رفتن به مطلب

هیچیک از موارد تست مشمشه در باغ وحش ارم مثبت نبود


ارسال های توصیه شده

هیچیک از موارد تست مشمشه در باغ وحش ارم مثبت نبود

ایرن: مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: در تست هایی که ازگربه سانان باغ وحش ارم توسط دامپزشکی گرفته شد حتی یک مورد مثبت به محیط زیست گزارش نشده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: موارد مشکوک به مشمشه در باغ وحش ارم وجود دارد که این گونه ها توسط دامپزشکی مورد آزمایش برای تشخیص مشمشه قرار گرفته اند اما هنوز یک مورد مثبت هم توسط این سازمان به محیط زیست گزارش نشده است.

به گفته وی، مسئولان باغ وحش ارم گونه های مشکوک به مشمشمه را برای جلوگیری از خطر ابتلا سایر جانوران این باغ وحش و بازدید کنندگان در قرنطینه نگهداری می کنند.

پیش از این مدیرکل دفتر بررسی، مبارزه و مراقبت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی گفته بود براساس نمونه ارسالی به آزمایشگاه آلمان و نتیجه دریافتی یکی از بچه شیرهای باغ‌وحش مشکوک به بیماری مشمشه است.

به گفته ناصر رسولی بیرانی، امسال 24 نمونه از گوشتخواران باغ‌وحش به آزمایشگاه آلمان ارسال شد و در گزارش‌ این آزمایش که آخر اردیبهشت‌ رسید، معلوم شد که یکی از بچه شیرها مشکوک به بیماری مشمشه است، بنابراین به خاطر اینکه بهداشت مردم اهمیت دارد، تصمیم گرفته شد که شیر مشکوک به بیماری مشمشه، به قرنطینه برده شود و در معرض ارتباط عموم نباشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...