رفتن به مطلب

فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ به روز شد


ارسال های توصیه شده

سامسونگ همواره سعی می کند با به روز رسانی و ایجاد ویژگی ها و قابلیت های جدید بر روی سرویس های خود از رقیبان خود عقب نماند . هفته ی پیش هم سامسونگ برای بهتر کردن سرویس فروشگاه اپلیکیشن خود که Samsung Apps نام دارد دست به بروزرسانی آن زد. این نسخه ی جدید Samsung Apps بر روی گوشی های Wave سامسونگ با سیستم عامل Bada 2.0 و تا آخر سال جاری با گوشی‌های گلکسی سامسونگ کار خواهد کرد.

 

نسخه‌ی جدید این فروشگاه از لحاظ محیط کاربری ، قابلیت‌های پرداخت و سرویس پیشنهاد نرم افزار به کاربران تغییراتی کرده است. همچنین سامسونگ ۳۰ اپلیکیشن جدید – از جمله Fruit Ninja ، Plants vs. Zombies – را به شکل رایگان در این فروشگاه اضافه کرده است.

 

samsungapps.png

 

هم اکنون این فروشگاه حدود ۴۰٫۰۰۰ اپلیکیشن دارد. نسخه ی جدید آن نیز با قابلیت‌های جدید اضافه شده تجربه‌ی کاربر را بهبود خواهد داد. ویژگی‌های اضافه شده عبارت اند از:

 

- رابط کاربری جدید : صفحه های Smart و My page در این رابط کاربری جدید ادغام شده اند. در کل پوسته‌ی جدید کار با فروشگاه را ساده تر می‌کند.

 

- دو قابلیت جدید به نام های “Try’n Play” و “Rent’n Play” : این دو قابلیت جدید به کاربر اجازه می‌دهد قبل از خرید کامل یک اپلیکیشن آن را امتحان کند و یا برای مدت محدودی از آن‌ها استفاده کند.

 

- قابلیت Smart : این ویژگی به شکل خودکار اپلیکیشن هایی را بر اساس کارکرد کاربر و علاقه‌ مندی‌های او پیشنهاد می‌کند.

 

- لیست علاقه مندی‌ها در این لیست کاربر اپلیکیشن‌های مورد علاقه ی خود را انتخاب و دور هم جمع می‌کند تا در فرصت مناسب آن‌ها را امتحان و یا خریداری کند.

 

درباره Samsung apps:

 

فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ – Samsung apps – از سال ۲۰۰۹ برای رقالت با App store اپل راه اندازی و تا کنون ۴۰٫۰۰۰ اپلیکیشن را در خود جای داده است. این فروشگاه در ۱۲۱ کشور از جمله ایران موجود می‌باشد. کاربران گوشی های سامسونگ می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن در گوشی های خود نرم افزار‌های سازگار با موبایل خود را دانلود و نصب کنند.

 

منبع :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...