XMEHRDADX 7514 ارسال شده در 7 دی، 2011 به نظر من بیایم و یه جور دیگه به موضوع نگاه کنیم(شاید پاسخ بهتری برای دلیل خیانت پیدا کردیم) : خودمونو بذاریم به جای کسی که خیانت میکنه یعنی فرض کنیم خودمون به طرفمون خیانت کردیم یا میکنیم! بعد به این پرسش پاسخ بدیم که چی میشه یا چی شد که ما خیانت کردیم؟ جوابها میتونه مختلف باشه مثلا: آیا طرف بهتر از اونی بود که ما داشتیم؟! ایا گول خوردیم؟ آیا بخاطر هوس بود؟ آیا بخاطر کمبودها و کم محلی های طرف مقابلمون بود؟ و...... 6
felorans666 12046 ارسال شده در 7 دی، 2011 به نظر من باید مهارت های زندگی رو به طرفین قبل و بعد از ازدواج یاد داد... ... تا از این مشکلات کم پیش بیاد... 5
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 8 دی، 2011 به نظر من باید مهارت های زندگی رو به طرفین قبل و بعد از ازدواج یاد داد... ... تا از این مشکلات کم پیش بیاد... مهارتهای زندگی؟ چندنمونه میشه مثال بزنی؟ 1
ارسال های توصیه شده