رفتن به مطلب

سالن مطالعه کنکور ارشد


ارسال های توصیه شده

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان ارجمند :icon_gol:

 

با توجه به اینکه اکثر اعضای تالار برق امسال قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را دارند بر آن شدیم که مجموعه تاپیک هایی با نام سالن مطالعه کنکور ارشد ایجاد نماییم و بدین طریق اطلاعات و نکات مهم را به اشتراک گذاریم .

 

در این راستا برای هر درس که در کنکور کارشناسی ارشد ضریبی دارد تاپیکی با نام آن درس زده خواهد شد و در آن تاپیک در پست اول پیرامون منابع موجود ، ضرایب درس در کنکور کارشناسی ارشد ، برنامه و سر فصل های کلی درس مورد نظر و نکات لازم دیگر بنا به صلاح دید شروع کننده ی تاپیک قرار خواهد گرفت .

پست دوم به فهرست مطالب موجود در آن تاپیک اختصاص دارد که همراه با لینک صفحه شروع آن سرفصل میباشد. این پست بعد از شروع هر فصل توسط شروع کننده تاپیک ویرایش میگردد و لینک سر فصل مورد نظر به لیست اضافه خواهد شد.

 

روند ادامه تاپیک :

 

با شروع هر فصل در پست اول پیرامون آن سر فصل توضیحاتی داده خواهد شد و زمانی تعیین میگردد که دوستان در این مدت وقت دارند درس مورد نظر را از روی منبع دلخواه خود مطالعه نمایند و نکات مهمی را که در طول مطالعه این فصل مشاهده مینمایند در مدت زمان مشخص شده در این تاپیک قرار میدهند . توجه نمایید که این تاپیک ها بر مبنای مشارکت گروهی بنا نهاده شده و از این حیث با تاپیک های آموزش و رفع اشکال متفاوت است.

 

پس از تمام شدن مدت مقرر هر فصل یک پست به عنوان پست پایان فصل توسط شروع کننده تاپیک قرار داده خواهد شد . بعد از گذاشته شدن پست پایان فصل و شروع فصل جدید چنانچه نکته و مطلبی در مورد فصول قبل توسط کسی قرار داده شود برای حفظ نظم تاپیک آن پست حذف خواهد شد و نکته ی آن به پست آخر فصل مربوطه افزوده میگردد . دوستان لطفا سعی کنید در مدت تایین شده فصل مورد نظر را مطالعه کنید.ولی چنانچه بعد از تمام شدن فصل هم نکته ای مشاهده کردید میتوایند در میان فصل جدید قرار دهید فقط لطفا ذکر کنید نکته مربوط به فصل چند میباشد تا به فصل مورد نظر اضافه شود.

در ضمن چنانچه در روند مطالعه به سوالات و مشکلاتی بر خوردیم در تاپیک مربوط به همان درس مطرح میکنیم تا با هم فکری دوستان مسئله مورذد نظر را حل کنیم ....

 

خوشحال خواهیم شد که دوستان نکات دفترچه یادداشتشان را در قالب این طرح با بقیه به اشتراک گذارند و در هرچه پر بار تر شدن این مجموعه ما یاری نمایند.بی شک بدون همکاری شما دوستان و همراهان عزیز این حرکت نتیجه و پیشرفت مطلوب را نخواهد داشت.

 

منتظر همکاری شما هستیم....

:icon_gol:

 

  • Like 14
لینک به دیدگاه

چنانچه در این مورد پیشنهاد ، نظر یا انتقادی دارید خوشحال میشیم در تاپیک گفتگو پیرامون ارشد 91 گروه برق پذیرای شما دوستان باشیم......

 

 

  • Like 11
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...