M.P.E.B 4893 ارسال شده در 24 آبان، 2011 5 تا اس ام اس را نفرستادين بلا نازل شد من كه الان ميرم 500 تا ميفرستم:دي 3
AmirVet 695 ارسال شده در 24 آبان، 2011 چیزه اینم قبلا برای من اومده... قدیمیه ولی جالبه . . . 8 بار بگو ساندویچ و برای 8 نفر ارسال کن،شب خواب پیتزا می بینی،یه نفر کوتاهی کرد شب خواب ماست و خیار دید! 1
M!Zare 48041 ارسال شده در 24 آبان، 2011 این هم آخرین ورژنش که برام ایمیل کرده بودن این ایمیل رو برای 15 نفر از دوستاتون بفرستید و بعد اف 6 رو بزنید. ببینین چه اتفاقی می افته. اسم کسی که دوستش دارین ظاهر میشه. باور نکردنیه ولی حقیقت داره 5
Neutron 60972 ارسال شده در 24 آبان، 2011 واسه من اومده بود به نیت 124000 پیامبر این اسمس رو بفرست برای 124000 نفر ، آخر ماه ببین مخابرات ... 6
*Mahla* 3410 ارسال شده در 24 آبان، 2011 قابل توجه mahal شرمنده نمی دونم چرا نمی تونم نقل کنم . ولی بدونید این دولت یه تبلیغی راه انداخته و جماعت هم پشت سرش دارم دلا راست می شن .. سومالی یا غیر سومالی به نظر من به ما ربطی نداره ما هنر کنیم مملکت خودمون رو آباد می کنیم مهلا نه محل :3384s: خب الان حرف شما هم شعاره ... هممون شعار میدیدم... نشستیم یه جا و انتظار داریم برامون اشتغال زایی کنن ... ما ایرانیا همینیم ... دلمون میخواد در راحت ترین شکل ممکن زندگی کنیم ولی دریغ از کوچکترین حرکت یا پیشرفت از خودمون .... فقط بهونه میاریم که آقا مملکت اینجوریه جای پیشرفت نیشت... استعدادامون کور شده ... اینا درست ... اما خودمونم مشکل داریم یکم... بعدشم من هیچ اعتقادی به مظلوم و معصوم و بدبخت بیچاره ندارم ... هر کی بدبخته و بهش ظلم شده تقصیر خودشه ... اما بعضی جاها استثنا هست ... مثلا کودکایی که از پدران و مادرانی فقیر به دنیا اومدن و توان زندگی کردن ندارن هنوز ... و ما بی توجه بهشون از کنارشون رد میشیم... من تو همین شهر خودمم خیلی از اینا رو دیدم ... و آدمای بی احساسی که نگاه تحقیر آمیزشون دلشونو به آتیش میکشه ... منظور من این نبود که الابه لا همه باید کمک کنن ... منظورم این بود کاش به جای دعا خوندن و نماز و روزه هامون یکم انسانیت داشتیم ... . . . دیگه حرفی نیست ... 1
b-d 2058 ارسال شده در 24 آبان، 2011 مهلا نه محل :3384s: خب الان حرف شما هم شعاره ... هممون شعار میدیدم... نشستیم یه جا و انتظار داریم برامون اشتغال زایی کنن ... ما ایرانیا همینیم ... دلمون میخواد در راحت ترین شکل ممکن زندگی کنیم ولی دریغ از کوچکترین حرکت یا پیشرفت از خودمون .... فقط بهونه میاریم که آقا مملکت اینجوریه جای پیشرفت نیشت... استعدادامون کور شده ... اینا درست ... اما خودمونم مشکل داریم یکم... بعدشم من هیچ اعتقادی به مظلوم و معصوم و بدبخت بیچاره ندارم ... هر کی بدبخته و بهش ظلم شده تقصیر خودشه ... اما بعضی جاها استثنا هست ... مثلا کودکایی که از پدران و مادرانی فقیر به دنیا اومدن و توان زندگی کردن ندارن هنوز ... و ما بی توجه بهشون از کنارشون رد میشیم... من تو همین شهر خودمم خیلی از اینا رو دیدم ... و آدمای بی احساسی که نگاه تحقیر آمیزشون دلشونو به آتیش میکشه ... منظور من این نبود که الابه لا همه باید کمک کنن ... منظورم این بود کاش به جای دعا خوندن و نماز و روزه هامون یکم انسانیت داشتیم ... . . . دیگه حرفی نیست ... lمهلا خانوم ... خوب الان این حرف شما که من قرمزش کردم چه ربطی به حرفهای من داشت بابام من میگم انسانیت رو واسه مملکت خودمون خرج کنیم .... امسال سومالی یاییها خیلی زیاده در دنیا ما هتره به خودمون برسیم
Neutron 60972 ارسال شده در 24 آبان، 2011 امسال سومالی یاییها خیلی زیاده در دنیا ما هتره به خودمون برسیم امثال سومالیاییها خیلی زیاده در دنیا. ما بهتره به خودمون برسیم. داداش به اعصابت مسلط باش! :banel_smiley_52: 3
*Mahla* 3410 ارسال شده در 24 آبان، 2011 lمهلا خانوم ... خوب الان این حرف شما که من قرمزش کردم چه ربطی به حرفهای من داشت بابام من میگم انسانیت رو واسه مملکت خودمون خرج کنیم .... امسال سومالی یاییها خیلی زیاده در دنیا ما هتره به خودمون برسیم خب شما گفتی آمار بیکاری تو کشورمون زیاده ... منم اونو گفتم :icon_razz: خب مشکل اینه که تو کشور خودمونم حل نمیکنیم این مشکلو ... فقط شعار میدیم ...
b-d 2058 ارسال شده در 24 آبان، 2011 خب شما گفتی آمار بیکاری تو کشورمون زیاده ... منم اونو گفتم :icon_razz: خب مشکل اینه که تو کشور خودمونم حل نمیکنیم این مشکلو ... فقط شعار میدیم ... بس چون انجام نمی دیم باید برین جای دیگه انجام بدیم؟
M!Zare 48041 ارسال شده در 24 آبان، 2011 من هر چی فکر میکنم ارتباط این تاپیک رو با سومالی متوجه نمیشم 2
b-d 2058 ارسال شده در 24 آبان، 2011 من هر چی فکر میکنم ارتباط این تاپیک رو با سومالی متوجه نمیشم حس انسان دوستانه دوستان شکفته همون خاطر 1
alimec 23104 ارسال شده در 24 آبان، 2011 من هر چی فکر میکنم ارتباط این تاپیک رو با سومالی متوجه نمیشم مرکز ارسال پیام ها سومالی بود 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری