رفتن به مطلب

عرضه 9 گوشی هوشمند و 2 تبلت جدید از سوی سامسونگ


ارسال های توصیه شده

گروه خبری GSM: بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، شرکت کره‌ای سامسونگ در نظر دارد تا پایان سال جاری میلادی 9 گوشی هوشمند و دو رایانه لوحی جدید را روانه بازار کند.

 

به گزارش ایستنا، طبق اخبار به‌دست آمده سامسونگ در این اقدام 7 گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، دو رایانه لوحی مبتنی بر نسخه Honeycomb اندروید با نمایشگر لمسی 7 اینچی و دو گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Bada را به دست کاربران می‌رساند که یکی از این دو گوشی با نمایشگر لمسی 4 اینچی با کیفیت SuperAMOLED به دست کاربران می‌رسند.

 

یکی از گوشی‌های جدیدی که سامسونگ در این اقدام عرضه می‌کند I9250 نام دارد که در اصل محصولی بین رایانه لوحی و گوشی هوشمند است. این گوشی نمایشگر لمسی 4.65 اینچی SuperAMOLED را با کیفیت 1280 در 720 پیکسلی HD، دوربین 5 مگاپیکسلی نسخه Ice Cream سیستم‌عامل اندروید در خود جا داده است.

 

محصول دیگر سامسونگ که قرار است در این اقدام روانه بازار شود I9220 نام دارد که روی آن نسخه 2.3.3 اندروید موسوم به Gingerbread نصب شده است. نمایشگر این گوشی هوشمند 3/4 اینچی لمسی از نوع SuperAMOLED و با کیفیت 1280 در 720 پیکسلی HD است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده دوهسته‌ای1.4 گیگاهرتزی و دوربین 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

دیگر گوشی هوشمند جدید سامسونگ I9210 نام دارد که همراه با نسخه 2.3.3 سیستم‌عامل اندروید به دست کاربران می‌رسد و از مهم‌ترین امکنات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی 4.5 اینچی SuperAMOLED با کیفیت WVGA و قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G اشاره کرد. این محصول 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی، فلش LED، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی برای برقراری تماس‌های تصویری، گیرنده ماهواره‌ای GPS، گیرنده شبکه بی‌سیم Wi-Fi، فناوری ارتباطی Blutooth 3.0 و باتری 1750 mAh دارد.

 

سامسونگ در این فرآیند گوشی دیگری را با نام I8150 معرفی کرده است که روی آن نمایشگر لمسی 7/3 اینچی با کیفیت 480 در 800 پیکسل(WVGA) نصب شده است و از مهم‌ترین امکاناتی که در آن به کار رفته است می‌توان به قابلیت پشتیبانی از شبکه HSDPA، 4 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده تک‌هسته‌‌ای 4/1 گیگاهرتزی اشاره کرد. این گوشی نیز همراه با نسخه Gingerbread سیستم‌عامل اندروید، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD و دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت 720 پیکسلی HD به دست کاربران می‌رسد.

 

گوشی دیگر سامسونگ با نام B5510 معری شده است که همراه با نمایشگر لمسی 8/2 اینچی و نسخه 2.2.2 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Froyo به دست کاربران می‌رسد. این گوشی هوشمند پردازنده 800 مگاهرتزی دارد به و صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل QWERTY مجهز شهد است و همراه با دوربین دیجیتالی 3 مگاپیکسلی، سیستم پخش برنامه‌های رادیو FM، Wi-Fi و گیرنده ماهواره‌ای GPS به دست کاربران می‌رسد.

 

سامسونگ در این اقدام گوشی‌های دیگری را با نام S5360 و S5610 روانه بازار می‌کند. روی این دو گوشی هوشمند نمایشگر با کیفیت QVGA(240 در 320 پیکسل) نصب شده است که نمایشگر مدل S5360 به اندازه 3 اینچ و نمایشگر مدل S5610 به اندازه 2.4 اینچ ساخته شده است. مدل S5610 دوربین 5 مگاپیکسلی و مدل دیگر دوربین 2 مگاپیکسلی دارد. برای این دو محصول قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های GPS، Wi-Fi و HSDPA در نظر گرفته شده است.

 

سامسونگ همچنین قصد دارد که تا پایان سال جاری میلادی دو رایانه لوحی روانه بازار کند. یکی از این دو محصول P6200 نام دارد که به نسخه Honeycomb سیستم‌عامل اندروید، نمایشگر لمسی 7 اینچی از نوع Honeycomb با کیفیت 1024 در 600 پیکسل، دوربین 3 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2 مگاپیکسلی برای تماس‌های تصویری و قابلیت پشتیبانی از شبکه HSDPA مجهز شده است.

 

رایانه لوحی دیگر سامسونگ موسوم به P6210 که کلیه امکانات یاد شده را در خود جا داده است، از شبکه بی‌سیم Wi-Fi نیز پشتیبانی می‌کند.

 

سامسونگ همچنین قصد عرضه دو گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اختصاصی خود موسوم به Bada را دارد. نخستین محصول در این زمینه که به نسخه Bada 2.0 این سیستم‌عامل مجهز شده است P6210 نام دارد که همراه با نمایشگر لمسی 3.2 اینچی و فناوری ارتباطی Blutooth 3.0 به دست کاربران می‌رسد. دیگر گوشی هوشمند مجهز به این سیستم‌عامل S8600 Wave III نام دارد که روی آن نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع SuperAMOLED نصب شده است و از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی، Blutooth 3.0 و 3 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...