رفتن به مطلب

تهران بيشترين آلودگي صوتي را دارد


ارسال های توصیه شده

دانشجو عنوان کرد:

تهران بيشترين آلودگي صوتي را دارد

ايرن: سخنگوي شوراي شهر تهران با عنوان اين مطلب که پايتخت بيشترين آلودگي صدا را دارد افزود: مناطق 6، 10، 11، 12، 7، 13، 3، 19، 18 و 2 بيشترين آلودگي صوتي را دارند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو دانشجو در جلسه علني صبح سه شنبه شوراي شهر تهران با اشاره به طرح الزام شهرداري تهران به تهيه برنامه عملياتي کاهش آلودگي صدا در پايتخت، گفت: تهران بيشترين آلودگي صدا را دارد و اغلب شهروندان از اين آلودگي رنج مي‌برند. تراز آلودگي در اتوبانهاي اين شهر 75 دسيبل است در حالي که حد مجاز آلودگي صدا 55 دسيبل در روز و 45 دسيبل در شب است.

وي با اشاره به مناطقي که بيشترين آلودگي صوتي را دارند گفت: مناطق 6، 10، 11، 12، 7، 13، 3، 19، 18 و 2 بيشترين آلودگي صوتي را دارا هستند. همچنين در مناطق جنوب شهر سر و صدا با آلودگي صداي فرودگاه و راه آهن نيز آميخته شده‌اند.

دانشجو با اشاره به اينکه افزودن بزرگراهها و رعايت نکردن استانداردها در ساخت اتومبيلها سبب شده طي 10 گذشته 8 تا 9 دسيبل آلودگي صدا در شب افزايش پيدا کند. براساس نقشه تراز آلودگي صوتي مناطق 22 گانه يک هزار و 745 تهران مرکز آموزشي و درماني آلودگي صوتي‌شان بيش از حد مجاز است.

سخنگوي شوراي شهر تهران اضافه کرد: با توجه هزينه هاي گزاف درماني سازمانهاي مربوطه از جمله سازمان محيط زيست، وزارت بهداشت و صنايع و دو تن از اعضاي هيئت علمي دانشگاهها اين موضوع را بررسي کنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...