رفتن به مطلب

گوشي نسل سومي ايراني وارد بازار مي شود


ارسال های توصیه شده

گوشي نسل سومي ايراني وارد بازار مي شود

رييس هيات مديره شرکت ارتباط همراه گويا اروند از امکان توليد گوشي کاملا ايراني که از نسل سوم تلفن همراه پشتيباني مي کند توسط اين شرکت خبر داد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

وايمکس نيوز – عبدالرضا مريداوي در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به پيشرفت تکنولوژي و عرضه گسترده گوشي هاي تلفن همراه با برندهاي معتبر جهاني همچون نوکيا، سوني اريکسون، سامسونگ و غيره گفت: بر همين اساس اين شرکت نيز به توليد گوشي هايي مجهز به فناوري روز پرداخته است.

وي افزود: اين شرکت قصد داشت با ورود سيم کارت هاي نسل سوم، گوشي هاي ايراني را وارد بازار کند که توانايي پشتيباني از سيم کارت هاي نسل جديد را داشته باشد.

وي گفت: اما به دليل تاخير در عرضه نهايي سيم کارت هاي اپراتور سوم توليد گوشي هاي نسل سومي جي ال ايکس نيز به تاخير افتاده است.

رييس هيات مديره شرکت ارتباط همراه گويا اروند گفت: اين در حالي است که هم اکنون اين شرکت آمادگي توليد هرنوع گوشي با امکانات نسل سوم را داراست.

مريداوي گفت: در شرايط حاضر شرکت ارتباط همراه گويا اروند تنها قصد توليد گوشي تلفن همراه را دارد و در زمينه تجهيزات مخابراتي ورود پيدا نمي کند.

وي افزود: هم اکنون اين امکان در کشور به وجود آمده که شرکت هايي که سفارش گوشي دارند با هر گونه امکانات و با هر نامي از طريق شرکت ارتباط همراه گويا اروند اين گوشي ها را با توليد داخلي داشته باشند که اين امر سبب مي شود سفارش دهنده هزينه اي بابت واردات اين گوشي ها متحمل نشود.

وي با بيان اينکه با اجراي اين طرح در کشور علاوه بر حمايت از توليد داخل، جلوگيري از خروج ارز و افزايش اشتغالزايي را شاهد خواهيم بود، ادامه داد: اين طرح در راستاي رقابت با گوشي هاي بي کيفيت و بي نام و نشان چيني انجام خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...