رفتن به مطلب

انصاري فرد:رويش طرح آهو بود و پشتش يک شعار...


ارسال های توصیه شده

خاطره ستاره سايپا از پيراهن جديد و زيست محيطي تيمش

انصاري فرد:رويش طرح آهو بود و پشتش يک شعار...

ايرن-محمد محمد پور:کريم انصاري فرد يکي از آينده دارترين بازيکنان تيم ملي است که اين فصل نيز پيراهن يک تيم زيست محيطي را بر تن کرده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

او که در فصل نقل و انتقالات خواهان زيادي داشت سرانجام در سايپا ماند تا تيم استان تازه تأسيس البرز برنده يکي از بزرگترين بازيهاي نقل وانتقالات باشد.

تيم فوتبال سايپا فصل قبل پيراهن خود را تغيير داد و لباسي تازه بر تن کرد.لباسي که پشت آن شعارهاي زيست محيطي نقش بسته بود و جلوي آن هم نشان آهو.

کريم انصاري فرد از روزي مي گويد که پيراهن جديد را به آنان دادند:"فصل هنوز شروع نشده بود.ما تمرينات خود را آغاز کرده بوديم که پيراهن هاي جديد را دادند.رويش طرحي از آهو بود و پشتش هم نوشته بود،سايپا دوستدار محيط زيست.يادم هست کم کم در محل تمرين ما هم پلاکاردهاي زيست محيطي نصب شد."

تيم محيط زيستي ليگ برتر در روز آخر توانست خودش را نگه دارد،تيمي که با مايلي کهن آرزوهاي بزرگتري داشت.شايد نتايج هفته هاي پاياني سبب شد تا مديران تيم کمتر حواسشان به محيط زيست باشد،نکته اي که کوشا،مدير عامل شرکت فرهنگي ورزشي نيز در مراسم معارفه مجيد صالح،سرمربي جديد تيم،نيز بدان اذعان داشت و گفت:"ما کار کرديم اما کافي نبوده است.البته حرکت ما هيچگاه متوقف نشد ولي بايد شتاب بيشتري به خود بگيرد."

انصاري فرد و ساير هم تيميهايش،سفيران محيط زيستند؛انصاري فرد مي گويد:"من فکر مي کنم که نفع اقدامات زيست محيطي به همه مردم مي رسد.خودم حاضرم در تمام برنامه هاي زيست محيطي باشگاه حضور داشته باشم.انتخاب فوتبال انتخاب هوشمندانه اي بوده.فوتباليست ها الگوي جوانان هستند.خودم يادم هست که از علي دايي تقليد مي کردم."

او به همراه ساير ملي پوشان در مالديو به سر مي برد تا بازي برگشت خود را در چهارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني برزيل مقابل اين تيم برگزار کنند.شايد تيم ملي بايد مسووليت اين اقدام ملي را به دوش مي کشيد اما سايپا آنرا انجام داده است.

تيم دوستدار محيط زيست زيست اين فصل برنامه هاي زيادي دارد.انصاري فرد مي گويد:"مي دانم مديران تيم خيلي زحمت مي کشند،آنها بدانند که مي توانند روي ما حساب کنند."

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...