afa 18504 ارسال شده در 4 دی، 2011 ممنون سامان عزيز ..........خيلي خوب و شكيل بود !!!! دستت درد نكنه از پيمان هم تشكر ميكنم . فقط چند نكته : از شماره هاي بعدي بايد سعي كنيم مطالبي در مجله درج بشه كه در تالار قبلا ارسال نشده باشه در بخش رايطه خانوادگي نيازي ني كه بنويسي ادامه از گذشته خوبه كه بزني رايطه خانوادگي (2) پاراگراف بندي و نظم خط ها بيشتر بشه يعني انتهاي سطرها در يه محل بهتره بخش اشپزي به اخرين بخش منتقل بشه قبل از سخن پاياني ممنون موفق باشي 3
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 4 دی، 2011 الان درمغازه هستم باگوشی دانلودکردم درست نشدببینم اماچیزی که دیدم بسیارکارقوی وخوبی ازآب درآمده بود.دستت دردنکنه سامان جان واقعاخسته نباشید نمیشه خانه فیروزه ای پس زمینه کمی کمرنگترباشه؟ گمان کنم یه کم تمرکزخواننده روازش میگیره و بیشترازمتن تو چشم میزنه...... درموردادامه ازشماره قبلفکرنکنم مشکلی باشه اگه شماره بخوره به نظرمن معنی دنباله رونمیرسونه فکر کنم همین خوب باشه...سایرمواردروشب ازتوخونه میبینم نظرم رومیگم امادرکلخوب شده 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 4 دی، 2011 ممنون سامان عزيز ..........خيلي خوب و شكيل بود !!!! دستت درد نكنه از پيمان هم تشكر ميكنم . فقط چند نكته : از شماره هاي بعدي بايد سعي كنيم مطالبي در مجله درج بشه كه در تالار قبلا ارسال نشده باشه من قبل از این که مطالب وارد مجله کنم از شما نظر خواستم ... در بخش رايطه خانوادگي نيازي ني كه بنويسي ادامه از گذشته خوبه كه بزني رايطه خانوادگي (2) در این مورد با نظر پیمان موافقم پاراگراف بندي و نظم خط ها بيشتر بشه يعني انتهاي سطرها در يه محل تا اونجا که بتونم درستش میکنم بهتره بخش اشپزي به اخرين بخش منتقل بشه قبل از سخن پاياني انجام میشه ممنون موفق باشي مرسی و اما در مورد رنگ این رنگ کمرنگ ترین رنگ آبی موجوده هست اما اگر کمرنگ تر پیدا کردم حتما این کارو میکنم . 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 4 دی، 2011 رنگ خانه ی فیروزه ای کمرنگ شد بخش آشپزی به بعد از متفرقه منتقل شد اما در مورد پاراگراف بعضی از پاراگرافا رو اصلاح کردم اما بعضیاشون نمیشه کاریشون کرد مثل اینا 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 4 دی، 2011 یه نکته دیگه اگه توجه کرده باشید توی فهرست مطالب من به نوشته ها لینک دادم به این صورت که وقتی روی نوشته کلیک میکنی صفحه ی همون مبحث رو نمایش میده در این مورد نظری دارید ؟ اگه دیگه نظری نیست بره برای آپلود 4
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 4 دی، 2011 یه نکته دیگه اگه توجه کرده باشید توی فهرست مطالب من به نوشته ها لینک دادم به این صورت که وقتی روی نوشته کلیک میکنی صفحه ی همون مبحث رو نمایش میده در این مورد نظری دارید ؟ اگه دیگه نظری نیست بره برای آپلود همه چیز عالیه فقط چند نکته تو سخن ابتدایی مجله غلط املایی هست بگیر.......سطر7-فرزندصلح بشه فرزندصالح......سخنی با خوانندگان وسخن پابانب بعضی کلمات توهم رفته شده ان اگه ماله فونته اشکال نداره نستعلیق هم نباشه فقط خوانا باشه درمورد لینک کردن فهرست هم کار بسیار خوبی بود دستت درد نکنه 4
Saman_88 8062 ارسال شده در 4 دی، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 5 دی، 2011 ویرایش قبلی یه سری مشکلات داشت که متوجهش نشده بودم این آخرین و بی نقص ترینشه موفق باشید برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 27 دی، 2011 سلام یه سوال این وسط برای من پیش اومده !!!! واقعا فکر میکنید به من اختیارات مدیریتی دادید ؟! در حال حاظر فقط میتونم ویرایش کنم !!!! میخوام بعضی تاپیکا رو حذف کنم و قدرتش ندارم همون بهتر که همین یه اختیار هم از من گرفته بشه !!!! 3
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 11 اسفند، 2011 خوب هیلدا خانوم اینجا تحریریه مجله است فعلا فقط من و شما وعافا ومدیران سبز به این نقطه دسترسی داریم ولاغیر...:gnugghender: شماره دوم مجله رو دانلود کن ،این تاپیک روهم از اول بخون اگه نقطه مبهمی وجود داشت بگو تاراهنماییت کنم 3
hilda 13377 ارسال شده در 12 اسفند، 2011 خوب هیلدا خانوم اینجا تحریریه مجله است فعلا فقط من و شما وعافا ومدیران سبز به این نقطه دسترسی داریم ولاغیر...:gnugghender: شماره دوم مجله رو دانلود کن ،این تاپیک روهم از اول بخون اگه نقطه مبهمی وجود داشت بگو تاراهنماییت کنم مرسی اقا پیمان خب من همه صفحات و بحث ها رو خوندم الان توجیهم کاملا وردی که دیروز دادید هم خوندم مطالب پیشنهادیم رو تا اخر هفته ارائه میدم 2
hilda 13377 ارسال شده در 12 اسفند، 2011 برای بخش بانوان خوبه ؟ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 13 اسفند، 2011 دوستان فعلا تا اطلاع ثانوی کار مجله رو متوقف کنید 1
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 19 اسفند، 2011 خوب گویا موفق شدیم دسترسی این بخش رو محدود به کاربران خود تالار کنیم از امروز فعالیت جدی خودمون رو واسه ایجاد مجله آغاز خواهیم کرد تا بهترین مجله رو ما ارائه کنیم منتظر نظرات وفعالیت ارزشمند تک تک شما هستم اگه خدا قبول کنه فعلا فقط افراد زیر ومدیران ارشد به این بخش دسترسی دارند وسایر مدیران این بخش رو نخواهند دید peyman2133 afa Ssara mah simaa خانوم بهار یه نکته :در تاپیکی جداگانه مسائل مدیریتی تالار رو ایجاد میکنم تا با مشورت هم نقاط ضعف تالار رو بپوشونیم وتالاری پویا وفعال ویکدست از نظر مدیریت داشته باشیم 4
خانوم بهار 3412 ارسال شده در 20 اسفند، 2011 اگه دوست داشته باشید و جای خالی در مجله، میتونیم یه قسمت هم مربوط به معرفی یه مکان دیدنی یا گردشگری اختصاص بدیم 2
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 20 اسفند، 2011 اگه دوست داشته باشید و جای خالی در مجله، میتونیم یه قسمت هم مربوط به معرفی یه مکان دیدنی یا گردشگری اختصاص بدیم پیشنهادخوبیه....میشه دربخش متفرقه های مجله جاداد ....منتظرمطالب مفید شماهستیممسؤولیت مجله فعلاگردن mah simaa است اگه خواستیدمیتونیدمطالب روبه صورت خصوصی واسه من یاایشون بفرستید.. 4
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 20 اسفند، 2011 1]دوستان عزیزمیتوانندمطالب خودشون رودرهمین بخش به صورت تاپیک بزنند تا درموردش اگه بحثی هست یانیاز به تغییرات داره انجام بشه وبعدبره واسه چاپ2]این مجله به جرأت میتوانم بگویم قوی ترین مجله انجمن ازلحاظ محتوی خواهدبود..چون بیشترمطالب نگارش خود کاربران ماست ....3]کمی همکاری کنیم تاآخرهفتهانشاالله وبدون حرف پیش مجله آماده خواهدشد..فقط واسه طرح روی جلد مجله چندتاطرح آماده کنیم تابهترین روباهمفکری هم انتخاب کنیم..ممنونم ازهمکاری وتوجه همه شما..واقعانمیدونم این همکاری وتوجه شماراچگونه میتوانم جبران کنم.. 4
peyman sadeghian 30245 سازنده ارسال شده در 22 اسفند، 2011 سلام هیلدا بانو....میشه یه آمار بدی کدوم بخشهای مجله هنوز خالیه(غیراز سخن پایانی که هنوز وقت نکردم بنویسم) ممنونم ...منتظرم 2
hilda 13377 ارسال شده در 29 اسفند، 2011 سلام خسته نباشید به جز سخن پایانی که اقا پیمان زحمتشو باید بکشن بخش کودک و نوجوان و بانوان و اقایان و متفرقه هنوز اماده نیستند موضوعاتسخنی باخوانندگان وفهرست مطالب................1صفحه -----> اماده ازدواج ومسائل زناشویی............3صفحه -----> اماده تحلیل بحث ازدواج موقت بخش سوم حقوق خانواده خانه وخانه داری.........1صفحه ----> اماده پفک گردویی خواص میوه ها سازگاری غذا ها با هم آشپزی...............1صفحه ---->اماده اموزش کودک ونوجوان............2صفحه ----> اماده نیست بانوان............3صفحه ----> اماده نیست پیشنهاد : مهندسی ابرو برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام آقایان............2صفحه -----> اماده نیست متفرقه(شامل سؤالات خوانندگان ازمجله،اخبار.دانستنیهاو..... .......)............تا4صفحه ----> اماده نیست پیشنهاد : خط شناسی انواع پوست و مراقبت از آن ها موضوعاتی که بیش تر از یک موضوع در نظر گرفته شده باید انتخاب شه از بینشون من موضوعاتی که رو که داشتیم قرار دادم حالا اینکه کدوم تو مجله باشه انتخاب شماست 2
ارسالهای توصیه شده