رفتن به مطلب

چگونه در گوگل پلاس بازی کنیم ؟


ارسال های توصیه شده

طبق

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
که حتما شنیده اید گوگل برای شبکه اجتماعی خود موسوم به google+ امکان بازی های آنلاین را هم راه اندازی کرد. این اقدام در جهت بیشتر سرگرم تر کردن و نگه داشتن کاربران خود در این شبکه اجتماعی صورت پذیرفته است . در این شبکه بازی های سرگرم کننده و محبوبی چون پرندگان خشمگین هم به چشم می خورد که می توانید بصورت آنلاین بازی کرد و مراحل را ذخیره کرد.

g-games.jpg

اما سوال این است چگونه می توانیم در گوگل پلاس خود به بازی بپردازیم ؟ جواب سوال بسیار آسان است ، اگر به صفحه گوگل پلاس خود کمی با دقت بیشتری نگاه کنید آیکون جدیدی به آن اضافه شده است ( مطابق شکل زیر ) که با کلیک بر روی آن به صفحه بازی ها هدایت می شوید . در این صفحه پیش نمایشی از بازی ها به نمایش در می آید که در زیر آن آیکون Play قرار دارد که در صورت تمایل و اقدام به بازی با کلیک بر روی آن صفحه ای جدید باز می شود که باید به برنامه اجازه دسترسی بدهید ، پس از کلیک بر روی دکمه اجازه دسترسی بازی لود شده و شما به آسانی و آنلاین می توانید از آن لذت ببرید.

game-plus.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...