رفتن به مطلب

زندگی مشترک وفعالیت اینترنتی


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

با سلام

 

با توجه به فراگبر شدن اینترنت واستفاده از اون،گاهی شاهد اون هستیم که این وسیله ارتباط جمعی سودمند به

 

خطری جدی تبدیل میشه.......هنگامی که استفاده ازاون به یک عادت وبه نحوی اعتیاد درمیاد

 

این عادت قبل از تشکیل زندگی وخانواده شاید مضراتش به چشم نیاداما مشکلات اصلی بعدازدواج رخ میده زمانی

 

که فردبرای کارهای اینترنتی خود وقتی روصرف میکنه که باید به خانواده اش اختصاص بده گاه برای اینکه این خسران

 

ایجاد نشه پاسی وگاهی تمام شب رو بیدارمیمونه وبه کارهش میرسه ودر طول روز اغلب تا دیروقت خوابه یا اگه

 

بیداره کسل وبیحوصله است وخواب آلوده...............

 

حال شما اگه با چنین شخصی آشنا شوید برای ازدواج وبعداز مدتی متوجه شوید چنین عادتی دارد(که اغلب شبها تادیروقت یاحتی گاهی تاصبح بیدارمیماند وکارهای اینترنتی میکند)چه میکنید؟

  • Like 15
ارسال شده در

یکی از وسایل کامپیوترو قایم میکنم !:biggrin:

ولی باهاش دعوا نمیکنم چون بی فایدس:ws37:

  • Like 7
ارسال شده در

ترکش میدم همین جوری که خودم دارم ترکش میکنم :texc5lhcbtrocnmvtp8

بهش اجازه میدم وقتهای بیکاری بره تو نت وقتی هایی که من هستم اجازه نداره بره :vahidrk: ( :ws47: فکر نکنم بشه )

 

راه منظقی کسی داره ؟

  • Like 5
ارسال شده در

چون خودمم به شدت معتادم استقبال مي كنم از اين موضوع :ws37:

  • Like 3
ارسال شده در

من به این اعتقاد دارم که بعد ازدواج همه ی آدما مال همسرشونن و اگه یه موضوعی همسرشونو آزار بده باید ترکش کنن..:ws37:

باهاش حرف میزنم درمورد اینکه چقدر ناراحت میشم از این ماجرا...:no:

خوب این با زبون خوش بود اگه زبون خوش سرش نشد منم دیگه واسش غذا درست نمیکنم.:biggrin:

اگه اینم چاره ساز نبود قهر میکنم میرم خونه ی مامانم ایناااااااااااا....:ws44:

  • Like 6
ارسال شده در
من به این اعتقاد دارم که بعد ازدواج همه ی آدما مال همسرشونن و اگه یه موضوعی همسرشونو آزار بده باید ترکش کنن..:ws37:باهاش حرف میزنم درمورد اینکه چقدر ناراحت میشم از این ماجرا...:no:خوب این با زبون خوش بود اگه زبون خوش سرش نشد منم دیگه واسش غذا درست نمیکنم.:biggrin:اگه اینم چاره ساز نبود قهر میکنم میرم خونه ی مامانم ایناااااااااااا....:ws44:
اگه همسرت باکراهت قبول کنهوهرازچندگاه هی بگه اینکارروبخاطرتومیکنم ومتوجه بشی قلباراضی نیست به ترک عادتچگونه باهاش رفتارمیکنی؟
  • Like 4
ارسال شده در
چون خودمم به شدت معتادم استقبال مي كنم از اين موضوع :ws37:
یعنی اگه همسرت که شایدتاشب سرکارباشه شب هم که میادخونه بجای اینکه وقتش روباشماسپری کنه بره پای کامپیوتروبه کارهای اینترنتی خودش برسه شکایتی نمیکنی وتازه استقبال هم میکنی؟:w58:
  • Like 4
ارسال شده در

به نظر من اومدن توی نت بیشتر به خاطر بیکاری زیادی هست... چون خودم زنگ تفریحام و مواقع بیکاری میام فقط ... :a030:

 

اگه شوهرم اینجوری باشه سعی می کنم براش تفریحات و برنامه های جایگزین بزارم تا بیشتر وارد دنیای واقعی بشه.... :ws37: ...

  • Like 4
ارسال شده در

خوب اون موقع برخلاف میلم آزاد میذارمش ولی ناراحتیمو نشون میدم بهش...

اونم اگه ناراحتیمو ببینه کم کم ترکش میکنه بخاطر من...:ws37:

  • Like 4
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

البته بستگی داره چه کار اینترنتی کنه ها.... علمی باشه که مشکلی نیست:JC_thinking:

 

به نظر من باید با هر کسی مثل خودش رفتار کرد؛

 

 

اون بشینه پای نت؛ منم میشینم؛ چند روز که ناهار و شام و... نداشت؛

 

خودش نت رو ترک میکنه %28279%29.gif

 

بجاش باید اینقدر سرش رو با مسائل بیرون دنیای مجازی گرم کرد, که دیگه نت رو فراموش کنه؛

 

مثلا بره باشگاه؛ یا بریم خرید؛ مهمونی و... %28279%29.gif

من خودم یه مدته زیاد نت میام؛ اما بعد ازدواج فقط زمانی که لازم باشه میام ...:ws37:

 

 

ارسال شده در

ناخودآگاه بعد از ازدواج اومدن آدم ها به نت کمتر میشه.

با نت اومدن طرفم مشکل ندارم چون نباید انتظار داشته باشم اون همش کنارم باشه. ولی اگر بیش از حد نت بیاد سعی می کنم بهش بیشتر توجه کنم و برنامه های بیرون رفتن و کوه و ... تو زندگیمون بزارم .

سعی می کنم اول غیرمستقیم از نت کم کم جداش کنم ولی اگر خیلی معتاد به نت بود مستقیم بهش می گم نت کمتر برو.

  • Like 5
ارسال شده در

معمولا بعد از ازدواج مشکلات اینقدر زیاد هست که کسی دیگه به نت فکر نمیکنه!:biggrin:

مگه اینکه کار ضروری داشته باشه!:ws37:

  • Like 4
ارسال شده در

می برمش مطب یه فوق متخصص اعصاب و روان:ws37:

  • Like 4
ارسال شده در

اگه زياد از حد باشه برام غير قابل تحمل ميشه .......... :icon_razz:

  • Like 3
ارسال شده در
اگه زياد از حد باشه برام غير قابل تحمل ميشه .......... :icon_razz:
خوب؟ یعنی باهمین نارضایتی زندگی میکنی؟ واسه حلش چه راه حلی به ذهنت میرسد؟
  • Like 2
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در
خوب؟ یعنی باهمین نارضایتی زندگی میکنی؟ واسه حلش چه راه حلی به ذهنت میرسد؟

 

اين مساله باعث ترك زندگيم نميشه قطعا به فكر راه حل خواهم بود ...........:JC_thinking:

اولين مساله گفتگوي دوطرفه با همسرم خواهد بود ، از مشاوره كمك خواهم گرفت

ريشه يابي ميكنم كه چي خلايي ايجاد شده كه همسرم وقت خود را با نت ميگذرونه ( البته بيش از حد ) شايد كم توجهي و كاستي از سمت خودم باشه و بايد رفعش كنم :a030:

  • Like 1
ارسال شده در
باهاش دعوا نمیکنم چون بی فایدس

 

بهش اجازه میدم وقتهای بیکاری بره تو نت وقتی هایی که من هستم اجازه نداره بره

 

باهاش حرف میزنم درمورد اینکه چقدر ناراحت میشم از این ماجرا...no.gif

خوب این با زبون خوش بود اگه زبون خوش سرش نشد منم دیگه واسش غذا درست نمیکنم.biggrin.gif

اگه اینم چاره ساز نبود قهر میکنم میرم خونه ی مامانم ایناااااااااااا....:ws44:

 

اگه شوهرم اینجوری باشه سعی می کنم براش تفریحات و برنامه های جایگزین بزارم تا بیشتر وارد دنیای واقعی بشه.... :ws37: .

 

ممنونم از نظر عزیزان اما به نظر من هیچ یک از این کارها مؤثرنخواهد بود که در بیشتر مواقع باعث لج کردن طرف مقابل وبدترشدن اوضاع وبروز مشکلات بیشتری میشهyes.gif

 

اما از طرفی رفتن پیش یه مشاورخانواده یا پادرمیانی یه ریش سفید یا بزرگتری که حرفش پیش طرف مقابل خریدار داشته باشه میتونه راه خوبی باشه:a030:

####################################################

اما در پاسخ شما:

 

 

به نظر من باید با هر کسی مثل خودش رفتار کرد؛

 

 

اون بشینه پای نت؛ منم میشینم؛ چند روز که ناهار و شام و... نداشت؛

 

روش مقبله به مثل؟icon_pf%20%2834%29.gifاین روش رو خودم استادم توشbiggrin.gif...اما متاسفانه نتیجه عکس میده دربسیاری مواقع...به هیچ عنوان مقابله به مثل رو به کسی پیشنهاد نمیکنم مخصوصا تو این زمینه

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...