felorans666 12046 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 31 شهریور، ۱۳۹۰ اگه من دو جنسی بودام هم زن می گرفتم، هم شو هر می کردام :lol: پس خدا رو شکر که نیستی... :babygirl: 4 لینک به دیدگاه
goddess_s 16415 اشتراک گذاری ارسال شده در 31 شهریور، ۱۳۹۰ وقتی اونجوری بشه دیگه اینا هم اینجوری می شن... جدی، اگه الان احکامو در دسترس داری بزار.... یخده نا فرم! موخای خصوصی بفرستم برات.. 5 لینک به دیدگاه
felorans666 12046 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 31 شهریور، ۱۳۹۰ یخده نا فرم!موخای خصوصی بفرستم برات.. نه جانم لطف داری ما زیر 18 هستیم :babygirl: پس مشخصه حسابی توش گند زدن که نمی شه عمومی گفت... :icon_pf (34): 6 لینک به دیدگاه
goddess_s 16415 اشتراک گذاری ارسال شده در 31 شهریور، ۱۳۹۰ نه جانم لطف داری ما زیر 18 هستیم :babygirl: پس مشخصه حسابی توش گند زدن که نمی شه عمومی گفت... :icon_pf (34): هووم؟ نیدونم! خب توضیح داده دیگه مختصر مفیدش و بگم به ادرار و هجمشو اینا بستگی داره..:girl_blush2: 5 لینک به دیدگاه
felorans666 12046 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 31 شهریور، ۱۳۹۰ هووم؟نیدونم! خب توضیح داده دیگه مختصر مفیدش و بگم به ادرار و هجمشو اینا بستگی داره..:girl_blush2: والا چی بگم هر روز یه چیز جدید میاد... :hrqr6zeqheyjho1f9mx کشته مرده این راه هاشونم.... :babygirl: 6 لینک به دیدگاه
sinister89 4245 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 مهر، ۱۳۹۰ هووم؟نیدونم! خب توضیح داده دیگه مختصر مفیدش و بگم به ادرار و هجمشو اینا بستگی داره..:girl_blush2: 2 لینک به دیدگاه
شقایق31 40377 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 مهر، ۱۳۹۰ چند روز پیش یکی از دوستام اومد ازش حال رقیه رو پرسیدم گفت اونم درگیره کاراشه قرار با هم ازدواج کنیم بعد که دید اینجوری شدم گفت راستش من و رقیه 3 ساله دوستیم یک سال بدون هم نمیتونیم زندگی کنیم اخیرا رقیه فهمید که دو جنسس و آزمایش داد دکترا گفتن میتونه پسر بشه ولی فعلا اندام زنانه داره و اندام مردونس تو شکمشه و دکترا تو عمل این و جایگزین اون میکنن من همچنان در شوک هستم یکی من و نجات بده:icon_pf (34): 2 لینک به دیدگاه
felorans666 12046 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 مهر، ۱۳۹۰ چند روز پیش یکی از دوستام اومد ازش حال رقیه رو پرسیدم گفت اونم درگیره کاراشه قرار با هم ازدواج کنیمبعد که دید اینجوری شدم گفت راستش من و رقیه 3 ساله دوستیم یک سال بدون هم نمیتونیم زندگی کنیم اخیرا رقیه فهمید که دو جنسس و آزمایش داد دکترا گفتن میتونه پسر بشه ولی فعلا اندام زنانه داره و اندام مردونس تو شکمشه و دکترا تو عمل این و جایگزین اون میکنن من همچنان در شوک هستم یکی من و نجات بده:icon_pf (34): ما هم الان شوکه شدیم :icon_pf (34): ...در دنیا چه خبر است ... 1 لینک به دیدگاه
sinister89 4245 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 مهر، ۱۳۹۰ چند روز پیش یکی از دوستام اومد ازش حال رقیه رو پرسیدم گفت اونم درگیره کاراشه قرار با هم ازدواج کنیمبعد که دید اینجوری شدم گفت راستش من و رقیه 3 ساله دوستیم یک سال بدون هم نمیتونیم زندگی کنیم اخیرا رقیه فهمید که دو جنسس و آزمایش داد دکترا گفتن میتونه پسر بشه ولی فعلا اندام زنانه داره و اندام مردونس تو شکمشه و دکترا تو عمل این و جایگزین اون میکنن من همچنان در شوک هستم یکی من و نجات بده:icon_pf (34): به حق چیزای ندیده و نشنیده :5c6ipag2mnshmsf5ju3 2 لینک به دیدگاه
Ali.Fatemi4 22826 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 مهر، ۱۳۹۰ و در نهایت سئوالی که من از شما دارم : 1)خدا روزی که انسان رو خلق کرد، اون رو شامل دو جنس نر و ماده قرار داد، حالا با این تفاسیر یک دوجنسه در کجای خلقت جا داره؟ آیا منظور خدا قالب و ظاهر بوده نه درون؟ چرا در آیات و احادیث و... سخنی از این افراد نشده؟ آیا تکلیف این افراد فقط انجام عمل و تغییر جنسیت بدون در نظر گرفتن ظاهر خدا دادی هست ؟ 2)شما اگه دو جنسه بودید چکار میکردید؟ عرضم به حضورتون که من توی جواب نظر شخصیم اینه: 1. با توجه به بطن آیات قرآن کریم که می فرماید: ما از هر چیز زوج خلق کردیم... میشه این نتیجه رو گرفت که این نمونه ها هم میتونن زوج باشن و هم فرد... مثل عدد 0 در ریاضیات! در حقیقت در اصل میتونن یکیش باشن چرا که به هرحال توی بعضی موارد یک ژن(مردانه یا زنانه) بیشتر غلبه میکنه... حالا که بحثش اینجا پیش اومده ""حتما"" دربارش تحقیق میکنم! مخصوصا قسمت قرآنشو! 2. خدا رو شکر... که نیستیم.... آدم باید توی شرایط قرار بگیره.... 4 لینک به دیدگاه
felorans666 12046 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 مهر، ۱۳۹۰ عرضم به حضورتون که من توی جواب نظر شخصیم اینه:1. با توجه به بطن آیات قرآن کریم که می فرماید: ما از هر چیز زوج خلق کردیم... میشه این نتیجه رو گرفت که این نمونه ها هم میتونن زوج باشن و هم فرد... مثل عدد 0 در ریاضیات! در حقیقت در اصل میتونن یکیش باشن چرا که به هرحال توی بعضی موارد یک ژن(مردانه یا زنانه) بیشتر غلبه میکنه... جالب بود ... ... 4 لینک به دیدگاه
ابديت 48 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 مرداد، ۱۳۹۱ با عرض سلام و ادب در يك سايت قرآني عضو هستم كه شبيه تايپيك شما اونجا هم هست و پاسخگوي قرآني مطالبي درباره دو جنسي ها نوشته است كه اينجا ميزارم اگر سوالي بود بفرماييد تا از پاسخگو بپرسم و براتون اينجا بزارم خنثی یک طبیعت و موجود ثالثی نیست، بلکه او هم انسان است و یا زن است یا مرد؛ منتهی در مقام اثبات، تشخیص زن و مرد بودن آن مشکل است؛ نه اینکه موجودی است نه زن و نه مرد. لذا اغلب افراد خنثی، بالاخره یک ژن غالب دارند که یا مرد محسوب می شوند و یا زن؛ پس می توانند طبق آن ژن غالب خود، ازدواج کنند. خنثی مشکل، یعنی کسی که به هیچ نحوی نمی توان غلبه مرد یا زن بودن را در او تشخیص داد، درصد بسیار کمی است؛ چنین فردی نمی تواند ازدواج کند و ازدواجش باطل است. چه بسا در اثر برخی اعمال و رفتار انسان ها در نسل های سابق، خوراک و لقمه و ...، اثر تکوینی و وضعی آن در فرزندان و نسل های آینده موجب بروز این پدیده ها (ناقص الخلقه، فلج، خنثی و ...) گردیده است. چه بسا خداوند می خواهد به دیگر انسان ها بفهماند که این چیزها شرط رسیدن به سعادت و کمال نیست و بدون این ها هم انسان می تواند به کمال و سعادت نائل شود. ادامه دارد .... 3 لینک به دیدگاه
ابديت 48 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 مرداد، ۱۳۹۱ 1. نگاه از زاویه خود شخص: گناه علاوه بر آثار تکلیفی، یعنی حرام بودن و عذاب اخروی؛ دارای آثار وضعی و تکوینی هم هست. مثلا اگر کسی عمدا مواد سمی بخورد و فلج شود، علاوه بر گناهی که برای او منظور می گردد، تا آخر عمرش هم فلج است. این شخص اگر توبه کند و توبه اش پذیرفته شود، عذاب اخروی از او برداشته می شود ولی فلج شدنش را تمی تواند کاری بکند. هم چنین اگر کاری کرده که آثار سوء تکوینی در فرزند و نسل او ایجاد شده، و آن فرزند و نسل او تحت تاثیر آن گناه، به سختی افتاده یا به خطا رود و ...، مواخذه و حسابرسی می شود. این آثار وضعی و تکوینی عمل انسان است. و خداوند نظام عالم را بر این شیوه بنیان فرموده که اعمال ما آثار تکوینی هم دارند و این آثار می تواند در زندگی خود ما و یا نسل های دیگر، تاثیر و نمود داشته باشد. البته این داشتن آثار وضعی و تکوینی، فقط در مورد گناهان نیست؛ بلکه در مورد حسنات و کارهای نیک هم جاری است. ادامه دارد .... 3 لینک به دیدگاه
ابديت 48 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 مرداد، ۱۳۹۱ 2. نگاه از زاویه فرزند یا نسل آن شخص: تاثیر محیط، خانواده، ژنتیک، و ... را نمی توان انکار نمود. خیلی ها هستند که (ناخواسته و مخالف میلشان) تحت تاثیر این امور قرار گرفته اند بدون این که اختیاری در انتخاب آن داشته باشند. با همه اینها عدالت در مورد این افراد جاری می شود؛ چرا که خداوند با محاسبه شرائط و امکاناتی که به بنده اش داده از او انتظار دارد، لذا از هیچ کس بیش از حد و بیش از مقدار طاقت و امکاناتش انتظار ندارد؛ و این عین عدالت است. بی عدالتی در جایی است که با شرائط و امکانات متعدد و مختلف، از همه یک توقع و انتظار داشته باشد. افزون بر این که خداوند در آخرت به خاطر این نواقص و کاستی هایی که بر بنده اش در دنیا تحمیل شده، به مراتب به او عنایت فراوان نموده به گونه ای که بنده آرزو می کند ای کاش در دنیا هیچ نداشت. ضمنا انسان دیندار و خدامحور، این ناملایمات و نواقص و بلایا را برای خود امتحان و آزمایش الهی دانسته، که با صبر و بردباری، به ثوابی جزیل نائل شده و بر درجات و مقامات او افزوده می شود. ادامه دارد ... 2 لینک به دیدگاه
ابديت 48 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 مرداد، ۱۳۹۱ 3. مطلبی دیگر در ادامه: هر کس به شخصه باید مراقب اعمال و رفتار خویش باشد، و به آثار آن عمل نیز توجه داشته باشد. آن فرزند یا نسلی که ناخواسته دچار نقص و گرفتاری شده نیز باید بداند که خداوند با عدالت با او رفتار نموده و ذره ای از حقش پایمال نمی شود. چنین شخصی این موارد را موجب امتحان و آزمایش خویش می داند. شخص ثالثی که با این فرد برخورد می کند باید بداند که می تواند چنین مشکلات و نواقصی هم برای او یا اولاد او پیش بیاد، پس باید شکر نعمتهای الهی را نموده و از بیش از پیش مراقب رفتار و اعمال خود باشد. این مطالب مضمون روایتی است از امام علی(عليه السلام) که می فرمایند: "ان البلاء للظالم ادب، و للمومن امتحان، و للانبياء درجة، و للاولياء كرامة"؛ بلاها براي ظالم تاديب است و براي مومنان امتحان و براي پيامبران درجه و براي اولياء كرامت و مقام است.( "بحارالانوار"، جلد 81، صفحه 198) بنابر این هر کس باید از زوایه خودش و با توجه به آن تعالیم و ارزشهای دینی که آموخته، به شرائط نگاه صحیح و شایسته داشته و به دنبال عمل به وظیفه اش باشد. با این روحیه، نظام احسن الهی، بهتر قابل فهم و درک است. ادامه دارد .... 2 لینک به دیدگاه
ابديت 48 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 مرداد، ۱۳۹۱ در مورد وضعیت انسان در این دنیا و سرنوشت او در آخرت سه عامل تاثیر دارد: 1- عوامل وراثتی 2- عوامل محیطی 3- اختیار انسان اگر عوامل محیطی یا وراثتی مشکلاتی داشت، قائدتا تاثیرات وضعی خود را خواهد داشت، اما به این تاثیر، تاثیر مقتضائی می گویند نه علت تامه. لذا انسان با اختیاری که خداوند متعال به او عطا نموده است می تواند کمبود و ضعف را به نوعی دیگر جبران کند. اما به تلاش دو چندان نیاز است.برای توضیح بیشتر مثالی عرض کنم: فرض کنید کشاورزی می خواهد در شرایط آب و هوائی و زمین نامناسب کشاورزی کند. قطعا اگر بخواهد محصول خوبی بدست بیاورد باید تلاش و کوشش بیشتری از خود نشان دهد تا بتواند بر این عوامل منفی چیره شده و ثمره مطلوبی بگیرد. بنابراین اگر کسی از نظر انعقاد نطفه شرایط مناسبی نداشته است و باعث شده از نظر جسمی با مشکلاتی متولد شود و یا از نظر روحی دچار نواقصی گردد، مانند کسی است که می خواهد در شرایط آب و هوائی نامساعد محصول به دست آورد. اینجا سوال دومی پیش می آید: پس در این صورت عدالت خدا چه خواهد شد؟ اما در این که عدالت خداوند چگونه این مسئله را جبران خواهد کرد اینطور عرض می شود که: کسانی که در شرایط نامساعد و نامطلوب خوبی خود را حفظ کنند و برای رسیدن به کمال جهد کنند، چون سختی بیشتری کشیده اند و تلاش بیشتری کرده اند، ثواب بیشتری خواهند برد هر چند از جهت ظاهر به مقام و درجه فردی که در شرایط مطلوب بوده است نرسیده باشند. برای توضیح بیشتر مثالی عرض کنم: صرف نظر از موضوع تاپیک، فرض کنید کودکی که در دیار اسلام متولد می شود با کودکی که در قلب دیار کفر به دنیا می آید، مسلما زمینه های یکسان برای رسیدن درجات عالی در اسلام را نخواهند داشت. اما آن کودکی که در دیار کفر رشد کرده است، اگر با جهد و تلاش و کوشش در راه رسیدن به حق تلاش کند، هر اندازه که به آن برسد، نزد خدا اجر دارد و چه بسا اجر او از کسانی که در محیط مطلوب به درجات بالاتری رسیده اند، بیشتر هم باشد. و یا مثال دیگر: فرض کنید کودکانی که در پرورشگاه و بدون سرپرستی و محبت و عاطفه پدر و مادر رشد یافته اند، با این که این افراد از نظر اخلاقی و احتمالا تربیتی دچار کمبود بوده و در سطح عالی نیستند، اما بعضی از آنها نیز افراد بسیار خوب و مفیدی در جامعه خواهند شد گرچه تعداد آنها شاید کم باشد. در حالیکه از آنطرف ممکن است کودکی که از همه این مواهب برخوردار است، در بزرگسالی، فردی غیر مفید و حتی مضر برای جامعه و اطرافیانش باشد. آن کودک اول با استفاده از اختیاری که خدا به او داده بود بر عوامل منفی زندگیش غلبه کرد، ولی این کودک دوم نه تنها از عوامل مثبت زندگیش بهره نبرد، بلکه با اختیاری که خدا به او داده بود در جهت عکس آن رفتار کرد. ---------- خلاصه اینکه همه این موارد با در نظر گرفتن آن سه عاملی هست که در مورد اعمال انسان در دنیا و سرنوشت او در آخرت تاثیر دارد. اگر سوالي در مورد مطالبي كه درج كردم بفرماييد موفق باشيد 2 لینک به دیدگاه
mansoor98 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 خرداد، ۱۳۹۴ رهروان ولایت ـ براساس آیات قرآن خلقت خدا بر دو گونه است: نر و ماده( وَأَنَّهُ خَلَقَ الزَّوْجَيْنِ الذَّكَرَ وَالْأُنثَى؛ و هم اوست كه دو نوع مىآفريند نر و ماده)[سوره نجم ۴۵] یا ( يهب لمن يشاء إناثا ويهب لمن يشاء الذكور؛ خدا به هر که بخواهد دختر و به هر که بخواهد پسر میبخشد)[سوره شوری49} در مورد انسان لفظ نر و ماده به خاطر احترام استفاده نمیشود و تعبیر به زن و مرد میشود. شاید شما هم شنیده باشید که از هر چندهزار کودکی که متولد میشود، امکان دارد یکی از آنها جنسیتش مشخص نباشد به حساب ظاهر. یعنی هم آلت تناسلی مردانه دارد و هم آلت تناسلی زنانه. در اصلاح فقهی به همچین شخصی خنثی گفته میشود و در اصطلاح عامیانه مردم به آن دوجنسه میگویند. پیش از شروع بحث نکتهای را تذکر میدهم. متاسفانه به لحاظ فرهنگی مردم ما در برخورد با کسانیکه خلقتشان به اینگونه بوده است، موضعگیری مناسبی ندارند. و حتی خدای ناکرده او را پلید حساب کنند یا اینکه او را به خاطر رفتارهای خاصی که نشان میدهد تمسخر بکنند. این حرکات بدور از انسانیت میباشد و ما باید بدانیم که این شخص یکی از بندگان خداست، و یا بخاطر آزمایش الهی اینگونه به عالم دنیا آمده است و یا اینکه به علت اختلالی جنسیت آن روشن نیست، و الا ما به صورت اجمالی میدانیم که این شخص یا مرد هست یا زن. هم اکنون با پیشرفتهای علم پزشکی تعیین جنسیت واقعی آنها بسیار آسان میباشد و میتوانند براحتی بعد از عمل مانند همجنسهای خود از مذکر و یا مونث زندگی طبیعی خود را داشته باشند. در بعضی از گزارشات آمده است که به خاطر برخورد بد بعضی از افراد جامعه با این افراد بعد از عمل و تعیین جنسیت واقعی که بخلاف حالت ما قبل آنها بوده است، مواردی دست به خودکشی زدهاند! به سراغ بحث خود میرویم: قصد داریم در این مطلب مقداری از احکام مخصوص این عزیزان را بیان کنیم. فقهاء در کتبشان در مباحث طهارت، نماز، حج، جهاد، حجر، نکاح، ارث، حدود، قصاص و دیات خنثی سخن گفته اند. خنثی دو قسم است: مشکل و غیر مشکل. خنثایی که بر اساس علائم تعیین شده در شرع و یا بنابر قول برخی با قراین و مرجّحات دیگر، به یکی از دو جنسِ مرد یا زن ملحق میگردد، خنثای غیر مشکل و محکوم به احکام همان جنس است و خنثایی که دارای علائم و قراین چنینی نیست، خنثای مشکل خواهد بود. امام خمینی برای تعیین خنثی که مشکل است یا غیرمشکل بر اساس روایات راههایی را بیان میکنند: 1)_خروج دائمی یا غالبی بول از یکی از دو آلت تناسلی وی و حکم به جنسیّت او بر اساس همان آلت. در فرض خروج غالبی، خروج بول از مخرج دیگر باید بسیار نادر باشد. ۲)_ پیشی گرفتن دائمی یا غالبی خروج بول از یکی از دو آلت در فرض خروج آن از هر دو. ۳)_دیرتر قطع شدن بول از یکی از دو آلت در فرض خروج همزمان آن از هر دو. (امام در اینجا احتیاطی میدهند که برای اطلاع بیشتر باید به تحریرالوسیله ایشان مراجعه بفرمایید) ۴)_ شمردن دنده های سمت راست و چپ قفسه سینه که در صورت برابر بودن آنها، زن و در صورت بیشتر بودن دندههای راست از دندههای چپ، مرد خواهد بود. امام در ادامه میفرمایند که اگر علامتهایی که در روایات آمده است وجود نداشته باشد به سراغ علامتهای خاص زنان و مردان میروییم مثلا اگر حیض شود حکم به زن بودن آن میشود و یا اگر ریش در آورد حکم به مرد بودن آن میشود البته در صورتیکه بوسیله این علامتها یقین پیدا بکنیم به جنسیت[1] پس تا اینجا دانستیم اگر بوسیله این راهها توانستیم بفهمیم که خنثی مشکل تعیین جنسیت ندارد به هر جنسی که براساس علامتها شباهت پیدا کرد باید احکام همان جنس را رعایت کند. اما اگر خنثی مشکل بود ونتوان تشخیص داد که به مرد یا زن ملحق هست یک سری احکام خاص پیدا میکند که به چند مورد آن اشاره میکنیم: در طهارت و بحث غسل: آمیزش کردن خنثی با زن و نیز مرد با وی موجب جنابت نیست؛ زیرا در هر دو صورت، اصلی یا زاید بودن آلت خنثی محلّ تردید است. البته اگر خنثی با زنی آمیزش کند، سپس مردی با او آمیزش نماید، جنابت وی محقق میشود؛ هرچند حکم جنابت بر مرد و زن بار نمیشود. این در مورد آمیزش در آلت تناسلی است و در صورتی است که منی خارج نشود اما اگر دخول در دبر آن شود یقینا مرد و خنثی جنب میشوند و باید غسل کند.[2] نشانه های بلوغ خنثی عبارتند از: روییدن موی درشت در اطراف هر دو آلت تناسلیاش؛ رسیدن به سنّ پانزده سالگی، خروج منیّ از هر دو آلت؛ و بنابر مشهور، دیدن خون حیض از آلت زنانه و خروج منیّ از آلت مردانه. در نشانه بودن خروج منیّ از یکی از دو آلت و یا حیض شدن به تنهایی اختلاف است. برخی، در فرضی که خروج منیّ از یکی از دو آلت وی عادی باشد حکم به بلوغ کرده اند.[3] در بحث پوشش: بر خنثی واجب است خود را از مرد بپوشاند و مرد نمیتواند به بدن او جز مواضع استثنا شده، مانند صورت و کف دست-نگاه کند، چنانکه وی نیز نمیتواند به مرد نگاه کند. و نیز واجب است خود را از زن بپوشاند؛ چنان که زن نیز نمیتواند به بدن او جزء مواضع استثنا شده نگاه کند؛ همانگونه که خنثی نیز نمیتواند به بدن زن جزء آنچه استثنا شده نگاه کند.[4] خنثی در مسئله ارث، از سهم هر یک از مرد و زن، نصف، ارث میبرد یعنی سه چهارم یا همان هفتادوپنج درصد ارث مرد. قول مقابل مشهور، عمل بر اساس قرعه است که ارث مرد به او بدهند یا ارث سهم زن را.[5] احکام نماز خنثی: ستر هر دو عورت در نماز بر خنثی واجب است؛ لیکن در وجوب ستر سایر بدن همچون زن اختلاف است. خنثی بنابر قول به ملزم بودن وی به رعایت احتیاط نمازهای اخفاتی(ظهر و عصر) را آهسته و نمازهای جهری(صبح، مغرب و عشا) را بلند میخواند. بنابر قول به عدم جواز تقدّم زن بر مرد در نماز، پیشی گرفتن خنثی بر مرد و نیز مقدّم شدن زن بر او در نماز، جایز است.[6] جهاد: بر خنثی جهاد واجب نیست و او را اگر در سپاه دشمن باشد در حال ضرورت نمیشود کشت، زیرا خنثی در این حکم ملحق به زنان است. دیه خنثی: دیه قتل خنثی بنابر تصریح برخی نصف دیه هر یک از مرد و زن است که سه چهارم دیه کامل میشود، و دیه جراحت ها و اعضا تا سقف یک سوم دیه کامل، همسان دیه مرد و در افزون بر آن، سه چهارم دیه مرد است. در آخر باید بگویم که برای یافتن حکم شرعی در حق خنثی هر کسی باید از مرجع تقلیدخودش کسب تکلیف کند و این مباحث تنها جنبه اطلاعات علمی دارند و برای وظیفه عملی مکلف نیستند. لینک به دیدگاه
mansoor98 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 خرداد، ۱۳۹۴ من سید حسین طاهری با نام مستعار منصور هستم تقریبا جواب تمام ابجکشن های شمادادم.ولی یه نکته وجود داره اینجا .اریایی جماعت الکی حرف از خودش در نمیاره.دوما اریایی جماعت اینقدر تمدنش بالاست که هنوز به همجنسگراها به چشم معزل اجتماعی نگاه میکنه کاری که اروپایی تو قرون وسطی میکردن زمانی که ما زرتشتی بودیم و خدا میپرستیدیم اونها جن میپرستیدن نسل حرام بوجود می اوردن همجنس گرایی میکردن.پس الکی هی تریپ غرب گرایی تمدن غرب ورتون نداره غرب همین دیروز متولد شده حالا واسه ما حرف از تمدن میزنه خخخخخ اونایی که 50 سالشونه هنوز تو تختشون جیش میکنن دارن به ما میگن بی تمدن خخخخخخ.عزیزکانم در کل افراد دوجنسه به خواست خودشون اینگونه افریده نشدن و باید مانند هر انسان عادی دیگه باهاشون رفتار کرد.باید بگم منم خودمم تا قبل از خوندن مقاله های زیادی که درموردشون خوندم خیال میکردم اینا به اصطلاح عامیانه خودمون فرزند حرام و ناخلف هستن یا خدا به خاطر کارای بد پدر مادرشون اون هارو به این شکل افریده ولی هرگز اینطوری نبود و نیست.انسانهای دو جنسه قابل احترامند و یک انسان عادی محسوب میشوند و از اریایی جماعت با تمدن 7000ساله بعیده که اولا بدون تحقیق حرف بزنه دوما به همنوع خودش بد نگاه کنه و اونارو تحقیر کنه.(البته من که خودمو اریایی نمیدونم فقط به شما گفتم به هر حال ما هم گمونم یه هزار سالو خورده ای نون و نمک شمارو خوردیم و ازتون خیلی چیزا یاد گرفتیم و فرهنگ و تمدنمون تغیر کرد و مثه شما شد وفهمیدیم عزت و شرف چیه) 1 لینک به دیدگاه
fakur1 10129 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 خرداد، ۱۳۹۴ دیار کفر [/color]به دنیا می آید، مسلما زمینه های یکسان برای رسیدن درجات عالی در اسلام را نخواهند داشت. اما آن کودکی که در دیار کفر رشد کرده است، اگر با جهد و تلاش و کوشش در راه رسیدن به حق تلاش کند، هر اندازه که به آن برسد، نزد خدا اجر دارد و چه بسا اجر او از کسانی که در محیط مطلوب به درجات بالاتری رسیده اند، بیشتر هم باشد[/font][/size][/b][/color][/center] این دیار کفر که میگید منظورتون کجاست؟ لینک به دیدگاه
fakur1 10129 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 خرداد، ۱۳۹۴ سلام متاسفانه منم دوجنسه هستم ظاهری مردانه اماباطنی زنانه ازاین مشکل رنج میبرم تروخداکمکم کنیننننننننننننننننننن09334262433 در این مورد باید از مشاورین زبده روانکاوی و روانشناسی کمک بگیرید. اینجا کسی نمیتونه بشما کمک کنه جز اینکه مثلا همدردی کنه که اصلا لزومی نداره و خدا بر همه چیز دانا و تواناست. لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده