رفتن به مطلب

کسی از شما هست که دلش واسه شیطان بسوزه؟  

22 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. کسی از شما هست که دلش واسه شیطان بسوزه؟

    • 11
    • 11


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

کسی از شما هست که دلش واسه شیطان بسوزه؟

 

لطفا بحث رو به وجود و عدم وجود شیطان نکشونید.فرض بر این هست که وجود داره.جواب سوال رو با این فرض بدین لطفا.مرسی

 

سوال دوم برای اونایی که برای شیطان دلسوزی میکنن.

 

اگه یه روز شیطان علیه خدا قیام کنه و از شما بخواد آیا کمکش میکنید؟

  • Like 14
  • پاسخ 106
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

نه اصلا دلم واسش نمیسوزه بیشتر دلم واسه خودم میسوزه

  • Like 5
ارسال شده در
نه اصلا دلم واسش نمیسوزه بیشتر دلم واسه خودم میسوزه

 

چرا دلت نمیسوزه براش؟

  • Like 1
ارسال شده در
چرا دلت نمیسوزه براش؟

چرا باید دلم براش بسوزه؟

شیطانی که باعث خرابی اون دنیام میشه دل سوزوندن نداره

  • Like 5
ارسال شده در

آره من بعضی وقتها دلم واقعا براش میسوزه

خیلی بیچاره هست بعداز این همه دولا وراست شدند وعبادت حالا هرکسی هر گندی میزنه به اون نسبتش میده:icon_razz:

  • Like 5
ارسال شده در
چرا باید دلم براش بسوزه؟

شیطانی که باعث خرابی اون دنیام میشه دل سوزوندن نداره

 

شیطان چجوری باعث خرابی اون دنیات میشه؟میشه توضیح بدی؟

  • Like 4
ارسال شده در
آره من بعضی وقتها دلم واقعا براش میسوزه

خیلی بیچاره هست بعداز این همه دولا وراست شدند وعبادت حالا هرکسی هر گندی میزنه به اون نسبتش میده:icon_razz:

 

بعضی وقتا؟یعنی نسبی هست؟

  • Like 1
ارسال شده در

کی(چی) هست اینی که میگی؟

  • Like 3
ارسال شده در
شیطان چجوری باعث خرابی اون دنیات میشه؟میشه توضیح بدی؟

ببین همین که ادمو وسوسه میکنه ادم هر چقدرم پرهیزکار باشه ولی بازم وسوسه میشه و گناه میکنه.

یعنی واقعا دل شماها براش میسوزه؟

  • Like 4
ارسال شده در
کی(چی) هست اینی که میگی؟

 

فرشته ی خدا که بعد از سالیان سال عبادت کردن به خاطر یه کار واسه همیشه از بارگاهش رونده میشه و به جهنم فرستاده میشه و تا ابد مورد خشم و غضب خدا قرار میگیره

  • Like 4
ارسال شده در
ببین همین که ادمو وسوسه میکنه ادم هر چقدرم پرهیزکار باشه ولی بازم وسوسه میشه و گناه میکنه.

یعنی واقعا دل شماها براش میسوزه؟

 

ادمی که اینقدر ضعیف هست که گول اون رو بخوره شایسته ی سجده ی اون هست یعنی؟خب شما عقل داری میدونی اشتباهه گولشو نخور.چرا بی اراده بودن خودمون رو به اون نسبت بدیم؟

من از شما این سوال رو پرسیدم:a030:

  • Like 4
ارسال شده در
ادمی که اینقدر ضعیف هست که گول اون رو بخوره شایسته ی سجده ی اون هست یعنی؟خب شما عقل داری میدونی اشتباهه گولشو نخور.چرا بی اراده بودن خودمون رو به اون نسبت بدیم؟

من از شما این سوال رو پرسیدم:a030:

یعنی شما گول شیطانو نمیخوری؟وسوسه نمیشی؟

  • Like 4
ارسال شده در

با فرض درست بودن همه دساتان ها که شنیدم

من دلم میسوزه برای گذشتش:yes:

  • Like 4
ارسال شده در

یه بار یه بچه ای از اخونده یه سوالی پرسیده بود

گفته بود خب وقتی که شیطان به انسان سجده نکرد و خدا ازبهشت بیرونش کرد بعد چطور دوباره تونسته بود وارد بهشت بشه و حوا و ادمو فریب بده که از سیب بخورن

اخونده جوابی نداشت

راسی چطور ؟:JC_thinking:

  • Like 7
ارسال شده در
بیشتر دلم واسه آدمهایی میسوزه که اشتباه میکنن...و با خواست خودشون....و دلیلش رو گول خوردن توسط شیطان میدونن....

چیزی که نمیبین...نه حس میکنن....نه صداش رو میشنون....

در واقع قسمت بد وجود هر آدمی شیطان درونیش هست...

"بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست

 

از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی"

 

شیطان به اون معنا وجود نداره از نظر من....خوی بد و خوب وجود داره...

شیطان وجود نداره؟پس اول هر سوره به از شر کی به خدا پناه میبریم

  • Like 5
ارسال شده در
یعنی شما گول شیطانو نمیخوری؟وسوسه نمیشی؟

 

ببین تعریف ها فرق میکنه.اما با تعریف شما، آیا گول خوردن من دلیل میشه که شما هم گول بخورید؟وسوسه بشید؟اگه من یه کار اشتباه کردم دلیل میشه شما هم همین کار رو انجام بدین؟

  • Like 4
ارسال شده در
با فرض درست بودن همه دساتان ها که شنیدم

من دلم میسوزه برای گذشتش:yes:

 

تو جیگر منی:girl_blush2:

 

چرا دلت میسوزه؟

  • Like 1
ارسال شده در
بیشتر دلم واسه آدمهایی میسوزه که اشتباه میکنن...و با خواست خودشون....و دلیلش رو گول خوردن توسط شیطان میدونن....

چیزی که نمیبین...نه حس میکنن....نه صداش رو میشنون....

در واقع قسمت بد وجود هر آدمی شیطان درونیش هست...

"بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست

 

از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی"

 

شیطان به اون معنا وجود نداره از نظر من....خوی بد و خوب وجود داره...

 

فرض بر اینکه شیطان وجود داره.دلتون میسوزه براش؟

ارسال شده در
ببین تعریف ها فرق میکنه.اما با تعریف شما، آیا گول خوردن من دلیل میشه که شما هم گول بخورید؟وسوسه بشید؟اگه من یه کار اشتباه کردم دلیل میشه شما هم همین کار رو انجام بدین؟

من دلیل گناه انسانو وسوسه شیطان و جهالت انسان میدونم

  • Like 5
ارسال شده در
یه بار یه بچه ای از اخونده یه سوالی پرسیده بود

گفته بود خب وقتی که شیطان به انسان سجده نکرد و خدا ازبهشت بیرونش کرد بعد چطور دوباره تونسته بود وارد بهشت بشه و حوا و ادمو فریب بده که از سیب بخورن

اخونده جوابی نداشت

راسی چطور ؟:JC_thinking:

 

سارا جان چرا ها رو بذاریم کنار.

 

میشه بگی دلت میسوزه یا نه؟

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...