رفتن به مطلب

نظرسنجی یازدهمین مسابقه عکس با دوربین شخصی - موضوع آزاد!


5 عکس برتر کدامند ؟  

292 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. 5 عکس برتر کدامند ؟

    • 9
    • 11
    • 31
    • 41
    • 6
    • 16
    • 17
    • 10
    • 13
    • 12
    • 4
    • 2
    • 29
    • 6
    • 39
    • 1
    • 12
    • 10
    • 4
    • 19


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

هوووووووراااااااااااااا:hapydancsmil::w42:

من سوم شدم!:w14::dancegirl2:

تازه مشترک.....:5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

 

از آخر:whistle:

  • Like 1
  • پاسخ 130
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

من از اول ک هیچ از آخرم چهارم شدم :pichak29:

ارسال شده در
من از اول ک هیچ از آخرم چهارم شدم :pichak29:

واسه منو یه بار دیگه بخوووون.

 

 

منم از آخر سوم شدم تازه مشترک!:w58::ws43:

  • Like 1
ارسال شده در
واسه منو یه بار دیگه بخوووون.

 

 

منم از آخر سوم شدم تازه مشترک!:w58::ws43:

گرفتم چی نوشتی

منم گفتم حتی از آخرم جزو اول تا سوم نشدم :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
گرفتم چی نوشتی

منم گفتم حتی از آخرم جزو اول تا سوم نشدم :ws3:

 

 

دیگه شیما جوووون !مدال نصیبه هر کسی نمیشه که...:w58:

من خیلی تلاش کردم سوم شدم:ydm47612zsesgift969

:icon_pf (19):

 

 

تو هم یه کم تلاشتو بیشتر کنی میتونی اول شی !:biggrin:

  • Like 2
ارسال شده در
دیگه شیما جوووون !مدال نصیبه هر کسی نمیشه که...:w58:

من خیلی تلاش کردم سوم شدم:ydm47612zsesgift969

:icon_pf (19):

 

 

تو هم یه کم تلاشتو بیشتر کنی میتونی اول شی !:biggrin:

 

شماها رو بازی دادن و از آخر مقام آوردین

منو که اصلا بازی ندادن :sigh:

  • Like 1
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

ای وای، تا مدالم از دست نرفته؛ این تاپیکو ببندین دیه (87).gif

ارسال شده در

از نظر من :

 

حرفه ای ترین عکس:

252g9mtowg51v2bmb0xw.jpg

 

 

بهترین موضوع و مفهومی ترین عکس: این عکس داره تبعیض و نژاد پرستی رو

zh57q3oamyrm577rk1jm.jpg

 

 

عکسی که اول شد دست خدا درد نکنه منظرش خیلی خوشگله ، دست عکاسشم درد نکنه اما چیزی برای اول شدن تو مسابقه نداشت:hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در
شماها رو بازی دادن و از آخر مقام آوردین

منو که اصلا بازی ندادن :sigh:

 

 

 

آآآآخی :5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

بیا مدالمو میدم بهت:icon_pf (19):

:there:

  • Like 1
ارسال شده در

من تو عکاسی خیلی به کادر و زاویه دقت می کنم.عکسی که اول شد جدا از خوشگلیه مکان ،زاویه و کادر خیلی خوبی داره!:ws37:

  • Like 1
ارسال شده در

عکس من 4 تا رای آورد، هوراااااااااااااااااااا :icon_pf (19):

یکیش خودم بودم :ws47:

  • Like 1
ارسال شده در

عکس منم .....رای آورده هوووووووووووورااااااااااااااااااااا :girl_blush2:

  • Like 1
ارسال شده در
عکس من 4 تا رای آورد، هوراااااااااااااااااااا :icon_pf (19):

یکیش خودم بودم :ws47:

پس ما باهم سوم شدیم از آخر:w73:

:lol:

  • Like 1
ارسال شده در
پس ما باهم سوم شدیم از آخر:w73:

:lol:

عه شما هم 4 تا؟

خوشوختم :w73:

  • Like 2
ارسال شده در
عه شما هم 4 تا؟

خوشوختم :w73:

 

 

بله-من هم خوشوقت خوشبخت و ... هستم.خیلی زحمت کشیده بودم تا این مدال و بگیرم.:biggrin::ws43:

  • Like 1
ارسال شده در
بله-من هم خوشوقت خوشبخت و ... هستم.خیلی زحمت کشیده بودم تا این مدال و بگیرم.:biggrin::ws43:

بله منم همینطور، خوشحالم که این مقامو با شخص فهیمی چون شما قسمت میکنم :texc5lhcbtrocnmvtp8

  • Like 1
ارسال شده در
بله منم همینطور، خوشحالم که این مقامو با شخص فهیمی چون شما قسمت میکنم :texc5lhcbtrocnmvtp8

:ws47:

 

:626gdau:منم همینطور.

  • Like 1
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

چی شده؟ (2367).gif

ارسال شده در

مثله اینکه این مداله نمی خواد ار من دل بکنه!!!:w58:

  • Like 1
ارسال شده در

انکار قرار نیست این مسابقه تموم بشه..:icon_razz:

  • Like 1
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...