رفتن به مطلب

ابزار جدید مایکروسافت برای شبکه‌های اجتماعی در نرم‌افزار Dynamics CRM


ارسال های توصیه شده

شرکت مایکروسافت به نسخه جدید نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود ابزار مخصوص شبکه‌های اجتماعی را اضافه می‌کند تا کاربرد آن برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بیشتر شود.

 

به گزارش ايتنا از همكاران سيستم، شرکت Salesforce. com که حاکمیت این بازار را در دست دارد، سال گذشته ابزار مشابهی را روانه بازار کرده بود.

 

به گفته سِت پاتون، مدیر بازاریابی جهانی نرم‌افزار Dynamics CRM مایکروسافت، این نرم‌افزار که در زمینه مدیریت ارتباطات با مشتری فعالیت می‌کند، از پایان سال جاری میلادی ابزار ویژه دسترسی به شبکه‌های اجتماعی را در اختیار تمامی کاربران جدید و قدیمی خود می‌گذارد.

 

در این اقدام از مزایای سرویس پست الکترونیکی Outlook مایکروسافت نیز استفاده می‌شود تا کاربران در آن بتوانند مانند صفحه ویژه خود در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات مورد نظر را منتشر کنند، با دیگر همکاران در ارتباط باشند و به جزئیات مشخصات هر یک از مشتریان دسترسی پیدا کنند.

 

پاتون در این باره توضیح داد: «شما نیازی به استفاده از دیگر ابزار‌ها نخواهید داشت. این ابزار جدید به کاربران کمک می‌کند تا بر اساس فضای Outlook نیازهای خود را برطرف کنند.»

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...