* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 11 دی، 2011 موزه نساجی ؛ تفاوت های مرمت و احیاء منبع موزه نساجی، بخشی از طرح توسعه محوطه حافظیه می باشد که توسط مهرداد ایروانیان اجرا شده است. استراتژی احیاء به خودی خود اشاره به لقاح زمان و رشد ریزومیک از نمونه "غیر" دارد. چرا که با مداخله در زمان از دست رفته این نوع "زمان اختیاری" که نیازمند عینیت یافتن داده های خود در یک چهارچوب همسان سازی وقایع تاثیرگذار بر تک تک عناصر تشکیل دهنده متن، غیر ممکن به نظر می آید، که در هر صورت با ارجاع به عناصر با طول عمر متفاوت امکان متن ساختن عناصر در یک قاب بندی با نام ترکیب زمان های گوناگون منجر به ابطال نظریه های حیات و کرنولوژی و متعاقب بودن خواستگاه فیزیک است. مثل جمع شدن بعد از ریختن، مثل سرازیرشدن بعد از شیب، مثل صدا بعد از نور، مثل واژگونی برای جاذبه. ین نوع عادات، معنای استدلال زمانی را به شیوه ای مطرح می سازند که اصول ریخت نگاری هر واقعه ارجاع به صور محدود و رهایی دیگر عناصر تشکیل دهنده یک متن فاقد ارزش معنایی پیشینه مداری است. در این صورت به نظر می رسد که ارجاع وقایع گوناگون برای ساختن یک چهارچوب در زمان دیگر نیازمند زیرمجموعه ای از ارجاعات با طول طمانی متفاوت جهت ارائه این ناهمگونی متن با تاثیر طول زمان متفاوت برای عناصر شرکت کننده در یک جمیع متن است.
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 11 دی، 2011 با این روش استدلال پیوند نو و کهنه یعنی همه تلاش برای جاری ساختن در طول زمانی متفاوت در یک قاب با نام تاثیر از پیشینه و تزریق تخنه نوین تنها منتهی به یادآوری ساده انگارانه ای که شکل و عملکرد را با نگاه اختیار کامل و در چهارچوب رابطه علت و معلولی بین هردو نه منبعث از سیاست گذاری "اقتصاد " قلمداد می گردد.
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 11 دی، 2011 سایش خوردگی تعریف جاری شدن در زمانی با طول زمان معین و تثبیت چهرچوب انفرادی متن است. یعنی ارائه متن منفرد، ممیز و پاکیزگی شیمایی از ناخالصی که منجر به ادواری ساختن وقایع متفاوت فیزیکی و معنای طول عمر و زوال و تکثیر انبار شده. تکثیر انواع اشاره به قانون بی بازگشت احیاء است. احیا تنها می تواند منجر به شکل گیری هسته نو شود.
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 11 دی، 2011 هیچ جز حتی با اشاره به سازمان سلولی مشابه نمی تواند ادعای بیولوژیک همسن را مطرح سازد. چرا که با رخ دادن در زمان جدا در لحظه حضور جفت، سیر متفاوت تاثیرات محیطی را طی می کند. از این رو هر نوع احیا می خواهد اشاره به این تفاوت زمانی را در قالب پرده های رنگ، یا محسوسیت بافت به ترتیب زمانی قابل قیاس ارائه کند. اما کما و بیش نگهداری متن سقوط در ورطه فشردگی غیر متعارف زمان و ابداع طول غیر ضرور ساده انگارانه است. چندلایگی پذیرش ادوار است. ادواری با خود طول زمان منفرد خویش را دارند و یا شاخض آن می توان خوردگی را اندازه گیری کرد و طول زمان تغییرات استحاله ریاضی به فیزیک را. 4 واقعه بر زمین می گذرد: اول گورستان، بعد باغ، کارخانه و آخر مخزن کتاب.
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 11 دی، 2011 با خود گور و درخت و دیوار و صدا و بافت و سطور و شیشه را می آورد. در اینجا با قید وقایع چهارگانه اصرار بر تجرد بی مناسبات نیست چرا که در هر صورت قوانین حضور و رسوخ مجاورت حتی در شکل انفرادی آن یعنی استحاله فیزیک بر ریاضی قابل پیگرد است. و این اثر بلامنازع "تاثیرات جفت" است .
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 11 دی، 2011 که به هر حال این شکل استدلال منجر به ایجاد اشکال با خواص غیر ترکیبی جهت تثبیت موضع پذیرش وقایع جداگانه در عین حال دارای خواص هم نشینی می باشد. از چهار واقعه یک ساختمان برای مرحله کارخانه می ماند. کارخانه در خود محتوای جزء و کل را دارد. جزء یعنی عملکرد اختصاصی، کل به معنی آغاز عصر ماشین.
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 11 دی، 2011 بوق هردو را صدا می زند. پارچه یک محصول و یک اثر است. بال خود می تواند شکل را تداعی کند اما نه احیاء را به گونه توسعه ی اعضای خاموش، ایستا مثل پروسه شیمیایی یک آجر. شاید نزدیکترین تمایز و تشابه یعنی گریز از چرخ های دستی و تار و پود "دار " و نزدیک شدن به تسریع و انبوه این گرایش خطی به غیر ساختمانی دوران که کم و بیش نماینده کالبد یک جریان همیشه موجود در عرصه تکثیر آرام فلز با تمایلات برهنه، لاغر و متمایز است. که سریع دوران تازگی خود را طی می کند و در کندی بقیه لایه ها در ارائه متن روشن زمان به تعریف صریح تری از استحاله می نشیند. استحاله ای که جفت گیری آن در موجودیتی به نام فضا قرار گرفته. تار و پود ها نیز جزء و کل را هدف قرار می دهند. و با بار معنایی خود می توانند دور و نزدیک را در یک آن در خود حمل کنند.
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 11 دی، 2011 در آخر همه کنار هم قرارگیری استاتیک و منفرد، در جمع خود تلاطم یک سیال را در بر می گیرند که با خود صدای از دست رفته و تحرک خاموش را همراه می آورد.
shahdokht.parsa 50877 ارسال شده در 27 اسفند، 2011 منظور از حافظیه همون حافظیه آرامگاه حافظ توی شیراز هست؟ حالااین موزه نساجیه کجاش هست ؟ من که ندیدم ؟ چرا تاحالا؟
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 27 اسفند، 2011 منظور از حافظیه همون حافظیه آرامگاه حافظ توی شیراز هست؟حالااین موزه نساجیه کجاش هست ؟ من که ندیدم ؟ چرا تاحالا؟ نمیدونم؛ شاید اسم یه خیابون تو تهران باشه
shahdokht.parsa 50877 ارسال شده در 27 اسفند، 2011 نمیدونم؛ شاید اسم یه خیابون تو تهران باشه آخه آقای ایروانیان چندتا طرح شهری دیگه هم تو شیراز داره........ حافظیه هم که شیرازه ..... برای همین شک کردم.....
shahdokht.parsa 50877 ارسال شده در 27 اسفند، 2011 دیدید درست حدس زدم ولی نمی دونم چرا من ندیدم این پروژه رو تاحالا....... این آدرسش هست : [TABLE=width: 0] [TR] [TD] این جا درست میشه پشت آرامگاه حافظ و حافظیه[/TD] [/TR] [TR] [TD]مکان : جنب کتابخانه اسناد ملی - مساحت : 300 متر مربع[/TD] [/TR] [/TABLE]
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 28 اسفند، 2011 دیدید درست حدس زدم ولی نمی دونم چرا من ندیدم این پروژه رو تاحالا....... این آدرسش هست : [TABLE=width: 0] [TR] [TD] این جا درست میشه پشت آرامگاه حافظ و حافظیه[/TD] [/TR] [TR] [TD]مکان : جنب کتابخانه اسناد ملی - مساحت : 300 متر مربع[/TD] [/TR] [/TABLE] عههه؛آفرین؛ درست حدسیدی ممنون که آدرسشو گذاشتی
ارسال های توصیه شده