peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 6 دی، 2011 با سلام با توجه به فراگبر شدن اینترنت واستفاده از اون،گاهی شاهد اون هستیم که این وسیله ارتباط جمعی سودمند به خطری جدی تبدیل میشه.......هنگامی که استفاده ازاون به یک عادت وبه نحوی اعتیاد درمیاد این عادت قبل از تشکیل زندگی وخانواده شاید مضراتش به چشم نیاداما مشکلات اصلی بعدازدواج رخ میده زمانی که فردبرای کارهای اینترنتی خود وقتی روصرف میکنه که باید به خانواده اش اختصاص بده گاه برای اینکه این خسران ایجاد نشه پاسی وگاهی تمام شب رو بیدارمیمونه وبه کارهش میرسه ودر طول روز اغلب تا دیروقت خوابه یا اگه بیداره کسل وبیحوصله است وخواب آلوده............... حال شما اگه با چنین شخصی آشنا شوید برای ازدواج وبعداز مدتی متوجه شوید چنین عادتی دارد(که اغلب شبها تادیروقت یاحتی گاهی تاصبح بیدارمیماند وکارهای اینترنتی میکند)چه میکنید؟ 15
solise70 967 ارسال شده در 6 دی، 2011 یکی از وسایل کامپیوترو قایم میکنم !:biggrin: ولی باهاش دعوا نمیکنم چون بی فایدس 7
DavOOd_TiTaN 10472 ارسال شده در 6 دی، 2011 ترکش میدم همین جوری که خودم دارم ترکش میکنم :texc5lhcbtrocnmvtp8 بهش اجازه میدم وقتهای بیکاری بره تو نت وقتی هایی که من هستم اجازه نداره بره :vahidrk: ( فکر نکنم بشه ) راه منظقی کسی داره ؟ 5
panisa 12133 ارسال شده در 7 دی، 2011 من به این اعتقاد دارم که بعد ازدواج همه ی آدما مال همسرشونن و اگه یه موضوعی همسرشونو آزار بده باید ترکش کنن.. باهاش حرف میزنم درمورد اینکه چقدر ناراحت میشم از این ماجرا... خوب این با زبون خوش بود اگه زبون خوش سرش نشد منم دیگه واسش غذا درست نمیکنم.:biggrin: اگه اینم چاره ساز نبود قهر میکنم میرم خونه ی مامانم ایناااااااااااا.... 6
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 7 دی، 2011 من به این اعتقاد دارم که بعد ازدواج همه ی آدما مال همسرشونن و اگه یه موضوعی همسرشونو آزار بده باید ترکش کنن..باهاش حرف میزنم درمورد اینکه چقدر ناراحت میشم از این ماجرا...خوب این با زبون خوش بود اگه زبون خوش سرش نشد منم دیگه واسش غذا درست نمیکنم.:biggrin:اگه اینم چاره ساز نبود قهر میکنم میرم خونه ی مامانم ایناااااااااااا.... اگه همسرت باکراهت قبول کنهوهرازچندگاه هی بگه اینکارروبخاطرتومیکنم ومتوجه بشی قلباراضی نیست به ترک عادتچگونه باهاش رفتارمیکنی؟ 4
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 7 دی، 2011 چون خودمم به شدت معتادم استقبال مي كنم از اين موضوع یعنی اگه همسرت که شایدتاشب سرکارباشه شب هم که میادخونه بجای اینکه وقتش روباشماسپری کنه بره پای کامپیوتروبه کارهای اینترنتی خودش برسه شکایتی نمیکنی وتازه استقبال هم میکنی؟ 4
felorans666 12046 ارسال شده در 7 دی، 2011 به نظر من اومدن توی نت بیشتر به خاطر بیکاری زیادی هست... چون خودم زنگ تفریحام و مواقع بیکاری میام فقط ... اگه شوهرم اینجوری باشه سعی می کنم براش تفریحات و برنامه های جایگزین بزارم تا بیشتر وارد دنیای واقعی بشه.... ... 4
panisa 12133 ارسال شده در 7 دی، 2011 خوب اون موقع برخلاف میلم آزاد میذارمش ولی ناراحتیمو نشون میدم بهش... اونم اگه ناراحتیمو ببینه کم کم ترکش میکنه بخاطر من... 4
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 7 دی، 2011 البته بستگی داره چه کار اینترنتی کنه ها.... علمی باشه که مشکلی نیست:JC_thinking: به نظر من باید با هر کسی مثل خودش رفتار کرد؛ اون بشینه پای نت؛ منم میشینم؛ چند روز که ناهار و شام و... نداشت؛ خودش نت رو ترک میکنه بجاش باید اینقدر سرش رو با مسائل بیرون دنیای مجازی گرم کرد, که دیگه نت رو فراموش کنه؛ مثلا بره باشگاه؛ یا بریم خرید؛ مهمونی و... من خودم یه مدته زیاد نت میام؛ اما بعد ازدواج فقط زمانی که لازم باشه میام ...
- Nahal - 47858 ارسال شده در 7 دی، 2011 ناخودآگاه بعد از ازدواج اومدن آدم ها به نت کمتر میشه. با نت اومدن طرفم مشکل ندارم چون نباید انتظار داشته باشم اون همش کنارم باشه. ولی اگر بیش از حد نت بیاد سعی می کنم بهش بیشتر توجه کنم و برنامه های بیرون رفتن و کوه و ... تو زندگیمون بزارم . سعی می کنم اول غیرمستقیم از نت کم کم جداش کنم ولی اگر خیلی معتاد به نت بود مستقیم بهش می گم نت کمتر برو. 5
!Ell 4695 ارسال شده در 7 دی، 2011 معمولا بعد از ازدواج مشکلات اینقدر زیاد هست که کسی دیگه به نت فکر نمیکنه!:biggrin: مگه اینکه کار ضروری داشته باشه! 4
afa 18504 ارسال شده در 8 دی، 2011 اگه زياد از حد باشه برام غير قابل تحمل ميشه .......... :icon_razz: 3
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 8 دی، 2011 اگه زياد از حد باشه برام غير قابل تحمل ميشه .......... :icon_razz: خوب؟ یعنی باهمین نارضایتی زندگی میکنی؟ واسه حلش چه راه حلی به ذهنت میرسد؟ 2
afa 18504 ارسال شده در 18 دی، 2011 خوب؟ یعنی باهمین نارضایتی زندگی میکنی؟ واسه حلش چه راه حلی به ذهنت میرسد؟ اين مساله باعث ترك زندگيم نميشه قطعا به فكر راه حل خواهم بود ...........:JC_thinking: اولين مساله گفتگوي دوطرفه با همسرم خواهد بود ، از مشاوره كمك خواهم گرفت ريشه يابي ميكنم كه چي خلايي ايجاد شده كه همسرم وقت خود را با نت ميگذرونه ( البته بيش از حد ) شايد كم توجهي و كاستي از سمت خودم باشه و بايد رفعش كنم 1
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 21 دی، 2011 باهاش دعوا نمیکنم چون بی فایدس بهش اجازه میدم وقتهای بیکاری بره تو نت وقتی هایی که من هستم اجازه نداره بره باهاش حرف میزنم درمورد اینکه چقدر ناراحت میشم از این ماجرا...خوب این با زبون خوش بود اگه زبون خوش سرش نشد منم دیگه واسش غذا درست نمیکنم. اگه اینم چاره ساز نبود قهر میکنم میرم خونه ی مامانم ایناااااااااااا.... اگه شوهرم اینجوری باشه سعی می کنم براش تفریحات و برنامه های جایگزین بزارم تا بیشتر وارد دنیای واقعی بشه.... . ممنونم از نظر عزیزان اما به نظر من هیچ یک از این کارها مؤثرنخواهد بود که در بیشتر مواقع باعث لج کردن طرف مقابل وبدترشدن اوضاع وبروز مشکلات بیشتری میشه اما از طرفی رفتن پیش یه مشاورخانواده یا پادرمیانی یه ریش سفید یا بزرگتری که حرفش پیش طرف مقابل خریدار داشته باشه میتونه راه خوبی باشه #################################################### اما در پاسخ شما: به نظر من باید با هر کسی مثل خودش رفتار کرد؛ اون بشینه پای نت؛ منم میشینم؛ چند روز که ناهار و شام و... نداشت؛ روش مقبله به مثل؟این روش رو خودم استادم توش...اما متاسفانه نتیجه عکس میده دربسیاری مواقع...به هیچ عنوان مقابله به مثل رو به کسی پیشنهاد نمیکنم مخصوصا تو این زمینه 2
ارسالهای توصیه شده