رفتن به مطلب

نظرسنجی یازدهمین مسابقه عکس با دوربین شخصی - موضوع آزاد!


5 عکس برتر کدامند ؟  

292 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. 5 عکس برتر کدامند ؟

    • 9
    • 11
    • 31
    • 41
    • 6
    • 16
    • 17
    • 10
    • 13
    • 12
    • 4
    • 2
    • 29
    • 6
    • 39
    • 1
    • 12
    • 10
    • 4
    • 19


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

به نظر من عکس شماره 13 یا 6 می تونست نفر اول بشه.البته عکس 6 اگه یه کم آسمون رو می گرفت و از گل ها می زد خیلی خیلی تصویر قشنگی میشد.

میشه بگید اینم عکسارو کی گرفته؟ خیلی قشنگن

 

 

8

6

13

 

خواهشا یه ذره به موضوع عکس و کادر بندی امتیاز بدید .عکس 3 ،31 رای اورده :banel_smiley_4:

  • Like 3
  • پاسخ 130
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

کادربندی چیزیه که توی هر عکسی که می گیریم باید رعایت کنیم خیلی هم مهمه اما چون موضوع آزاد بوده اینکه عکس حرفی برای گفتن داشته باشه به نظر من ارجحیت داره!

  • Like 2
ارسال شده در

5 روز از تموم شدن مسابقه میگذره هاااااااااااااااا....

نمیخوایین بگین نفر اول کیه؟؟؟

  • Like 2
ارسال شده در

سلام دوستان

بابت تاخیری که پیش اومد معذرت میخوام...

 

 

نفر اول : CleMent (عکس شماره 4 - با 41 رای) -----> 300 امتیاز + مدال عکاس برتر

نفر دوم : zahra22 (عکس شماره 15 - با 39 رای) -----> 200 امتیاز

نفر سوم : ....... (عکس شماره 3 - با 31 رای) -----> 150 امتیاز

نفر چهارم : masoume (عکس شماره 13 - با 29 رای) -----> 100 امتیاز

نفر پنجم : * Ven000s *(عکس شماره 20 - با 19 رای) -----> 50 امتیاز

 

 

 

 

سایر شرکت کنندگان :

 

عکس شماره 1 : Spento data_3j

عکس شماره 2 : hamid_shahrsaz

عکس شماره 5 : قاصدکــــــــ

عکس شماره 6 : shirin.agro

عکس شماره 7 : pari daryayi

عکس شماره 8 : ::: شیـــما :::

عکس شماره 9 : S.F

عکس شماره 10 : Neutron

عکس شماره 11 : bahram_first007

عکس شماره 12 : Tulkas

عکس شماره 14 : Davood_TiTaN

عکس شماره 16 : salvador

عکس شماره 17 : danijan

عکس شماره 18 : Atre Baroon

عکس شماره 19 : s_solhjou

  • Like 14
ارسال شده در

نفرات اول تا پنجم با توجه به نظرسنجی و نظر دوستان انتخاب شدند...

و اما عکس های برتر از لحاظ موضوع و تکنیک عکاسی از نظر من :

 

عکس های شماره 3-5-8-9-15-17-18

  • Like 11
ارسال شده در

افسانه جون تسلیت میگم...غم اخرت باشه..:icon_gol:

........................................................................

رحمان تبریک میگم ... :rose:

  • Like 4
ارسال شده در

مسابقه بعدی کی شرو میشه؟ :ws37:

  • Like 3
ارسال شده در

افسانه خانووم تسلیت میگم ..

---

و از همه عزیزانی که رای دادن تشکر میکنم .. :flowerysmile:

 

 

رحمان تبریک میگم ... :rose:

 

مرسی زهرا جان :icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
افسانه جون تسلیت میگم...غم اخرت باشه..:icon_gol:

 

افسانه خانووم تسلیت میگم ..

 

 

ممنون...لطف دارید :icon_gol:

 

مسابقه بعدی کی شرو میشه؟ :ws37:

 

اواخر همین هفته...

  • Like 2
ارسال شده در

موضوع مسابقه این سری چیه؟:164:

  • Like 1
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...