Mohammad Aref 120452 این ارسال پرطرفدار است. اشتراک گذاری ارسال شده در 22 شهریور، ۱۳۹۰ شرح وظایف هریک از گروهها ادمین: 1- انتخاب مدیران ارشد انجمن 2- انتخاب مسئول معاونت برنامه ریزی و مدیر تبلیغات 3- نظارت بر عملکرد مدیر اجرایی سایت و مدیران ارشد و معاونت برنامه ریزی انجمن 4- تعیین قوانین کلی انجمن 5- تعیین ساختار کلی فعالیتهای سایت و انجمن 6- رسیدگی به امور فنی مدیر اجرایی سایت: 1- هماهنگی با موسسات مختلف جهت همکاری در صورت نیاز 2- پیگیری فعالیت های جانبی جهت درآمدزایی تالارها و انجمن 3- مسئول برنامه های خارج از فضای مجازی 4- مسئول فعالیتهای اجرایی که در آینده اضافه خواهد شد مدیر ارشد انجمن: 1- نظارت بر عملکرد مدیران و همکاران تالار 2- رسیدگی به گزارش تخلفات تالارها (در صورت عدم حضور مدیران تالار) و گزارش تخلفات کلی و رسیدگی به مشکلات مدیران 3- انتخاب مدیران تالارهای عمومی و تالارهای کم کاربر 4- انتخاب اعضای هیئت مدیره در تالارهای تخصصی پرکاربر و نظارت بر عملکرد آن 4- تعیین متخصصین و کاربران ویژه و اهدای مدال و امتیاز در تالارهایی که مدیر ندارند 5- نظارت بر اجرای درست قوانین انجمن توسظ مدیران و در صورت تخلف برخورد با خاطی 6- رسیدگی به درخواستهای مدیران و پیشنهادات کاربران درباره انجمن 7- انتخاب مدیر روابط عمومی انجمن مدیر تالار (عمومی): 1- بخش بندی و تعیین ساختار کلی تالار 2-رسیدگی و نظم دهی به تاپیکهای تالار و بروزرسانی آن 3- پاسخگویی مناسب به سوالات و مشکلات کاربران و ارتباط مناسب با آنها 4- ارائه گزارش عملکرد فصلی و معرفی کاربربرتر ماه به مدیران ارشد 5- انتخاب کاربرویژه و اهدای امتیاز به کاربران در تالار مربوط به خود مدیر تالار (تخصصی): 1- بخش بندی و تعیین ساختار کلی تالار 2- انتخاب مسئول روابط عمومی, مسئول مجله تالار و مسئولان بخش ها با نظر هیئت مدیره تالار 3- نظارت بر عملکرد مسئولین تالار 4- قرار دادن تاپیک های مناسب در صفحه اصلی سایت و بروزرسانی تالار 5- پاسخگویی مناسب به سوالات و مشکلات کاربران و ارتباط مناسب با آنها 6- ارائه گزارش عملکرد فصلی و معرفی کاربربرتر ماه به هیئت مدیره تالار و مدیران ارشد 7- انتخاب متخصص و کاربر ویژه و اهدای امتیاز به کاربران در تالار مربوط به خود 8- رسیدگی و نظم دهی به تاپیکهای تالار مربوطه همکار تالار(تخصصی) : 1- انتخاب مسئول روابط عمومی, مسئول مجله و مسئولان بخش ها با نظر هیئت مدیره تالار 2- انتخاب متخصص و کاربر ویژه و اهدای امتیاز به کاربران در تالار مربوط به خود 3- قرار دادن تاپیک های مناسب در صفحه اصلی سایت و بروز رسانی تالار 4- رسیدگی و نظم دهی به تاپیکهای تالار مربوطه 5- ارائه گزارش عملکرد فصلی 6- پاسخگویی مناسب به سوالات و مشکلات کاربران و ارتباط مناسب با آنها مدیر بخش درخواست مقالات: 1- رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مقالات در بخش مربوطه 2- جذب اعضای دارای دسترسی به پایگاه های مختلف علمی برای همراهی در این بخش مدیر روابط عمومی انجمن: 1- معرفی لینک های پیشنهادی به کاربران تازه وارد 2- جذب کاربران تازه وارد و معرفی آنها به مدیران تالارها و مدیران ارشد 3- رسیدگی به بخش مناسبت های انجمن 4- جذب متخصصین از خارج انجمن 5- انتشار اطلاعیه های رسمی انجمن مسئول روابط عمومی تالار: 1- ارتباط با کاربران تالار و معرفی کاربران فعال و متخصص به مدیران تالار و بخش 2- همکاری با مدیران روابط عمومی انجمن جهت معرفی لینک ها و آشنا کردن کاربران تازه وارد با بخش های مختلف تالار 3- ارتباط با سایت ها و وبلاگ ها و معرفی آنها جهت تبادل لینک و قراردهی مجله تالار یا مطالب تالار (به صورت ناقص یا کامل) در سایت های دیگر با لینک نواندیشان و معرفی مطالب قرار داده شده. 4- پاسخگویی مناسب به سوالات و مشکلات کاربران مسئول تور گردشگری: 1- مسئول برنامه ریزی جهت برگزاری تورهای گردشگری یا برنامه های حضوری با هماهنگی مدیراجرایی سایت 2- هماهنگ کننده برگزاری برنامه ها از قبیل هماهنگی با آژانس مربوطه یا ثبت نام افراد 3- رسیدگی به تالار گردشگری و معرفی مکانهای دیدنی مسئول تالار(برای تالارهایی که مدیر ندارند): 1- بخش بندی و تعیین ساختار کلی تالار 2- بروزرسانی تالار 3- رسیدگی و نظم دهی به تاپیکهای تالار مربوطه 4-پاسخگویی مناسب به سوالات و مشکلات کاربران و ارتباط مناسب با آنها مسئول بخش(تالارهای تخصصی پرکاربر): 1- بروزرسانی بخش مربوطه 2- رسیدگی و نظم دهی به تاپیکهای بخش مربوطه 3-پاسخگویی مناسب به سوالات و مشکلات کاربران و ارتباط مناسب با آنها هیئت مدیره تالارهای تخصصی پرکاربر 1- انتخاب مدیر تالار به مدت شش ماه 2- انتخاب همکار تالار به مدت شش ماه 3- انتخاب مسئولین تالار 4- برنامه ریزی های کلی تالار و کمک در اجرای آنها 5- ارائه گزارش عملکرد به مدیران ارشد 65 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده