EOS 14528 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 فروردین، ۱۳۹۰ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام آی آر جوان : همایون نصیری نوازنده و سرپرست گروه موسیقی دارکوب به تازگی در گفتگویی از این مساله سخن گفت که آلبوم جدید گروه دارکوب با حضور حامد بهداد به عنوان خواننده ضبط خواهد شد. شبکه ایران: همایون نصیری نوازنده و سرپرست گروه موسیقی دارکوب در گفتگویی از ضبط آلبوم جدید گروه دارکوب با حضور حامد بهداد به عنوان خواننده خبر داده است ، بخش هایی از گفته های نصیری به نقل از فرهنگ خانه را می خوانید: ترکیب موسیقی نواحی و موسیقی معمول هم اکنون مشغول ضبط آلبوم دوم دارکوب هستیم تا بتوانیم آن را به بهترین نحو ممکن به مخاطبانمان عرضه کنیم ، در این آلبوم مانند گذشته ، موسیقی نواحی را با فرم موسیقی معمول دارکوب همراهی کرده و آنها را ضبط خواهیم کرد ، قرار نیست این آلبوم با آلبوم قبلی ما مغایر باشد بلکه در عین اینکه همسو با آن است ، تفاوت هایی را نیز برای خود لحاظ کرده است. همکاران نوازنده این آلبوم در نهایت دقت و حوصله ساخته می شود چون دوست نداریم کار سخیفی راهی بازار کنیم ، همه قصد گروه دارکوب این است که به نتیجه دلخواه برسد ، در این آلبوم نیز مانند گذشته دوستانی همچون پویا نیک پور ، بهنام ابطحی ، دارا دارایی ، امید حاجیلی ، پیام رونق و محسن شریفیان در کنار من حضور خواهند داشت و به نوازندگی اقدام خواهند کرد. حامد بهداد هم می خواند حضور حامد بهداد در این آلبوم قطعی شده اما در خصوص حضور مهران مدیری هنوز نتیجه نگرفته ایم چون مهران مدیری به دلیل مشغله کاری که دارد و سرگرم «قهوه تلخ» است ، هنوز مشخص نیست با ما و در کنار ما در این آلبوم باشد یا نه. انتشار تا پایان سال جاری قطعات محلی موجود در آلبوم به هیچ وجه تقلیدی نبوده و بازسازی هم نیست بلکه بیشتر به یک نوع برداشت از موسیقی نواحی شبیه است که طی آن یک سری از ملودی های موسیقی نواحی را به موسیقی دارکوب نزدیک کرده ایم ، این آلبوم در استودیوی خصوصی پویا نیک پور ضبط می شود و قرار است تا پایان سال جاری به بازار موسیقی بیاید. . 3 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 اردیبهشت، ۱۳۹۰ برای تبریک گفتن به تیم رئال مادرید و هوادارانش؛ پیکه به پیشنهاد شکیرا عمل کرد مدافع جوان تیم فوتبال بارسلونا به پیشنهاد خواننده کلمبیایی قهرمانی رئال مادرید در جام پادشاهی را به هواداران این تیم تبریک گفت. به گزارش آس اسپانیا، شکیرا، خواننده کلمبیایی با رئال مادرید قراردادی 10 ساله برای کمک به کودکان آفریقایی داشته و طبق توافقات قبلی او میتواند از فرصتهای به دست آمده در تعطیلات و یا فاصله بین دو بازی در برنابئو کنسرت داشته باشد اما رابطه او با پیکه، مدافع بارسلونا، باعث فاصله گرفتنش با هواداران رئال مادرید شده و اوج این خصومت را میشد در شعارهای هواداران مادریدی علیه وی در مستایا مشاهده کرد. شکیرا که برای تماشای بازی پیکه به مستایا آمده بود در جریان بازی بارها مورد اهانت هواداران رئال مادرید قرار گرفت و واکنش تلخ او پس از تماشای گل رونالدو به بارسلونا و پخش این فیلم در سایتهای خبری بیش از پیش او را در نظر مردم مادرید منفور کرده است. همین مسئله باعث شد تا شکیرا از پیکه بخواهد قهرمانی رئال مادرید را به هواداران این تیم تبریک بگوید تا شاید قدری از نفرت مردم پایتخت نسبت به او کاسته شود. پیکه در صفحه مربوط به خود در یک سایت اجتماعی نوشته است: «تیمی که خوب بازی کرد به قهرمانی رسید و در نهایت این ما بودیم که دست خالی از مستایا برگشتیم. این قهرمانی را به هواداران رئال مادرید تبریک می گویم و امیدوارم در دو بازی باقیمانده از چهار الکلاسیکو دربی نیز بازیهای خوب و پرهیجانی داشته باشیم.» منبع: فارس 3 لینک به دیدگاه
EOS 14528 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 اردیبهشت، ۱۳۹۰ آلبوم «جز تو» با صدای محمد علیزاده که پیش از این به صورت غیر مجاز لو رفته و وارد دنیای غیر مجاز موسیقی شده بود، بالاخره توانست مجوز بگیرد و وارد دنیای موسیقی مجاز شود. این خواننده دراین باره گفت: مدتها پیش آلبوم «جز تو» آماده انتشار شد که در آخرین روزهای ورود به بازار متاسفانه لو رفت و به صورت غیر مجاز وارد دنیای اینترنت و غیر مجاز شد. این در حالی است که مجوز تک تک قطعات و ترانههای آن را دریافت کرده بودیم و آلبوم تا مدت زمان کوتاهی وارد بازار میشد. وی ادامه داد: خوشبختانه با لحاظ کردن تغییراتی در این آلبوم توانستیم مجوز آن را بگیریم و به زودی آن را منتشر و به بازار بفرستیم. به گفته علیزاده، با حذف قطعاتی از این آلبوم. افزودن ۴ قطعه دیگر، این آلبوم سیر منطقی خود را پیش گرفت و به سوی بازار در راه است. علیزاده درادامه یاداور شد: بیشتر ترانههای این آلبوم را خودم سرودهام و در این زمینه از علی بحرینی و فرزاد حسنی نیز استفاده کردهام. ملودیهای «جز تو» را اکثرا خودم ساختهام و تنظیمهای آنها را میلاد ترابی انجام داده است جز یک قطعه که ملودی ان را ساناز کریمی ساخته است. خواننده «جز تو» همچنین اعلام کرد: این آلبوم اگر با مشکلی مواجه نشود حداکثر تا پایان فصل بهارتوسط شرکت ایران گام وارد بازار موسیقی خواهد شد. وی درخصوص تغییرات عمده این آلبوم و همین طور تغییر ناگهانی ژانر خود گفت: مسلما هر کسی به دنبال تغییراتی است تا بتواند به واسطه آن بهتر کار کند من نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سعی کردم در فرمتی دیگر ظاهر شوم. به همین دلیل با این همه تغییر روبرو شدهایم. این تغییرات به قدری ادامه خواهد داشت که در آلبوم بعدیام که ساخت ان را آغاز کردهام، به روزتر و تازهتر شدهام و میتوانم با مخاطبان بیشتر و گسترده تری ارتباط برقرار کنم. علیزاده که در یک مجموعه تلویزیونی خوانده در این باره گفت: این مجموعه را حسین سهیلیزاده کارگردانی کرده و قرار است از شبکه یک سیما در اوائل تابستان پخش شود. __________________________ من که از همین الان بی صبرانه منتظرم صداش فوق العاده دلنشینه . 1 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۰ ۳۰ اردیبهشت در سیدنی و ۶ و ۷ خرداد در ملبورن؛ «رضا صادقی» در استرالیا میخواند رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در دو شهر ملبورن و سیدنی استرالیا به روی صحنه میرود. در این کنسرت که ۳۰ اردیبهشت در سیدنی و ۶ و ۷ خرداد در ملبورن برگزار میشود، رضا صادقی آلبوم «۱۲۱» را برای اولین بار به صورت زنده اجرا میکند. بنابراین گزارش، بخش عمده قطعات این آلبوم اعم از ترانه، ملودی و تنظیم توسط رضا صادقی صورت گرفته و تعدادی از قطعات هم توسط محمدرضا چراغعلی، انوشیروان تقوی و کوشان حداد تنظیم شدهاند. این خواننده موسیقی پاپ تا کنون کنسرتهای بسیاری را برگزار و آلبومهایی چون سلام آقا، یکی بود یکی نبود، چقدر سخته، وایسا دنیا، پیرهن مشکی، دلم برات میسوزه، پرچم مشکی، کما، مشکی رنگه عشقه، حکایت مشکی پوش، عاشقم من و... را منتشر کرده است. منبع : فارس 1 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 8 اردیبهشت، ۱۳۹۰ ۲۵۵ کنسرت پاپ و 160 اجرای موسیقی سنتی در سال 89 محسن یگانه با ۲۵ اجرا رکورددار کنسرتهای پاپ در سالی که به انتها رسید ۹۶۰ مجوز برای آلبوم و کنسرت با مخاطب بالای پانصد نفر صادر شد و سال پرکار ۸۹ نشان میدهد اگر همین رویه ادامه پیدا کند، امسال نیز سال خوبی را برای موسیقی خواهیم داشت. علی ترابی، سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سهولت صدور مجوز در سال ۸۹ گفت: سال ۸۹ به لحاظ آماری سال منحصر بهفردی بود و ۹۶۰ مجوز برای آلبوم و کنسرت با مخاطب بالای پانصد نفر صادر شد که این آمار شامل اجراهای موسیقی با تماشاگر کمتر از پانصد نفر نمیشود. وی افزود: «تمام دستاندرکاران برگزاری کنسرت و تهیه کنندگان حوزه موسیقی بر این امر اتفاق نظر دارند که بیشترین مجوز در سال ۸۹ برای فعالیتهای موسیقی صادر شد، ما نیز برآنیم که این سهولت به لحاظ روش و سیستم اداری با سرعت بیشتری پیش برود اما در عین حال ضوابط و قوانین را به صورت جدی رعایت کنیم تا از این طریق نظارت صحیحی صورت بگیرد و از اعمال سلیقههای فردی جلوگیری شود و امیدواریم سال ۹۰ سال پرشوری در حوزه موسیقی باشد.» سال ۸۹ سال پرکاری در حوزه موسیقی بود به طوری که در بسیاری از شبها چندین کنسرت در تهران برگزار میشد، ۱۵۹کنسرت در تالار وحدت، ۹۸کنسرت در تالار رودکی، ۹۱کنسرت در برج میلاد، ۴۱کنسرت در سالن اریکه ایرانیان، ۳۲کنسرت در فرهنگسرای نیاوران، ۳۰کنسرت در سالن محک، ۳۰کنسرت در فرهنگسرای ارسباران، ۲۰کنسرت در فرهنگسرای بهمن، ۱۸کنسرت در تالار ایوان شمس، ۱۶کنسرت در خانه هنرمندان، ۱۱کنسرت در مجموعه فرهنگی هنری سعدآباد، ۷کنسرت در نمایشگاه بینالمللی، ۶کنسرت در تالار بزرگ کشور و ۳کنسرت در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد. سال گذشته شاهد کمترین حاشیه در حوزه موسیقی بودیم به طوری که هنرمندان این حوزه با کمترین مشکلات روی صحنه رفتند و اکثر این کنسرتها با استقبال پرشور مخاطبان برگزار شدکه در این میان تهران، قشم، شیراز، گیلان، کرج و گرگان به ترتیب بیشترین میزبانان کنسرت در ایران بودند. و اما موسیقی پاپ سال پرکاری را در سال ۸۹ پشت سر گذاشت، به طوری که ۲۵۵ کنسرت پاپ در کشورمان برگزار شد، فشردگی بسیاری از این اجراها به حدی بود که دریک شب چندین اجرا در سالنهای شهر تهران به صورت همزمان روی صحنه رفت، در این حوزه محسن یگانه با حدود ۲۵ اجرا رکورددار کنسرتهای پاپ بود و بدین ترتیب رضا صادقی، احسان خواجه امیری، فرزاد فرزین، حمید عسکری، روزبه نعمت اللهی و علی لهراسبی بیشترین کنسرت را برگزار کردند. سهم کنسرتهای موسیقی سنتی نیز حدود ۱۶۰ اجرا بود اما نکته قابل توجه در این کنسرتها حضور هنرمندانی بود که سالها از صحنه اجرا دور بودند. در سال ۸۹ نام هنرمندانی چون کیهان کلهر، حسین علیزاده و محمدرضا لطفی در زمینه اجرای صحنهای میدرخشید. در حوزه موسیقی کلاسیک نیز کنسرت همایون خرم بعد از ۱۰ سال از اخبار مهم حوزه موسیقی بود که پای بسیاری از علاقهمندان این هنرمند را به برج میلاد کشاند به طوری برگزارکنندگان کنسرت اجرای مجددی را در سال ۸۹ برای این هنرمند ترتیب دادند و آن اجرا هم مورد اقبال مردمی قرار گرفت. ارکسترسمفونیک تهران با چندین رهبر ایرانی و خارجی و با حدود ۳۰ اجرا پرچمدار موسیقی کلاسیک بود. اما اگر همین رویه در سال ۹۰ از سوی دفتر موسیقی ارشاد؛ دفتری که همچنان بدون مدیر کل است طی شود میتوان روزهای روشنی را برای موسیقی پیش بینی کرد، گرچه تنها ارائه آمار و گستردگی اجراها نمیتواند به رشد یک هنر کمک کند بلکه داشتن دغدغههای جدی برای گوش مخاطبان هم از طرف هنرمندان و هم مسئولان میتواند به رشد موسیقی کمک کند. نکته دیگر اینکه موسیقی بشدت به اصلاح سیستم توزیع نیاز دارد و باید بستری فراهم شود تا هنرمندان در مسیر هموارتری بتوانند در این عرصه به فعالیت حرفهای بپردازند و دغدغه گذران امرار معاش آنها را وادار به تولید هر اثری نکند. همواره گفتهاند سالی که نکوست از بهارش پیداست، سال ۹۰ با اجرای موفق و پرشور حسین علیزاده در تهران آغاز شد و بزودی دو استان تهران و کرمان خود را آماده حضور و هنرنمایی پیشکسوتان موسیقی نواحی میکنند و هفتمین جشنواره موسیقی نواحی بعد از حدود ۶ سال برگزار میشود که برگزاری این جشنواره نکته مهم و قابل تأملی را در کارنامه موسیقی سال ۹۰ رقم خواهد زد. منبع : روزنامه ایران 3 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 10 اردیبهشت، ۱۳۹۰ فزاد فرزين : کنسرتهای من فقط یک کنسرت و یک اجرای زنده نیست فرزاد فرزین از انتشار جدیدترین آلبوم خود در اوائل تیرماه خبر داد. این خواننده با بیان این خبر به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: به دلیل اینکه هنوز تمامی قطعات این آلبوم آماده انتشار نیست، عنوان مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است. ضمن اینکه یک قطعه تصویری نیز دارد. به گفته این خواننده، ترانههای آلبوم فوق را زهرا عاملی، روزبه بمانی، و دو ترانه سرای جدید سرودهاند. وی درباره آهنگسازی این آلبوم گفت: «به جز یکی از قطعات که پیام شمس آهنگسازی کرده، بقیه قطعات را خودم ساختهام. در تنظیم نیز خودم، کوشان حداد، نوید سپهر و پیام شمس همکاری داشتهایم.» وی که تور کنسرت در شهرهای مختلف را در برنامه خود دارد در ادامه گفت: «نهایت سعیام بر این بوده که خودم از آلبومم راضی باشم چون به این اصل معتقدم که اگر خودم نتوانم از کارم رضایت کامل داشته باشم، مردم هم راضی نمیشوند. من در تمامی کارهایم سعی میکنم قبل از هر چیز خودم از کارم راضی باشم. مخاطب برایم اهمیت دارد و به شعور او احترام میگذارم.» آلبوم این خواننده در تیرماه توسط شرکت هنر اول وارد بازار موسیقی میشود. فرزین در خصوص کنسرتهایی که قرار است به زودی برگزار کند نیز گفت: «در حال تدارک کنسرتهای جددید هستم که قصد دارم به راستی متفاوت از کنسرتهای همیشگی ام و نیز متفاوت از کنسرتهای دیگر در ایران باشد. به جرات میتوانم بگویم که اگر حرفی از تفاوتها میزنم، کنسرتم متفاوت است.» وی در ادامه خاطر نشان کرد: «دوست ندارم مردم را بیهیچ دلیل و فقط و فقط به صرف حرفهای بیپایه و اساس به کنسرتم بکشانم. وقتی میگویم کنسرتم فرق میکند، میخواهم واقعا فرق کند تا مردم به من اعتماد کنند.» وی درباره علت گرا بودن کنسرتهای خود نسبت به خوانندههای دیگر گفت: «برای همه جالب است دلیل این گرانی را بدانند. از انجایی که کنسرتهای من فقط یک کنسرت و یک اجرای زنده نیست، بلکه واقعا همراه با کنسرت یک نمایش اجرا میشود، مستلزم چیدن یک گروه با تعداد زیاد افراد هستیم. همین موجب میشود که هزینهها بالا برود و تهیه کنندهها قیمت بلیت را افزایش بدهند. وقتی مثلا برای کنسرت جدید من یک تیم ۲۰ نفره اضافه شده، میشود با بلیت ارزان قیمت کنسرت برگزار کرد؟ مسلما تهیه کنندهها به گرانتر کردن بلیتها اقدام میکنند. طوری که بلیت کنسرتهای من از ۳۰ هزار تومان تا ۸۰ هزارتومان است.» فرزین در حالی این را میگوید که گفته میشود بلیتهای وی آی پی کنسرتهای وی تا ۱۰۰ هزارتومان هم به فروش میرسد. وی در پایان خاطر نشان کرد: «تا کسی به کنسرتم نیاد متوجه نمیشود که دارم از چه حرف میزنم. وقتی بیایند همه متعجب خواهند شد. من قبل از هر چیز، احترام گذاشتن به شعور مخاطب برایم مهم است که سعی کردهام آن را در کارهایم لحاظ کنم.» گفتنی است که کنسرت این خواننده ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه در سالن همایشهای برج میلاد برگزار خواهد شد. کنسرتهای بعدی این خواننده بعد از تهران در شهرهای دیگر ایران با همین تیم بزرگ برگزار میشود. 1 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 اردیبهشت، ۱۳۹۰ شادمهر، از شادمهر چه خبر؟ دو تا آهنگ قرار بود بخونه 3 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 اردیبهشت، ۱۳۹۰ شادمهر، از شادمهر چه خبر؟دو تا آهنگ قرار بود بخونه نيمده بيرون هنوز اون دو تا ويديو ، فعلا مشغول كنسرتاشه 2 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 اردیبهشت، ۱۳۹۰ نيمده بيرون هنوز اون دو تا ويديو ، فعلا مشغول كنسرتاشه :w00: :w00: 1 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 اردیبهشت، ۱۳۹۰ البوم جدید محمد اصفهانی هم بیرون اومد 3 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 11 اردیبهشت، ۱۳۹۰ البوم جدید محمد اصفهانی هم بیرون اومد چشات روشن!!! 1 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 اردیبهشت، ۱۳۹۰ آلبوم و کتاب از گروه آریان به زودي منتشر ميشود جلد اول کتاب نتهای آریان آماده انتشار شد. علی پهلوان ضمن اعلام این خبر گفت: بالاخره نتهای گروه آریان را به صورت کتاب دیدیم و قرار بر این است تا این کتاب به همین زودیها در دسترس همه علاقه مندان قرار بگیرد. به گفته پهلوان تمامی نتهای قطعاتی که آریان تا کنون اجرا کرده در این کتاب موجود است و علاقه مندان به راحتی میتوانند از آنها بهرهمند شوند. این کتاب «نتهای آریان برای گیتار» نام دارد. این خواننده گروه در ادامه ازانتشار آلبوم جدید گروه خبر داد و افزود: یک سری آهنگ برای پنجمین آلبوم گروه آماده کردهایم که به زودی ضبط آنها را آغاز میکنیم. اما وسواس زیادی روی کار داریم و به همین دلیل تا انتشار آلبوم پنجم مدت زمانی طول خواهد کشید. به گفته وی تمامی ترانهها و آهنگهای این آلبوم همانند گذشته از ساختههای افراد گروه است. وی دلیل تاخیر در انتشار آلبومهای گروه را درونی کار کردن گروه دانسته و اعلام کرد: خوانندگانی که کارهای خود را ازآهنگسازان و ترانه سرایان دیگر تهیه میکنند، میتوانند با سرعت بیشتری به انتشار کارهای خود اقدام کنند اما گروه آریان به این دلیل که خود کارهای خود را اعم از ترانه، ملودی و تنظیم انجام میدهد، دیر به دیر به مرحله انتشار میرسد. وی ادامه داد: البته طی این مدت که ما آلبومی برای عرضه نداشتیم، به صورت تک تراک کار عرضه کردهایم و فقط این نبوده که با انتشار آلبوم بسنده کنیم. وی ادامه داد: کاری که ما انجام میدهیم حداقل، آهنگهایش از خودمان است و سعی میکنیم بهترینها را ارائه کنیم. دوست نداریم پشت سر هم آلبوم به بازار بفرستیم در حالی که از ضعف آنها رنج میبریم. با وسواسی هم که داریم، سرعت کارمان گرفته میشود. هر آهنگی آهنگ خوبی نمیشود و ما به دنبال آهنگهای خوب و خاص هستیم. وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از اعضای گروه آریان با آنها همراه نیستند، گفت: اگر سحر کاشمری هم برود، عملا ۵ نفر خواهیم شد. بنابراین تصمیم گرفتهایم که یک بازنگری کلی و تغییر اساسی در ترکیب اعضای گروه داشته باشیم. گفتنی است که درآخرین کنسرت گروه آریان پیام صالحی نیز حضور داشته اما هنوز مشخص نیست که او بعداز این نیز در گروه بماند یا نه. پهلوان در این مورد گفت: تصمیم نهایی با خود پیام است. از این به بعدش را خودش باید تصمیم بگیرد. این نوازنده با اشاره به اینکه هنوز عنوانی برای آلبوم پنجم گروهشان انتخاب نکردهاند، گفت: ما همیشه در آخرین لحظات نام آلبومهایمان را انتخاب میکنیم. در این آلبوم هم همین اتفاق میافتد اما ۵ قطعه سینگلی را که پیش از آلبوم خوانده بودیم را نیز اضافه خواهیم کرد. قطعات اصلی آلبوم نیز ۸ قطعه است و این ۵ قطعه سینگل به این قطعات اضافه خواهند شد. این بدان معنا نیست که این ۵ قطعه جز قطعات اصلی باشند. گفتنی است در حالی این آلبوم آماده انتشار شده که هنوز تصمیمی برای سپردن میکس و مسترینگ آن به کسی گرفته نشده است. در آلبومهای قبلی آریان کسانی همچون رحیم شب خیز، نیما وارسته و سیروان خسروی، میکس و مسترینگ را انجام دادهاند. کتاب آریان به زودی و آلبوم آن تا پاییز به بازار میآید. 2 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 اردیبهشت، ۱۳۹۰ يكي از طرفداران «لیدی گاگا» متهم به خشونت علیه حیوانات شد پس از اینکه لیدیگاگا با لباسی از تکههای گوشت در یک برنامهی رسمی ظاهر شد و بدن خود را نیز با خون آراسته کرد، یکی از طرفداران وی بهدلیل خفهکردن و قطعهقطعه کردن یک گربه و استفاده از خون این حیوان بر روی سر و صورت خود برای شرکت در کنسرت لیدیگاگا، به اعمال خشونت علیه حیوانات متهم شد. به گزارش مجلهی موسیقی ملودی از «هافینگتونپست» آنجلینا بارنز ۲۰ ساله و ساکن اوکلاهمای آمریکا بهدلیل خشونتورزی نسبت به حیوانات جریمه شد. او بهدلیل کشتن و تکهتکه کردن گربهی یکی از خویشاوندان خود و استفاده از خون این گربه برای آماده کردن لباسی که قصد داشت آنرا برای کنسرت لیدی گاگا به تن کند جریمه شده است. بر اساس این گزارش یکی از اقوام این دختر ۲۰ ساله زمانی که به خانهی آنها میرسد متوجه میشود که خانه بهطور کامل تاریک است و کلیدهای لامپها با نوار چسب پوشانده شدهاند. وی در همینحال ناگهان آنجلینا بارنز را میبیند که یک لباس بسیار بلند راهراه به تن کرده و یکی از راه راههای لباس با خون گربه در صورت این دختر تلاقی کرده است. آنجلینا به وی میگوید که این لباس عجیب جزو تجهیزاتی است که وی قصد دارد در کنسرت لیدیگاگا از آنها استفاده کند. پس از حضور پلیس در خانه، آنها به جستوجوی این مکان پرداختند و حمام خانه را غرق در خون گربه یافتند. در این مکان آنها همچنین رنگموی بنفش پیدا کردند و لاشهی حیوان را که توسط بارنز در وان پر آب خفه شده بود پیدا کردند. در حالیکه بدنش از وسط به دو نیم قسمت شده بود. جگر این گربه نیز در بین لوازم آرایش این طرفدار لیدیگاگا پیدا شد. به گزارش مجلهی موسیقی ملودی، دختر ۲۰ سالهی آمریکایی که پیش از این سابقهی افسردگی داشت بعد از این واقعه به بیمارستان انتقال یافت اما وی در آنجا با کمک تکهای شیشه به تهدید یکی از پرستاران دست زد. لازم به یادآوری است که لیدیگاگا به استفاده از لباسها و آرایش بسیار عجیب و غریب شهرت دارد. او در مراسم «امتیوی اواردز» ۲۰۰۹ در حالیکه بدنش آغشته به خون بود بر روی صحنه حضور یافت. 4 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 31 اردیبهشت، ۱۳۹۰ خبری که هواداران گروه آریان را به کما خواهد برد: جدایی پیام از آریان ... این خبر را خود پیام صالحی داد: «کنسرت انفرادی و اختصاصی من، ۷ و۸ تیرماه در سالن برج میلاد مجوزاش صادر شده و برای اولین بار بروی استیج خواهم رفت» خبر شوک آوری بود. طوری که نمیشد از کنارش به راحتی گذشت و هیچ واکنشی نشان نداد. برنامهای که به نوعی میشود از آن، اعلام استقلال کاری پیام صالحی را دریافت کرد و آن را نقطه پایانی به همکاری او با آریان دانست؛ اتفاقی که قطعا یک حادثه برای موسیقی پاپ ایران تلقی میشود و البته آینده تنها گروه واقعی موسیقی پاپ داخلی را به حالت ابهام فرو میبرد. محض اطلاع: گروه آریان با گذشت بیش از دوازده سال از شروع به کارش، همواره با تنشها و مشکلات عدیدهای رو به رو بوده که در مقاطع مختلف، جنجالها و حاشیههای مختلفی را در پی داشته است. چه آن زمان که در قالب اولین گروه پاپ، کنسرتها و اجراهای زندهشان به شدت مورد توجه علاقمندان به موسیقی قرار گرفت و موج تازهای راه انداخت و روز به روز این موج، گستردگی بیشتری گرفت و با وجود موافقان و مخالفان فراوان، راهاش را ادامه داد و با اختلافی دست نیافتنی به محبوبترین گروه موسیقی کشور تبدیل شد. چه آن زمان که محمد رضا گلزار به عنوان گیتاریست محبوب این گروه، ساز جدایی زد و با حاشیههای فراوان از این گروه جدا شد. چه آن زمان که کنسرت بزرگ این گروه در سالن بزرگ انقلاب با طوفان وحشتناکی به هم خورد. چه آن زمان که نینف امیر خاص، برای ادامه تحصیل مجبور به کناره گیری از آریان شد و چه حالا که از قرار معلوم باز هم ماجرایی تازه و جنجالی، قرار است آریان را در صدر اخبار قرار دهد. قصه از کجا شروع شد؟ مهر ماه سال ۸۹ آلبوم «حس»، با صدای پیام صالحی در بازار موسیقی کشور منتشر شد؛ اولین آلبوم انفرادی و اختصاصی صالحی که همه اهالی موسیقی او را تا آن زمان فقط در قالب «آریان» میشناختند. گمانه زنیها درباره اختلاف نظر بین اعضای آریان شروع و زمزمهها درباره آینده مبهم این گروه و نزدیکی به پایان عمر حرفهای آن به گوش رسید. ماجرایی که هم از سوی صالحی، و هم از سوی بقیه اعضای گروه و حتی «محسن رجبپور» مدیر اجرایی و هنری آریان به شدت تکذیب شد. صالحی در مراسم رونمایی از آلبوم جدیداش با گفتن این جمله که «آریان مثل بچه من است. کسی مگرمی تواند بچه خود را ترک کند؟» سعی در عادی جلوه دادن شرایط داشت. اما نکته قابل توجه مراسم رونمایی این آلبوم، غیبت تقریبا تمام اعضای آریان و حضور تکی پیام صالحی بود. ماجرایی که چندان از سوی رسانهها مورد بحث قرار نگرفت و در بایکوت خبری فرو رفت. ولی با گذشت چندین ماه از انتشار آلبوم، صالحی نقطه نظرات دیگری در مورد آلبوماش دارد. صحبتهایی که تا قبل از قطعی شدن خبر کنسرت اختصاصیاش در تهران هرگز از سوی او عنوان نشده بود: «ماجرای من و آلبوم اختصاصیام بیشتر به این دلیل بود که دوست داشتم به نوعی در فعالیتهای موسیقاییام به استقلال کاری برسم و به سمت موسیقی و سبکی که به آن علاقه داشته و دارم بروم. دوست داشتم تجربهها و علایقی را که سالها در من جمع شده بود را عملی کنم و آن را در اختیار مخاطبان قرار دهم. در آریان به خاطر موسیقی وسبک و پیشینهای که همه از آن سراغ دارند، نمیشود سراغ تجربههای خاص و فضاهای خاص رفت و به آنها پرداخت. به هر حال سبکهای دیگری هم هستند که به آنها علاقمندم و میخواهم آنها را هم تجربه کنم. دوست دارم با موزیسینهای جدید، ترانه سراهای جدید و همکاران جدید کار کنم و به روز باشم. دقیقا مثل فعالیت اصلی من در زمینه دکوراسیون که همیشه همین طور بوده. از آنجا که در آریان نمیتوانستم سمت این قبیل فضاها بروم، پروژه آلبومام را استارت زدم.» علی پهلوان هم میگوید در مورد فعالیت تکی و انفرادی صالحی، در قالب یک آلبوم، از همان ابتدا موافق بوده و حتی تا قبل از شنیدن خبر کنسرت انفرادی همگروهیاش، همیشه پشتیبان و مدافع او بوده است: «از همان اول هم در همان جلسهای که من و پیام و نینف و آقای رجبپور در مورد آلبوم پیام داشتیم، حامی سرسخت و جدی آلبوم پیام بودم. پیام مدتها بود که دوست داشت سبکهای جدیدی را وارد آریان کند. منتها چون آریان یک جور شناسنامه کاری در همه آثارش داشت، ما این اجازه را نمیدادیم. ولی وقتی بحث آلبوماش عنوان شد از این موضوع استقبال کردم. مثل ماجرای آلبوم انفرادی سیامک خواهانی و حتی همکاری علیرضا طباطبایی با گروه ایماژ. اینها از نظر من مشکل یا مانعی برای آریان به حساب نمیآمد. ولی آن زمان که با این ماجرا و آلبوم تکی پیام آن طور موافقت کردم و پشتاش بودم، هیچوقت به کنسرت تکی او حتی فکر هم نمیکردم. حتی بصورت یک ماجرای گذری هم از ذهن من این موضوع نگذشت.» در واقع ماجرای کنسرت تکی با آلبوم تکی متفاوت است و این را میتوان از نوع صحبتهای علی پهلوان هم فهمید. رجبپور: پیام صالحی راه خودش را انتخاب کرده در تمام سالهایی که آریان فعالیت حرفهای خود را داشته، نام محسن رجبپور پشتوانهای بزرگ و غنی برای ثبات در فعالیتها و نظم و برنامه ریزیهای کلان آریان به شمار رفته است. رجبپور با متقاعد کردن و هموار کردن همکاری دوجانبه آریان و «کریس دی برگ» یکی از بزرگترین اتفاقات موسیقی همه سالهای حیات پاپ در ایران را به نام خود ثبت کرد تا ناماش تا همیشه در ذهن مخاطبان موسیقی پر رنگتر از اغلب فعالان و حتی خوانندههای موسیقی پاپ حک شود. آریان با مدیریت او مشکلات و اختلافات بزرگ و خبر سازتری را هم از سر گذرانده و از قرار، باز هم نوبت یکی دیگر از همین ماجراهاست که او در آزمونی دیگر خود و تواناییهایش را بسنجد و بتواند گروهش را باز هم از حاشیههای مختلف در امان نگه دارد: «من همیشه در ارتباطاتام با بچههای گروه آریان سعی میکردم به بهترین شکل برخورد کنم تا ماجرا بین خودمان حل شود و به بیرون درز نکند. ولی این ماجرا ازاین نظر برای من ناراحت کننده است که پیام حداقل کاری که میتوانست انجام بدهد، این بود که در مورد این اجرا موافقت ضمنی علی پهلوان را جلب کند. علی این قبیل پیشنهادها را خیلی سال قبل داشت که آلبوم تکی منتشر کند، فیلم بازی کند یا موسیقی فیلم بسازد. ولی فقط به خاطر انسجام آریان این کار را نکرد. از هر لحاظ هم حضور در آن پروژهها به نفع علی بود. در مورد آلبوم پیام، علی به شدت از او دفاع کرد وبا احترام به ماجرا نگاه کرد. خود من هم همینطور. ولی بعد از انتشار آلبوماش به پیام گفتم که این هم چیزی که دلت میخواست، چیزی که دوستاش داشتی. ولی دیگر ادامه نده. آریان با قدرت کارش را ادامه خواهد داد و دوباره آن موفقیتهای گذشته باز خواهد گشت. علی آن زمان خیلی در مورد آن پیشنهادها محترمانه برخورد کرد. ولی از قرار، پیام راه خودش را انتخاب کرده و ما هم اصلا دوست نداریم که جلویش را بگیریم. به نظرم باید یک جلسهای میگذاشت و این تصمیم را خودش به علی میگفت تا او این گونه شوکه نشود.» پهلوان: با آریان کار را قبول میکردم، نه برای خودم... علی پهلوان هم درباره پیشنهادات مشابهی که برای آلبوم انفرادی و حضور در سینما داشته، میگوید: «حدود یک ماه پیش بود که با من تماس گرفتند که یک قطعه تکی برای یک آلبوم بسازم و بخوانم تا کنار چند قطعه از بقیه خوانندهها در یک آلبوم وارد بازار شود. من هم طبق معمول جواب منفی دادم و گفتم تکی با هیچ پروژهای کار نمیکنم و اگر فعالیتی در قالب گروه آریان نباشد نمیتوانم در آن شرکت کنم. بعد در کمال تعجب همان اقا به من گفت که پیام صالحی قبول کرده که در این آلبوم یک کار تکی داشته باشد و حتی قطعهاش را هم تحویل داده. اول باور نکردم و واقعا تعجب کردم. چند روزی نگذشته بودم که در مجلهای خواندم که پیام در یک فیلم بازی کرده. پیش خودم گفتم مثل سیامک است لابد. مشکلی نیست. بعد فهمیدم که ترانه فیلم را هم خوانده. دیگر ماجرا چندان برای من قابل هضم نبود. من هم همیشه از این قبیل پیشنهادها داشتم ولی آنها را با آریان قبول میکردم، نه بصورت انفرادی.» کنسرت اسفند ماه آریان و یک غافلگیری عجیب طبق روال همه ساله، اسفند سال قبل هم آریان کنسرت بزرگ و با شکوهی را تدارک دیده بود که در سالن برج میلاد برگزار شد. این کنسرت دقیقا در اوج حاشیه سازی رسانهها در مورد اختلافات صالحی و گروه و زمزمههایی مبنی بر اینکه این خواننده با انتشار آلبوم شخصی خود، قصد کسب استقلال کاری خود را دارد، برگزار شد. در این برنامه که به نظر میرسید پایانی باشد بر حاشیهها، دو قطعه از کارهای آلبوم حس با صدای صالحی و همخوانی پهلوان اجرا شد تا تقریبا هیچ شبههای در ذهن نماند و آریان با این کار خط قرمزی روی تمام جنجالهای حول و حوش آن روزهایش بکشد. برخی اعتقاد داشتند که اعضای آریان از فعالیتهای انفرادی صالحی دل خوشی ندارند ولی این کار به نوعی پیوستگی و همکاری آنها را در حمایت از او نشان داد. صالحی در مورد آن روز و آن اجرا اعتقاد دارد: «اجرای خوبی بود و من هم از ان لذت بردم. کار جالبی بود و نشان داد اعضای آریان همیشه از هم حمایت میکنند.» علی پهلوان اما از مسائلی گفت که منجر به اجرای این دو قطعه در کنسرت آریان شد و از جلسهای که قبل از آن اجرا بین او و رجبپور برگزار شده بود، پرده برداشت: «قبل از برنامه ریزی کنسرت اسفند ماه بود که آقای رجبپور در جلسهای از من خواست که از قطعات آلبوم پیام در کنسرت بزنیم و از آنها هم استفاده کنیم. شاید پیام دوست داشته باشد ساختههای خودش را بصورت زنده اجرا کند و کنسرت بدهد. پس بگذار این اتفاق در قالب آریان بیفتد تا او هم راضی باشد. پرسیدم که مگر قرار است پیام کنسرت برگزار کند؟ که اقای رجبپور هم جواب دادند: بعید میدانم ولی باید به طرفدارانمان نشان بدهیم که واقعا ما از او حمایت میکنیم. به همین دلیل هم بود که وقتی دیروز خبر کنسرت انفرادی او را شنیدم، شوکه شدم. ما هنوز با هم صحبت یا جلسهای نداشتهایم و هنوز نمیتوانم در مورد آن فکر کنم.» توافقی در این مورد با هم نداشتیم با قطعی شدن خبر کنسرت صالحی، پیش بینی میشود که عکس العملها در مورد این برنامه از سوی سایر اعضای آریان روز به روز به مراحل جدیدی وارد شود. پیام صالحی ادعا دارد که در مورد برگزاری کنسرت تکی هیچ صحبت یا توافقی با آریانیها نداشته و او برای این کار استقلال کاری دارد و میتواند با آزادی عمل، کنسرت برگزار کند: «من هم شنیدهام که در رسانهها در مورد اینکه من حق ندارم که بعد از انتشار آلبومام کنسرت انفرادی بگذارم، با آریانیها توافق کردهام ولی من با قدرت همه این اخبار را تکذیب میکنم. هیچ قرار یا توافقی در این مورد بین ما وجود ندارد و اصلا در این مورد تا به حال با هم صحبت نکردهایم. آریان همیشه اولویت اول من بوده ولی برای برنامههای انفرادی خودم برای خودم تصمیم گیری میکنم. سبک و سیاق من در آلبوم خودم با سبک استفاده شده در آریان تفاوت دارد و برای همین بهتر میتوانم به علایق خودم نزدیک شوم.» صالحی همچنین ادعا دارد که از طریق شبکههای اجتماعی در مورد برنامهاش برنامه کنسرتاش را با علی پهلوان در میان گذاشته و او هم مشکلی با این کنسرت ندارد ولی در مورد موضع آقای رجبپور اطلاعی ندارد و نمیداند! از سوی دیگر علی پهلوان در برابر صحبتهای صالحی، موضعی از خود نشان نمیدهد و ترجیح میدهد پس از جلسه با گروه در مورد این قضیه اظهار نظر کند: «من هنوز به جمع بندی نرسیدهام. یعنی هنوز نتوانستم با این موضوع کنار بیایم. با پیام هنوز صحبت نکردهام. نمیتوانم موضع گیری کنم. یعنی در واقع هیچ موضع خاصی ندارم. ولی قطعا در این مورد بین من و پیام هیچ صحبتی انجام نشده و همان طور که گفتم از طریق شما و خبرنگاران دیگر متوجه این ماجرا شدم.» کنسرت سی دقیقهای یا استفاده از قطعات آریان؟ نکتهای که در این بین بیش از هر چیز دیگری علامت سوالها را بیشتر میکند، چگونگی برگزاری کنسرت صالحی و مدت زمان آن است. صالحی در آلبوم خودش ۸قطعه دارد که مدت زمان استاندارد برای اجرای تمام آنها، چیزی در حدود سی دقیقه است. یعنی او اگر بخواهد تمام کارهای انفرادیاش را هم در این برنامه اجرا کند، با یک کنسرت سی دقیقهای طرفایم که قطعا زیاد نمیتواند حرفهای و قابل قبول باشد. به این ترتیب استفاده از آثار آریان در برنامه شخصی صالحی، نزدیکترین گزینهای ست که میشود به آن فکر کرد. اما آیا او قانونا و عرفا میتواند این کار را بکند؟ واکنش آریانیها در این مورد خاص و حساسیت برانگیز چطور میتواند باشد؟ خود صالحی در این مورد میگوید: «نه این طور هم نیست که کنسرت من یک برنامه سی دقیقهای باشد. من همه قطعات آلبوم را با یک تنظیم متفاوت و مخصوص کنسرت، آماده کردهام که مدت زمان آنها با آنچه در آلبوم است، تفاوت دارد. به علاوه تک قطعهای که برای آلبوم «خاص» ساختهام را نیز در کنسرت اجرا خواهم کردو علاوه برآن دو قطعه جدید و یک قطعه که برای تیتراژ یک فیلم سینمایی تدارک دیده شده، اجرا خواهد شد. علاوه بر همه اینها من برنامهها و سورپرایزهای غافلگیرکننده و جالبی را هم در نظر دارم که قطعا مورد توجه هم قرار خواهد گرفت. اما قطعا از کارهای آریان در این کنسرت استفاده نخواهم کرد.» صالحی در این مورد کاملا اخلاق را رعایت کرده و همین تا حد زیادی میتواند برای آریانیها قابل توجه باشد. اما محسن رجبپور موضع جالبی در این مورد دارد: «کلیه حقوق مادی و معنوی تمام قطعات آریان، نام گروه، و تمام اشعار و ملودیها در مرکز موسیقی ارشاد تحت امتیاز شرکت ترانه شرقی است و هرگونه استفاده از آنها به هر شکل و حتی شبیه سازی از روی آنها فقط با اذن واجازه کتبی از ما میسر است.» علی پهلوان هم در این مورد به قولی توپ را به زمین حریف میفرستد: «صاحب امتیاز کارهای پیام خود او بود و من با خود او به توافق رسیدم که کارهایش را در کنسرت اجرا کنیم. هر چند خود او هم از این موضوع استقبال کرد. اما او اگر بخواهد از آثار آریان در برنامهاش استفاده کند باید توافقاتاش را با شرکت بکند. چون آثار آریان تحت امتیاز من یا پیام نیست. ما در کنسرت آریان برای این کارهای پیام را اجرا کردیم که به نوعی دوستی و حمایتمان را به او نشان دهیم. ولی هیچوقت به کنسرت انفرادی او فکر نمیکردیم.» صالحی بعد از کنسرتاش در آریان؟ موضع قاطع رجبپور در مورد استفاده صالحی از آثار آریان در برنامهاش در کنار جواب باسیاستی که به سوال «آیا پیام صالحی پس از کنسرت انفرادیاش جایگاه قبلی خود در آریان را در آلبوم جدید این گروه خواهد داشت؟»، میدهد، میتواند اعلان جنگی باشد که قطعا در روزهای اخیر بیشتر و بیشتر بالا خواهد گرفت و به این زودیها فروکش نخواهد کرد: «حد اقل چیزی که در این مورد میتوانم در موردش صحبت کنم این است که قطعا پیام پس از این کار، جایگاه قبلی را در آریان نخواهد داشت. هر چند در این مورد من به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و همه بچههای آریان باید در این مورد به صورت گروهی تصمیم بگیرند.» اخراجیها ۳ یا جدایی پیام از آریان؟! بسیاری از اهالی موسیقی اعتقاد دارند که آریان پس از این همه سال حضور در قالب موفقترین گروه پاپ در ایران، به یک شوک بزرگ و غافلگیرکننده احتیاج دارد تا به نوعی با یک فرم جدید بتواند فعالیتهایش را از سر بگیرد و باز هم جریان ساز شود. عدهای معتقداند اعضای جدید میتوانند بهترین گزینه برای این شوک بزرگ باشند و عدهای هم به تغییرات گسترده در گروه اعتقاد دارند و غافلگیریهای بزرگ مثل آنچه با حضور کریس دبرگ در آریان محقق شد و تنوعی قابل توجه نصیب آریان شد. علی پهلوان با حضور اعضای جدید موافق نیست و همچنان از تصمیم گروهی برای خروج از این حالت اعتقاد دارد: «نه من واقعا با خواننده جدید اصلا موافق نیستم و نمیتوانم آریان را با اعضای ثابت جدید تصور کنم. باید همه با هم تصمیم گیری کنیم و به یک نتیجه منطقی برسیم. فعلا شوک جدیدرا که همین کنسرت تکی پیام است، باید حل کنیم تا بعد به شوک بزرگ در آریان فکر کنیم! چون هنوز این ماجرا برای من حل نشده. چون واقعا منتظر این اتفاق نبودمو خیلی برای من سخت است که در این مورد تصمیم گیری کنم. توقع چنین کاری را از پیام واقعا نداشتم». خود صالحی اماخیلی راحت و بدون کوچکترین استرس و نگرانیای در مورد آیندهاش در آریان میگوید و اینکه فعالیتهای تکی و گروهیاش، دو سیر کاملا منطقی و مجزا هستند که هیچکدام تحت تاثیر آن یکی کم رنگ نخواهد شد. رجبپور هم با تکرار جملههای قبلیاش، خیلی واضح در مورد ختم ماجرا را مشخص کرد: «در آریان من به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و باید با همه بچهها در این مورد صحبت کنم. ولی همان طور که گفتم قطعا پیام بعد از این کنسرت دیگر جایگاه قبلیاش را در آریان نخواهد داشت.» منبع : روزنامه تماشا 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 خرداد، ۱۳۹۰ گزارش تصویری از کنسرت متفاوت فرزاد فرزین فرزاد فرزین هنرمند خوشنام موسیقی پاپ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برج میلاد میزبان هوادارانش بود. این کنسرت نیز با استقبال خوب همواداران فرزین همراه بود برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 خرداد، ۱۳۹۰ گزارشی از کنسرت حمید عسکری در کرج حمید عسکری پس از چندین بار لغو برنامهاش در کرج، سرانجام در این شهر برای طرفدارانش روی سن رفت. این خواننده که در یکی دو سال قبل به خاطر حاشیهها و اختلاف نظرهایی که با تهیه کنندگان برنامهاش در کرج داشت، بارها با لغو برنامههایش در این شهر رو به رو شده بود، این بار در سالننژاد فلاح کرج بروی سن رفت و برنامهاش به شدت مورد توجه نیز قرار گرفت. قطعات پرطرفدار همیشگی موسیقی ریتمیک و شاد این خوانده که همیشه مورد توجه مخاطباناش قرار میگرفت، از سوی کرجیها هم به شدت مورد استقبال قرار گرفت. «قسمت» یکی از همین ترانههایی بود که مثل همیشه جزو پرطرفدارترین قطعات بود. «وقت رفتن» با تنظیمی متفاوتتر از آنچه در آلبوم اول عسکری شاهداش بودیم بخش بعدی برنامه بود که شور و حال خاصی را در سالن بوجود آورد. در آلبوم جدید به کما نمیروم! عسکری در میانه برنامهاش، خبر از در دست تولید بودن آلبوم جدیداش داد و اینکه در آلبوم جدید دیگر به کما نخواهد رفت. این خواننده معتقد بود که دیگر نمیخواهد در مورد اسم آلبوماش از استفاده از نام «کما» بیشتر از این استفاده کند و در آلبوم بعدی یک نام خاص و منحصر به فرد را انتخاب خواهد کرد. عسکری که این روزها بنا به دلایلی به حالت قهر، هرگونه گفتگو و اظهار نظری با رسانهها را بایکوت کرده از طرفدارانش خواست که به بحثهایی که در رسانههای مختلف در مورد او عنوان میشود، توجه نکنند. این خواننده در مورد دلایل این تصمیماش، چیزی هیچ توضیحی نداد! ازدحام شدید جمعیت در بیرون سالن دوستداران موسیقی در کرج مثل همیشه استقبال شدیدی از این برنامه داشتند و علاوه بر اینکه تمامی صندلیهای داخل سالن پر بود و عدهای نیز به صورت ایستاده به تماشای برنامه پرداختند، بیرون از سالن هم ازدحام شدید برای ورود به سالن انجام شده بود. نکته جالب این بود که عدهای از کسانی که در بیرون از سالن بودند به رغم تهیه بلیط، و در دست داشتن آن، اجازه ورود به سالن را پیدا نکردند. فقط «ستاره» رو بخون! از ابتدای شروع برنامه، در خواستهای مکرری برای اجرای قطعه «ستاره» از سوی دوستداران عسکری در سالن شنیده میشد. این خواننده با اجرای زیبا و قدرتمند این قطعه باعث شد که حاضران در سالن باز هم درخواست اجرای این برنامه را داشته باشند. این درخواستها حتی با خداحافظی عسکری از مردم در پایان برنامه، ادامه داشت و همین درخواستها باعث شد که تهیه کننده برنامه وارد عمل شود و عسکری را باز هم بروی سن بیاورد تا یک بار دیگر هم این قطعه را اجرا کند. این اتفاق باعث شد حاضران در سالن، با شور و هیجان خاصی سالن را ترک کنند. 2 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 9 خرداد، ۱۳۹۰ عکسهای منتشر نشده بیتلز حراج میشوند عکس از اولین کنسرت گروه «بیتلز» در آمریکا که پیش از این منتشر نشده بودند حراج میشوند. به گزارش مجلهی موسیقی ملودی این عکسها را سال ۱۹۶۴ یک نوجوان از اجرای گروه گرفته و حراجی کریستی تخمین میزند عکسها به قیمت ۱۰۰ هزار دلار به فروش بروند. عکسهایی با ۴۵ سال قدمت این عکسهای سیاه و سفید که بیش از ۴۵ سال در یک جعبه در زیرزمین خانه عکاس خاک میخوردند، شرح اولین سفر و اجرای گروه محبوب بریتانیایی در واشنگتن دی.سی. و بالتیمور آمریکا هستند. این آثار روز ۲۰ ژوئیه در نیویورک به صورت تک تک چکش خواهند خورد. کتی الکیز، مدیر مجموعههای تصویری کریستی گفت: «صمیمیت و نزدیکی این عکسها به سوژه، آنها را از هر مجموعه عکس مشابهی متمایز میکند.» این گروه چهارنفره اولین بار در ۱۱ فوریه سال ۱۹۶۴ در کولسئوم شهر واشنگتن به اجرای موسیقی پرداختند. دو روز پیش از این کنسرت، آنها در برنامه «نمایش اد سالیوان» حضوری بهیادماندنی داشتند مایک میچل، نوجوان واشنگتنی آن موقع ۱۸ سال شن داشت و زمان ورود اعضای این گروه به «یونیون استیشن» و واکنش دیوانهوار طرفداران آنها را ثبت کرد. میچل که هنوز هم عکاسی میکند نشست خبری پیش از کنسرت را در عکسهایش پوشش داده و درتمام طول اجرا در کولسئوم حضور داشته است. چند ماه بعد او کنسرت این گروه در مرکز بالتیمور را نیز با دوربین خود ثبت کرد. دوستان این عکاس او را تشویق کردند مجموعه عکسهایش را که کمتر کسی آنها را دیده به فروش بگذارد. عکاس نوجوان حالا ۶۵ ساله است الکیز دراین مورد افزود: «دسترسی میچل به گروه و تواناییاش در ثبت احساسات، رخدادها و واکنشها خارقالعاده و بینظیر بوده.» میچل ۶۵ ساله با یادآوری آن روز گفت: «خیلی وقت پیش بود. مثل امروز نبود. دوربین من خیلی پیشرفته نبود. مثل خود کنسرت. کنسرت در یک مجموعه ورزشی برگزار شده بود و کیفیت صدا هم کیفیت صدای باندهای مجموعه بود.» یکی از تاثیرگذارترین عکسهای این مجموعه چهار عضو گروه را در نشست خبری نشان میدهد که پشتشان به دوربین است، این عکس درحالت ضدنور گرفته شده است. کریستی اعلام کرده است طرفداران «بیتلز» و علاقهمندان به تاریخ موسیقی راک از این مجموعه استقبال میکنند اما به دلیل مشهور نبودن میچل قیمتها بسیار متعادل هستند. این عکسها ماه ژوئن در کریستی و هتل «گاورنرز هاوس» در لندن برای عموم به نمایش درمیآیند. در نیویورک و پیش از حراج نیز این مجموعه از یازدهم تا بیستم ژوئیه به نمایش درخواهد آمد. لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 10 خرداد، ۱۳۹۰ محمد اصفهانی: برای کار انگیزه نداشتم همشهری جوان نوشت: محمد اصفهانی بعد از سالها سکوت با «بیواژه» برگشته است؛ آلبومی که با استقبال بسیار خوبی روبهرو شده است حالا چرا «بیواژه»؟ چرا این همه وقفه؟ چون خیلی از حرفهایی را که باید میزدیم، بیواژه گفتهایم دیگر! این وقفه عوامل زیادی داشت که خیلیهایش دست من نبود. واقعا قصد نداشتم فاصلهام با مخاطب تا این حد زیاد بشود ولی شد. اگر از من بپرسید که پنج سال دیر نیست؟ جواب میدهم چرا. واقعاً دیر است. خب چرا این اتفاق افتاد؟ یک سری عوامل این وسط وجود دارد. اتفاقاتی که در برهههای زمانی مختلف در مملکتمان افتاد، انگیزه را از ما گرفت. مقداریاش هم به خاطر این بود که من بیمار شدم و سینوسهایم خیلی ناراحت و ملتهب شد و مدتی طول کشید تا خوب شدم. این عوامل دستبه دست هم داد تا این اتفاق بیفتد. همین فاصله آفتهایی هم داشت. یک سری کارهایی را تولید کردم که زمانشان گذشت. یعنی به خاطر وقفههایی که میافتاد، آن کارها طراوت و جاذبه خودشان را از دست میدادند، آن هم به خاطر گذشت زمان. تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتیم و مسبب خیرش هم علیرضا کهندیری شد که یک بار انتقاد تندی کرد و گفت چرا کاری برای انتشار آلبوم نمیکنم. حرفهای آن شب علیرضا خیلی روی من تأثیر گذاشت و من تصمیم گرفتم که یخ داستان را بشکنم و همین جا اعلام می کنم استارت آلبوم «بیواژه» را مدیون علیرضا کهندیری هستم. خب در این دو سال ذائقه مخاطب را چطور پیدا کردید؟ کلاًدر جریان ذاتقه مخاطب هستم. با همان اجرای کنسرتها، باخودم مردم در ارتباطم، ایمیل زیادی دریافت میکنم و بالاخره در کنسرتها و حتی در خیابان مردم را میبینم و با آنها ارتباط دارم. کارهایی را که از دوستان جوان بیرون میآید - ریز تا درشت- گوش میدهم و در جریان تحولات موسیقی جامعه هستم. از این لحاظ به روز هستیم. خودتان از آلبوم «بیواژه» راضی هستید؟ فوقالعاده زیاد. به خاطر استقبال مردم این را میگویم. استقبالی که مردم از این آلبوم داشتند، مثل استقبالشان از «نون و دلقک» است؛ منتها در شرایط فعلی. حساسیتها در برابر انتشار آلبوم زیاد بود. خیلیها در مورد این آلبوم میگویند که این کار سبک، کار اصفهانی نیست، برای مخاطب محمد اصفهانی آشنا نمیزند یا حتی انتظار از اصفهانی خواندن این کارها نبود. همیشه کسی که بخواهد کار جدید انجام دهد، یکسری انتقادات را برمیانگیزاند. یعنی یک عده شروع میکنند به اعتراض کردن. من همیشه پذیرای این انتقادات بودهام. اگر که کار زیاد هنجارشکنی نداشته، کمتر انتقاد شده. اگر زیاد هنجارشکن باشد، انتقادات هم زیاد میشود. این چیز طبیعی است که عموماً با آن مواجه میشویم؛ چرا که اغلب ما تابع قانون اینرسی هستیم. یعنی اگر در حالت سکونی، به سکونت ادامه بده و اگر در حال حرکتی به حرکتت ادامه بده. شتاب همیشه با تغییر در اینرسی بوده. یعنی حاصل یک متغیری به نام اینرسی میشود شتاب. حالا اگر اگر کسی بخواهد اینرسی حرکتی رابه سکون تبدیل کند، من با او مخالفم. به نظر من باید این علاقهمنی به حفظ حالت گذشته را کنار بگذاریم. میدانید چرا؟ چون این تغییر در حالت، مشکل ایجاد می کند. برخی شاید از ترسشان تغییر نمی کنند و بر یک روش ادامه میدهند، برخی از کمتحرکیشان. در حالی که باید قبول کنیم، گاهی تغییرات خوب است. در «بیواژه» اصطلاحاً در حوزه ترنس بیشتر کار داشتید تا رمانس نترسیدید که مخاطب را پس بزند؟ این به ضرورت زمان است. وقتی این آلبوم را تولید میکردم حس کردم که جوانان و فضای اجتماعی ما خیلی افسردهای است. من دوست داشتم کمکی باشم به شکستن این فضا تا حالت ناامیدی و یأس کمتر بشود. ایده اینکه با تویجان کار کنید و وارد سبک موسیقی استانبولی بشوید، از کجا شک گرفت؟ مدتها بود که دوست داشتم این اتفاق بیفتد. خودم آثار ترکی را دوست دارم و گوش میکنم. به ذائقه ما ایرانیها بسیار نزدیک است. ودر واقع موسیقی ما و ترکیه با هم عجین است. حتی خیلی از دورهای (مقامات) ما در دانشگاههای آنجا تدریس می شود؛ منتها به نام دورهای ترکیه. همیشه جای این کار را میان کارهای دیگر خالی میدیدم و همیشه دوست داشتم که این فرصت پیش بیاید. وقتی با آرقای تویجان آشنا شدم، متوجه شدم که 12 سال در استودیوهای ترکیه فعالیت داشته و با خیلی از خوانندههای معروف آنجا کار کرده و آهنگسازی کرده. خوب هم موزیسینهای آنجا را میشناخت. به نظر خود شما، راز ماندگاری اصفهانی از نظر خودش چیست؟ مگر ماندگار شده؟ بالاخره از نسل اولیها تنها کسی است که همچنان کارهایش پرطرفدارند هنوز. نه علیرضا عصار هم همچنان پرمخاطب است. او با فواد حجازی مشغول تهیه آلبومی هستند که به شدت خوب است. مطمئن باشید! 1 لینک به دیدگاه
*Polaris* 19606 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 خرداد، ۱۳۹۰ اعضای گروه موسیقی پینک فلوید دوباره با هم موسیقی اجرا کردند. اعضای در قید حیات گروه موسیقی پینک فلوید پنجشنبه شب در لندن دوباره با هم متحد شدند و برنامه اجرا کردند. طی 30 سال گذشته پس از این که اعضای این گروه در سال 2005 کنسرتی با اهداف انسان دوستانه ترتیب داده بودند، برای دومین بار است که در کنار هم اجرای موسیقی داشتند. در این برنامه، دیوید گیلمور در بالای دیواری 30 فوتی ظاهرا شد و شروع به خواندن کرد که این موضوع همهٔ تماشاچیان را شگفت زده کرد. وی مانند سال 1979 شروع به خواندن کرد و گیتار نواخت. به گزارش روزنامه بیلبورد، در این اجرای زنده نیک میسون درامر این گروه موسیقی راک، هم در کنار گیلمور و راجر واترز قرار گرفت و یاد ریک رایت نوازندهٔ کیبورد فقید پینک فلوید را بزرگ داشت. منبع: ایسنا 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده