در، یکی مثل ..... له میشد و.....

 

خلاصه در این صحرای محشر؛ کفش یک بنده خدایی از پایش در آمد.

 

همه دور کفش حلقه زدند و قاه قاه خندیدند،حال این صاحب نگون بختش کجاست،بیخیال.

 

چه صحنه شادی بود، تا 5 دقیقه به یک لنگه کفش میخندیدند.

 

از زندگی در کنار چنین ملت فرهیخته ای احساس غرور میکنم. :ws37:

  • Like 28
ارسال شده در

بعید می دونم کسی وانمود به خوشحالی کنه اما واقعا خوشحال نشه/ آفرین بر شما که این اصل روانشناسی را در این آشوبناکی روزگار رعایت می کنید

:ws37:

  • Like 8
ارسال شده در

رشد دولت در سال 85 حدود 90 % بوده در حالی که در امریکا حدود 36% ...

 

 

اگه امسال از 100% هم بزنه بالا ما بیش از اندازه خوشحال می شیم ... :ws44:

  • Like 12
ارسال شده در

امروز مجبور شدم با اتوبوس های brt برم سر کارم،نزدیک 1 ساعت ایستادم تا اتوبوس برسه،یک صفی درست شده بود نزدیک 500 متر.

همه فقط زیر لب غرغر میکردند و معلوم نبود به کی فحش میدادن.

موقع سوار شدن هم بدجوری هول میدادن،یهو دیدم اونهایی که صندلی گیرشون اومده، تا بناگوش نیششون بازه،اونهایی هم که با هزار بدبختی سوار شدن و در همون حال که داشتند له میشدند خدا رو شکر میکردن که بالاخره میتونن برسن به مقصدشون.:ws37:

چه قدر ما بدبخت و توسری خور هستیم،خدا !!!:ws44:

  • Like 14
ارسال شده در

بلاخره این اتفاق ها باید بیوفته تا عده ای متوجه بشن!!اگه نشه اگه تر و خشک با هم نسوزن اگه عده ای نابود نشن!اگه تاوانش رو ندیم که اون عده رو هنوز خواب می بره!!ممکنه برای کم نیاوردن تو روی من و تو حرفی نزنن ولی تو خلوت خودشون و تو دلشون حتما بیدار شدن!این خنده هم یه جور مکانیزم دفاعیه که شخص به صورت ناخودآگاه برای آسیب کمتر استفاده می کننگاهی حقایق تلخ ترین طنز های دنیا هستند که شاید بعدا اگه بهشون برگردیم همینایی که بهشون می خندن براشون زار زار گریه کنن!!

  • Like 10
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

باز هم مترو تهران و درس هایش !!!! :ws44:

 

امروز مردی زنش را در ایستگاه مترو کتک میزد و به او میگفت آشغال واسه چی فلان کردی و...

 

امت همیشه در صحنه ایران اسلامی هم دور این حرکت حلقه زده بودند و یکی گفت آقا چرا خانمو میزنی.

 

مرد فریاد زد،این ناموسم است و حقش را دارم،ناگهان دیدم سکوتی معنادار همه ناموس پرستان را فراگرفت و دیگر کسی چیزی نگفت،خوب ناموسشه دیگه حقشو داره.....

 

زن، دو تا پسگردنی دیگر از صاحبش خورد و وقتی گفت غلط کردم، دیگر شوهر بیخیال شد و به سمت پله های خروجی هلش داد.....

 

آنها رفتند، اما مردمی که جمع شده بودند پس از متفرق شدن میخندیدند و میگفتند چه آدم هایی پیدا میشنا، وای وای وای.....:icon_razz:

  • Like 16
ارسال شده در
باز هم مترو تهران و درس هایش !!!! :ws44:

 

امروز مردی زنش را در ایستگاه مترو کتک میزد و به او میگفت آشغال واسه چی فلان کردی و...

 

امت همیشه در صحنه ایران اسلامی هم دور این حرکت حلقه زده بودند و یکی گفت آقا چرا خانمو میزنی.

 

مرد فریاد زد،این ناموسم است و حقش را دارم،ناگهان دیدم سکوتی معنادار همه ناموس پرستان را فراگرفت و دیگر کسی چیزی نگفت،خوب ناموسشه دیگه حقشو داره.....

 

زن، دو تا پسگردنی دیگر از صاحبش خورد و وقتی گفت غلط کردم، دیگر شوهر بیخیال شد و به سمت پله های خروجی هلش داد.....

 

آنها رفتند، اما مردمی که جمع شده بودند پس از متفرق شدن میخندیدند و میگفتند چه آدم هایی پیدا میشنا، وای وای وای.....:icon_razz:

شما هم تماشا می کردین؟:viannen_38:

  • Like 2
ارسال شده در
شما هم تماشا می کردین؟:viannen_38:

 

در جماعت ناموس ها و ناموس پرست ها، جایی برای ما نیست.....

 

گاهی باید به حال سلاخی گوسفندان تنها گریست.

  • Like 9
ارسال شده در
باز هم مترو تهران و درس هایش !!!! :ws44:

 

امروز مردی زنش را در ایستگاه مترو کتک میزد و به او میگفت آشغال واسه چی فلان کردی و...

 

امت همیشه در صحنه ایران اسلامی هم دور این حرکت حلقه زده بودند و یکی گفت آقا چرا خانمو میزنی.

 

مرد فریاد زد،این ناموسم است و حقش را دارم،ناگهان دیدم سکوتی معنادار همه ناموس پرستان را فراگرفت و دیگر کسی چیزی نگفت،خوب ناموسشه دیگه حقشو داره.....

 

زن، دو تا پسگردنی دیگر از صاحبش خورد و وقتی گفت غلط کردم، دیگر شوهر بیخیال شد و به سمت پله های خروجی هلش داد.....

 

آنها رفتند، اما مردمی که جمع شده بودند پس از متفرق شدن میخندیدند و میگفتند چه آدم هایی پیدا میشنا، وای وای وای.....:icon_razz:

واکنش مردم ما در قبال مسائل به اصطلاح ناموسی خیلی عجیب و متاثر کننده است

 

مردی حتی اگه زنش رو جلوی چشم مردم بکشه کافیه بفهمن موضوع ناموسیه ،کسی جم که نمیخوره هیچ ،همه حتی زنها تو دلشون میگند حتما کاری کرده دیگه حقشه!:icon_razz:

 

کی رها میشیم از بند این تفکرات پوسیده؟

  • Like 8
ارسال شده در

 

کی رها میشیم از بند این تفکرات پوسیده؟

 

این تفکرات پوسیده نیست.

 

به قول یکی از دوستان مذهبی تو همین انجمن که حرفش برام خیلی تامل برانگیز بود، ما زیادی روشن فکر شدیم.

  • Like 8

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...