رفتن به مطلب

«علیرضا اورنگی» رییس سازمان جنگل ها شد


ارسال های توصیه شده

با حکم وزیر جهاد کشاورزی؛

«علیرضا اورنگی» رییس سازمان جنگل ها شد

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

سبزپرس – گروه قوای سه گانه: سرپرستی یک ماهه «علیرضا اورنگی» بر سازمان جنگل ها و مراتع کشور به اتمام رسید و او با حکم وزیر جهاد کشاورزی به عنوان «رئیس» این سازمان منصوب شد.

 

به گزارش سبزپرس، «صادق خلیلیان» وزیر جهاد کشاورزی روز 13 شهریورماه طی حکمی علیرضا اورنگی را به ریاست سازمان جنگل ها و مراتع کشور منصوب کرد. این در حالی است که او پیش از این رئیس سازمان امور اراضی کشور و سرپرست سازمان جنگلها و مراتع بود.

با این حال و بر اساس حکم خلیلیان، اورنگی همانند یک ماه گذشته مسئولیت خود را در دو سازمان «جنگل ها و مراتع» و «امور اراضی» بر عهده دارد با این تفاوت که حالا به جای ریاست، سرپرستی امور اراضی را بر عهده دارد.

اورنگی 15 سال سابقه مدیریت در جهادسازندگی و سازمان جهاد کشاورزی استان ها، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل ها دارد و همچنین پنج نیز سال در سمت ریاست سازمان امور اراضی کشور حضور داشت.

پیش از این «علی سلاجقه» ریاست سازمان جنگل ها و مراتع کشور را برعهده داشت اما در ساعت 17 روز 11 مرداد امسال پس از 400 روز حضور در این سازمان و به صورت ناگهانی برکنار شد.

بسیاری، برکناری سلاجقه را آغاز انحلال سازمان جنگل ها و مراتع و ادغام بخش های مختلف آن در سازمان های دیگر نظیر سازمان های «حفاظت محیط زیست» و «امور اراضی» می دانند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...