Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 مهر، ۱۳۹۰ اکثر قریب به اتفاق کارشناسان حمل و نقل بر این باورند که حاشیه خیابان یک فضای عمومی است؛ اما یک فضای عمومی واقعی آن است که استفاده از آن توسط عده ای، مانعی برای استفاده گروه دیگر نباشد. فضاهای کنار خیابان از نظر دسترسی برای رانندگان و همینطور دسترسی به مکان های تجاری، راحت ترین مکان ها برای پارک به شمار می روند. اما استفاده نادرست و در نتیجه پارک های طولانی مدت، ظرفیت بالقوه پارک های حاشیه ای را کاهش داده تا جائی که متقاضیان کوتاه مدت را دچار مشکل می نماید. بنابراین مدیریت زمانی و مکانی و توزیع عادلانه پارک های حاشیه ای باید به گونه ای باشد که این فضاها در دسترس همگان قرار گیرد. دانلود مقاله 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده