مهندس خوش فکر 11397 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 دی، ۱۳۹۰ به به!چه عجب!این طرفا؟ هدف منم همینه که تو هی مخالفت کنی بحث چالشی بشه ببین میلاد اون ارق ملی جایی مناسب بود که من به عنوان یه مشتری نگاه کنم ببینم مثلا کیفیت خودروی داخلی با خارجیش برابره یا حداقل از خیلی لحاظا قابل رقابته بعد بگم خوب چرا پولو بریزم توی جیب اجنبی؟از صنعت داخلی حمایت میکنم.اینجا تولید کننده هم داره به کیفیت فکر میکنه و روش کار میکنه که من به همچین نتیجه ای میرسم و تولید داخلی رو ترجیح میدم. این یه چیزه ولی اینکه من به عنوان تولید کننده اساس سیاست بازاریابیمو بذارم روی شعارای وطن پرستانه و تحریک و تهییج حس ناسیونالیستی مشتریم تا به فروش برسم یه چیز دیگست که من شدیدا باهاش مخالفم.فکر میکنی نتیجه همچین سیاستی تا کجاست؟اگرم نتیجه باشه مقطعیه! الان خودت تبلیغ این گوشی glx رو که دیدی؟شعارش اینه که صددرصد ایرانیه!ارق ملی چقدر تو رو تشویق کرده از محصولاتشون بخری؟ این میهن پرستی توی کشورای پیشرفته رو برای من توضیح میدی؟ببین دنیا داره میره سمت جهانی شدن.دیگه برای بازار محیط فیزیکی یا محدوده جغرافیایی معنا نداره.شرکتی که اون سر دنیا توی یه اقتصاد سالم و آزاد تاسیس میشه بازارش کل دنیاست نه فقط کشور خودش یعنی ارق ملی هیچ کجای دنیا به عنوان یه عامل فروش در نظر گرفته نمیشه مگر توی جهان سوم!این شعارا دیگه توی صنعت دنیا جواب نمیده. میتونی یه نظرسنجی بذاری ببینی چند درصد از بچه های انجمن به ارق ملی به عنوان یه عامل انگیزش برای خرید محصول داخلی نگاه میکنن؟(با فرض کیفیت فعلی کالاها) ایولا خانوم هدفمند منم همین و گفتم دیگه تنها ارق ملی باعث جلب مشتری نمیشه ولی ارق ملی تاثیر گذاره، . بله الان دیگه دهکدی جهانی و هزاری سوم و اینترنت و اینا هست ولی عزیزم دلیل نمیشه که ارق ملی فراموش بشه ولی حرفی که من زدم این بود که اونها با استفاده از ارق ملی به این سطح از پیشرفت رسیدن هم تولید کننده و هم مصرف کننده به این باور رسیدن که باید پیشرفت کنن یعنی اول خودشون رو رشد بدن بعد کشورشون و بعد جهان رو. مثلا اون روز یه چیزی دیدم کف کردم دستگاه کوفته درست کن چینی بود روششون برا تسخیر بازارهای جهانی همینه میان فرهنگ کشور ما رو میخونن براساس نیازهامون یه سری محصولات تولید میکنن فرهنگم خیلی موثره نمونش رو تو فرش چینی و پسته ی چینی هم مشاهده میکنیم که برا این که خودشون تو این زمینه چیزی برا ارایه ندارن از فرهنگ ما استفاده میکنن برا داشتن بازار بیش تر و سود فراوان تر واقعا حیف این همه فرهنگ و دستاورد تاریخی که تو کشور ما ازش استفاده نمیشه:icon_pf (34): اینا هم جزو ارق ملیه 6 لینک به دیدگاه
Hamid Mehrazin 7043 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 دی، ۱۳۹۰ منم بامیلاد موافقم واقعا ارق ملی فقط برای مصرف کننده نیست تولید کننده هم باید با ارق ملی کالای با کیفیت تولید کنه چینی ها با هدف پیشرفت کل بازارهای جهان را تسخیر کردند حتی با کالای بی کیفیت ولی مهم براشون کمیت هست بعضی کشورها براشون کیفیت مهمه چینی ها هم با کیفیت دارند وهم بی کیفیت ولی به ایران بی کیفیت هاش میرسه چون آنهایی که سود همین واردات را می خورند براشون مهم نیست درسبد کالای مصرف کننده کالای با کیفیت هست یابی کیفیت ما وقتی ارق ملی را وسط میذاریم باید درهمه جهات بررسی کنیم و همه از آن پیروی کنیم و برای ارتقای کشورمون کوشا باشیم که نیستیم مهم اینه مرسی از همه 4 لینک به دیدگاه
.Pa.Ri.Sa. 4116 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 دی، ۱۳۹۰ ایولا خانوم هدفمندمنم همین و گفتم دیگه تنها ارق ملی باعث جلب مشتری نمیشه ولی ارق ملی تاثیر گذاره، . بله الان دیگه دهکدی جهانی و هزاری سوم و اینترنت و اینا هست ولی عزیزم دلیل نمیشه که ارق ملی فراموش بشه ولی حرفی که من زدم این بود که اونها با استفاده از ارق ملی به این سطح از پیشرفت رسیدن هم تولید کننده و هم مصرف کننده به این باور رسیدن که باید پیشرفت کنن یعنی اول خودشون رو رشد بدن بعد کشورشون و بعد جهان رو. مثلا اون روز یه چیزی دیدم کف کردم دستگاه کوفته درست کن چینی بود روششون برا تسخیر بازارهای جهانی همینه میان فرهنگ کشور ما رو میخونن براساس نیازهامون یه سری محصولات تولید میکنن فرهنگم خیلی موثره نمونش رو تو فرش چینی و پسته ی چینی هم مشاهده میکنیم که برا این که خودشون تو این زمینه چیزی برا ارایه ندارن از فرهنگ ما استفاده میکنن برا داشتن بازار بیش تر و سود فراوان تر واقعا حیف این همه فرهنگ و دستاورد تاریخی که تو کشور ما ازش استفاده نمیشه:icon_pf (34): اینا هم جزو ارق ملیه چقدر زیبا سوءتفاهم ایجاد شد بالام من منظورم نقش "ارق ملی در انگیزش مشتری برای خرید کالای داخلی" بود.به ارق ملی در تولید کننده برای تولید کالای با کیفیت کاری نداشتم. مینا گفت من به خاطر ارق ملی کالای ایرانی میخرم منم گفتم این ارق ملی نمیتونه عامل بازاریابی خوبی باشه! منظورهمو درست متوجه نشده بودیم.باهات موافقم درکل. به تفاهم میرسیییمممممممم ممممممم پس ادامه نمیدهیم مممممممممممممم:icon_gol: منم بامیلاد موافقم واقعا ارق ملی فقط برای مصرف کننده نیست تولید کننده هم باید با ارق ملی کالای با کیفیت تولید کنه چینی ها با هدف پیشرفت کل بازارهای جهان را تسخیر کردند حتی با کالای بی کیفیت ولی مهم براشون کمیت هست بعضی کشورها براشون کیفیت مهمه چینی ها هم با کیفیت دارند وهم بی کیفیت ولی به ایران بی کیفیت هاش میرسه چون آنهایی که سود همین واردات را می خورند براشون مهم نیست درسبد کالای مصرف کننده کالای با کیفیت هست یابی کیفیت ما وقتی ارق ملی را وسط میذاریم باید درهمه جهات بررسی کنیم و همه از آن پیروی کنیم و برای ارتقای کشورمون کوشا باشیم که نیستیم مهم اینه مرسی از همه شما که با من موافق بودی هرچند من همچنان با تهییج عواطف میهن پرستانه برای فروش محصول مشکل دارم ولی با حرفاتون موافقم.:icon_gol: 4 لینک به دیدگاه
Ali Akbar.J 3914 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 دی، ۱۳۹۰ به ایمیل جالبی که اینک به دستمان رسید توجه کنید تقریبا به بحثمون ربط داره (به این میگن مشتری مداری) تصاویرش چون زیاد بودن به صورت لینک قرار میدم. کمپانی هوندا 1055 آخرین مدل ماشین خود را نابود کرد ! کمپانی هوندا در تایلند به دلیل سیل زدگی در روز 5 شنبه دستور نابودی 1055 دستگاه اخرین مدل خودرو های خود را داد . دلیل این کار هوندا برای اطمینان هرچه بیشتر به مشتریان است تا مطمئن شوند قرار نیست خودرو های سیل زده هوندا را خریداری کنند . اما به راستی ایا شرکت های خودرو ساز داخلی حاضر به انجام همچین کاری را برای رفاه مشتریان خود هستند ؟ هر چند که شرکت های ما به دلیل قرار دادن یک نوع ترمز که وظیفه انهاست هزینه بیشتری از مشتری دریافت میکنند پس زیاد نباید به این مسائل مهم امید داشت . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
Hamid Mehrazin 7043 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 دی، ۱۳۹۰ چقدر زیبا سوءتفاهم ایجاد شدبالام من منظورم نقش "ارق ملی در انگیزش مشتری برای خرید کالای داخلی" بود.به ارق ملی در تولید کننده برای تولید کالای با کیفیت کاری نداشتم. مینا گفت من به خاطر ارق ملی کالای ایرانی میخرم منم گفتم این ارق ملی نمیتونه عامل بازاریابی خوبی باشه! منظورهمو درست متوجه نشده بودیم.باهات موافقم درکل. به تفاهم میرسیییمممممممم ممممممم پس ادامه نمیدهیم مممممممممممممم:icon_gol: شما که با من موافق بودی هرچند من همچنان با تهییج عواطف میهن پرستانه برای فروش محصول مشکل دارم ولی با حرفاتون موافقم.:icon_gol: منم موافق نیستم عواطف میهن پرستانه یه جور ستم به مردمه آدم میتونه تصمیم بگیره و مختار باشه اگر کالای ایرانی بی کیفیت باشه میهن پرستی معنی نداره منم که گفتم باید با همین حس میهن تولید را باکیفیت کنیم بعد خود مردم به خرید محصول ایرانی روی می آورند در هردوصورت مردم حق انتخاب دارند ولی در مورددومی خود مردم بدون تبلیغ به کالای ایرانی می گروند:icon_gol: 4 لینک به دیدگاه
مهندس خوش فکر 11397 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 اسفند، ۱۳۹۰ سیلااااااااام از این به بعد دوستان توجه داشته باشن که موضوعات کافه بصورت جدا گانه در هر هفته قرار داده میشه این تاپیکم میبندیم بره پی کارش چخ ممنون 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده