رفتن به مطلب

پارک‌هاي نمک جاذبه جديد گردشگري ويتنام مي‌شود


ارسال های توصیه شده

پارک‌هاي نمک جاذبه جديد گردشگري ويتنام مي‌شود

ايرن: دولت ويتنام درصدد است بر اساس برنامه‌اي بلند مدت، اقدام به ساخت پارک‌هاي نمکي به عنوان يک محيط دلچسب و پرجاذبه گردشگري کند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به گزارش فارس،‌ به گفته مقامات گردشگري ويتنام، نزديک به 70 درصد از بخش گردشگري اين کشور معطوف به خط ساحلي 3 هزار 200 کيلومتري آن شده از اينرو، تبديل کردن کارخانجات توليد نمک موجود در حاشيه دريا به جاذبه گردشگري مي‌تواند به جذب بيشتر گردشگر بينجامد.

انگويان تو هان؛ رئيس اتحاديه توسعه گردشگري پايدار ويتنام گفت: ادغام فرآوري نمک با صنعت گردشگري راهي براي متمرکز کردن جمعيت گردشگران در مناطق ساحلي و گسترش بخش گردشگري ساحلي خواهد بود.

وي افزود:‌ ساخت پارک‌هاي نمک منجر به توسعه صنعت گردشگري شده و از سويي ديگر يکي از قديمي‌ترين روش‌هاي امرار معاش مردمان اين کشور را همچنان زنده نگه خواهد داشت.

در اين پارک‌ها جاذبه‌هايي همچون غارهاي نمک، اسباب‌بازي‌هاي نمکي، نمايشگاه‌هاي هنري و حتي هتل‌ها و دهکده‌هاي نمکي نيز وجود خواهند داشت.

مدت زمان اجرايي شدن اين طرح 20 سال برآورد شده وپيش‌بيني مي‌شود، تاثير بسزايي در افزايش شمار گردشگر در اين کشور داشته باشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...