رفتن به مطلب

مقام وزارت جنگ اسراييل:پيشرفت هاي موشکي و فضايي ايران شگفت آوراست


ارسال های توصیه شده

21/11/1388

کد خبر : 957013

منبع : خبرگزاری ایرنا

 

2010%5C2%5C10%5Cimg634014397292812500.jpg

 

مقام وزارت جنگ اسراييل:پيشرفت هاي موشکي و فضايي ايران شگفت آوراست

يک مقام وزارت جنگ رژيم صهيونيستي، پيشرفت هاي علمي جمهوري اسلامي ايران بخصوص در زمينه هاي موشکي و فضايي را شگفت آور دانست و در عين حال اذعان کرد که صهيونيست ها و غرب چنين پيشرفت هايي را بر نمي تابند.

به گزارش چهارشنبه شب ايرنا به نقل از شبکه خبري(العالم)، "عوزي رابين " که رييس پيشين پروژه " حوماه " ( ساخت سيستم ضد موشک حيتس) در وزارت جنگ رژيم صهيونيستي در مصاحبه با يکي از شبکه هاي تلويزيون اين رژيم اعتراف کرد که

صهيونيست ها وغرب از اين همه پيشرفت هاي ايران و بي نتيجه بودن فشارها بر تهران احساس شرمندگي مي کنند.

وي به پرتاب موشک ماهواره بر ايراني " کاوشگر 3 " به فضا در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اشاره کرد و پرتاب موشک ها را به تنهايي دستاوردي مهم براي ايران دانست.

گزارشگر تلويزيون رژيم صهيونيستي نيز در اين زمينه گفت :ايران بار ديگر موشکي را به فضا پرتاب کرد که حامل کپسولي حاوي موجودات زنده از جمله لاک پشت و تعدادي موش و کرم بود و با موفقيت به زمين بازگشت.

وي با اشاره به اين سخن "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران " اميدوارم در آينده دانشمندان ايراني مستقيما به فضا بروند"، افزود: ايران موشکهاي ماهواره بري دارد که قادرهستند باري به وزن 700 کليوگرم را تا ارتفاع هزار کيلومتر در فضا حمل کند . اين موشک مي تواند زمينه ساز ساخت موشک هاي بالستيک قاره پيما باشد.

گزارشگر تلويزيون رژيم صهيونيستي در چارچوب سياست " ايران هراسي" تلاش کرد تا موفقيت هاي علمي ايران را تهديدي براي اروپا و ايالات متحده در آينده معرفي کند.

"عوزي رابين "رييس سابق حوماه در وزارت جنگ رژيم صهيونيستي در ادامه گفت وگو با تلويزيون اين رژيم با بيان اينکه " وزن معمول بمب هاي اتمي معادل 500 کيلوم گرم است" ، گفت: طبق گزارش ايران ، موشک جديد قادر است باري تا وزن 700 کليوگرم را حمل وبدور مدار زمين به گردش درآورد .

گزارشگر تلويزيون رژيم صهيونيستي گفت :ايران از سه ماهواره جديد از جمله يک ماهوراه تجسسي رونمايي کرد که در آينده نزديک آن را به فضا پرتاب مي کند.

وي افزود: محمود احمدي نژاد در مراسم رونمايي از اين سه ماهواره تصريح کرد که نوعي خود باوري و تسلط علمي در ايران امروز ايجاد شده است.

گزارشگر تلويزيون رژيم صهيونيستي با طرح اين ادعا که برنامه فضايي و موشکي ايران بسيار نگران کننده است، افزود : ايران در اين زمينه ها در چارچوب طرحهاي برنامه ريزي شده بطور شگفت آوري پيشرفت کرده است.ايرانيها در دوسال اخير 8 موشک مختلف به فضا پرتاب کرده اند.

عوزي رابين نيز گفت: ايران در آينده قادر است موشکي را سازد که امنيت ايالات متحده را در معرض تهديد قرار مي دهد.

"امير موسوي " کارشناس مسائل راهبردي در واکنش به سخنان عوزي رابين و گزارش تلويزيون رژيم صهيونيستي در باره باره پيشرفت هاي علميايران گفت : عدم آگاهي آمريکائي ها و صهيونيست ها از سيستم عملکرد سامانه هاي دفاعي ايران خود به تنهايي پيروزي بزرگ است.

وي افزود : سامانه هاي موشکي ايران از سيستم هاي پيشرفته اي که توسط پژوهشگران ايراني ابداع شده است، پيروي مي کنند بگونه اي که عملکرد آنها خارج از چارچوب هاي شناخته شده موشک هاي پيشرفته دنيا است.

موسوي اظهار داشت:آمريکائي ها و صهيونيست ها از آنجا بسيار نگران هستند که سامانه هاي بازدارنده ضد موشکي آنان در از کارانداختن اين موشکها ،کارساز نبوده است .

اين کارشناس مسايل راهبردي خاطرنشان کرد: ناکامي آمريکا در ناکارآمد ساختن موشک هاي شهاب 3 خود ناشي از عدم آگاهي آنان از عملکرد سيستم بکار رفته در اين نسل از موشکهاي ايراني است، لذا بي اطلاعي دشمنان از تحولات وپيشرفت هاي ايران در زمينه هاي مختلف خود به تنهايي پيروزي بزرگي است. وي تصريح کرد : سيستم هاي الکترونيکي بکار رفته در صنايع دفاعي پيشرفته دنيا بسيار پيچيده است ؛ اما در عين حال همه آنها از چارچوب واحدي پيروي مي کند و اين در حالي است که گزارش هاي آمريکائي ها و صهيونيست ها به اين واقعيت اذعان مي کند که ايران توانسته است سامانه هاي موشکي جديدي خارج از چارچوب هاي شناخته شده در جهان ابداع کند .

موسوي گفت: از آنجا که آمريکا و اسراييل مراکز راهبردي و استراتژيک ايران را همواره در معرض تهديد قرار مي دهند ،اين مسئله ايران را برآن داشت تا سامانه هاي دفاعي پيشرفته اي را به صورت بومي ابداع و طراحي کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...