رفتن به مطلب

قدرت


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
من همیشه آرزو داشتم که ساعت برنارد رو داشته باشم.:ws37:

 

اینجوری میشه زمان رو نگه داشت.

وااااااااااای منم آرزو داشتم یه ساعت برنارد داشتم....این طوری خیلی از مشکلات حل میشد....

:ws37:

  • Like 5
ارسال شده در

منم همون که عموغلی امین گفت.

از مغزم 100 درصد استفاده کنم:4chsmu1:

  • Like 5
ارسال شده در

من دوست داشتم نامرئی بشم و بتونم واقعیت های زیرپوستی و چهره های زیر نقاب رو ببینم

 

در کنارش خیلی دوست داشتم میشد در تاریخ سفرکرد..پرواز رو هم عاشقشم....

  • Like 5
ارسال شده در

من فقط قدرت اراده میخوام از اونا که نیچه جونی تعریفشو میکنه :دی :ws37:

 

آدم با قدرت اراده ست که به همه چی میرسه :ws37:

  • Like 5
ارسال شده در

یادش به خیر یه زمان به خودمون فشار میاوردیم بتونیم مغز افراد رو بخونیم. تا یه جاهایی هم موفق بودم ولی چند تا سوء تفاهم باعث شد دست از اینکار بردارم. البته خودمم خیلی اذیت میشدم. آزار دهنده تر از همه این بود که نیت دیگران رو در مورد خودت بدونی. و این دیگران گاها خیلی به آدم نزدیک بودن. از دوستان صمیمی گرفته تا اعضای خانواده و فامیل. به نظرم همین بشری باشیم کافیه. ما تو همین انسان بودنش گیر کردیم فرابشری پیش کش. :a030:

  • Like 4
ارسال شده در

من دوست داشتم بتونم ذهن افراد رو بخونم اخه فضولی خیلی حال میده

  • Like 4
ارسال شده در

ولی من دوس داشتم به محض این که اراده کنم بتونم هر جایی که می خوام ظاهر باشم. گرفتار مسیر و خیابون و اتوبان نباشم:ws37:

یکی هم این که یه متر بالاتر از زمین راه برم. اینو خوابشو خیلی می دیدم:ydm47612zsesgift969

  • Like 4
ارسال شده در

من دوست داشتم بتونم ذهن افراد رو بخونم اخه فضولی خیلی حال میده

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...