peyman sadeghian 30245 مالک ارسال شده در 8 آبان، 2011 سخنی باخوانندگان رامن تهیه میکنم فهرست بعدازصفحه بندی مشخص خواهدشد. بخش بانوان هم که باشماوطلابود! بخش آقایان هم خودم میفرستم. 4
EOS 14529 ارسال شده در 8 آبان، 2011 سخنی باخوانندگان رامن تهیه میکنم فهرست بعدازصفحه بندی مشخص خواهدشد. بخش بانوان هم که باشماوطلابود! بخش آقایان هم خودم میفرستم. چه کار سختی !!!!! من حتی نمی دونم برای بخش بانوان چه مطلبی نیاره ؟! 4
afa 18504 ارسال شده در 10 آبان، 2011 سخنی باخوانندگان وفهرست مطالب................1صفحه................................ ازدواج ومسائل زناشویی............3صفحه فعلا براي اين بخش اين مقالات ارسال شده : معیار صحیح انتخاب همسر رابطه خانوادگی تحلیل مساله ی ازدواج موقت(بخش ازدواج ومسائل زناشوئی) خانه وخانه داری.........1صفحه آموزش ميوه ارايي شیوه زندگی در منازل کوچک(خانه داری) آشپزی...............1صفحه اموزش اشپزي ( ويژه ماه مبارك ) کودک ونوجوان............2صفحه درک مفهوم جنسیت در کودکان بانوان............3صفحه بهترین شیوه استفاده از ریمل آقایان............2صفحه .......................... متفرقه(شامل سؤالات خوانندگان ازمجله،اخبار.دانستنیهاو..... .......)............تا4صفحه مقاله " اصالت خانوادگی " آسیب شناسی خانواده 4
Saman_88 8062 ارسال شده در 11 آبان، 2011 اینم برای داستان طنز بخش متفرقه : داستان طنز ( خواستگاری ) 4
peyman sadeghian 30245 مالک ارسال شده در 14 آبان، 2011 سخنی باخوانندگان وفهرست مطالب................1صفحه سخنی با خوانندگان مجله ازدواج ومسائل زناشویی............3صفحه واسه شروع از هرکدام یه صفحه معیار صحیح انتخاب همسر رابطه خانوادگی تحلیل مساله ی ازدواج موقت(بخش ازدواج ومسائل زناشوئی) خانه وخانه داری.........1صفحه تو یه صفحه گمان نکنم جا بشه آموزش ميوه ارايي شیوه زندگی در منازل کوچک(خانه داری) آشپزی...............1صفحه اموزش اشپزي ( ويژه ماه مبارك ) کودک ونوجوان............2صفحه درک مفهوم جنسیت در کودکان بانوان............3صفحه بهترین شیوه استفاده از ریمل آقایان............2صفحه مرگ تدریجی برای یک مرد متفرقه(شامل سؤالات خوانندگان ازمجله،اخبار.دانستنیهاو..... .......)............تا4صفحه مقاله " اصالت خانوادگی " آسیب شناسی خانواده ********************************************* مطلب بعد عناوین ما برای مجله است اینکه اسم واقعی ما بایددرج بشه حال به صورت مختصر مثلا من پ.صادقیان هستم یا کاملش که میشه پیمان صادقیان ،اما همون مختصر بهتره واینکه سمت وکار هرکس درمجله مشخص بشه.من زیاد با عناوین آشنا نیستم پیشنهاد شما چیه؟ ********************************************* واینکه مطالب حتما باید گردآورنده ومنبع داشته باشه مطالب کامل شده بهتره بره واسه آماده سازی وآپلود عنوان مجله هم هست خانه فیروزه ای 4
afa 18504 ارسال شده در 15 آبان، 2011 مطلب بعد عناوین ما برای مجله است اینکه اسم واقعی ما بایددرج بشه حال به صورت مختصر مثلا من پ.صادقیان هستم یا کاملش که میشه پیمان صادقیان ،اما همون مختصر بهتره واینکه سمت وکار هرکس درمجله مشخص بشه.من زیاد با عناوین آشنا نیستم پیشنهاد شما چیه؟ درج گرد آورنده خوبه ... همون اسم مخفف ..... واسه من همون عافا خوبه !!!! واینکه مطالب حتما باید گردآورنده ومنبع داشته باشه داشتن منبع يا گرداورنده به صحت و پذيرفتن مطلب از سوي خواننده بهتره 4
Saman_88 8062 ارسال شده در 15 آبان، 2011 سلام اون طور که پیداست مقاله تا 20 صفحه هم پیش میره ! برای مثال بعضی مقاله ها توی یک صفحه جا نمیشه میفته برای صفحه بعد ! 4
peyman sadeghian 30245 مالک ارسال شده در 15 آبان، 2011 درج گرد آورنده خوبه ... همون اسم مخفف ..... واسه من همون عافا خوبه !!!!چیزجالبی نیست که همین نام کاربری رودرج کنیم ف.ع خوبه؟ داشتن منبع يا گرداورنده به صحت و پذيرفتن مطلب از سوي خواننده بهتره چون مجله انتشارعمومی میشه به نظرمن حتمابایدمنابع ذکرشود. سلام اون طور که پیداست مقاله تا 20 صفحه هم پیش میره !برای مثال بعضی مقاله ها توی یک صفحه جا نمیشه میفته برای صفحه بعد ! ویراستاری مجله رومیتونی انجام بدی؟ من دارم باپی دی اف کارمیکنم ببینم میتونم یادبگیرم.....که کارهای ویراستاری مجله روانجام بدم اماهنوزکه یادنگرفتم 4
Saman_88 8062 ارسال شده در 15 آبان، 2011 ویراستاری مجله رومیتونی انجام بدی؟ من دارم باپی دی اف کارمیکنم ببینم میتونم یادبگیرم.....که کارهای ویراستاری مجله روانجام بدم اماهنوزکه یادنگرفتم من دارم این کارو انجام میدم ! برا پی دی اف کردنش یه نرم افزار برات میفرستم نصب که کنی توی ورد آفیس تو گزینه ی Save as یه گزینه اضافه میشه که میتونی متن رو به صورت پی دی اف ذخیره کنی ! 4
peyman sadeghian 30245 مالک ارسال شده در 17 آبان، 2011 سامان جان دستت درد نکنه واقعا زحمت کشیده بودی فقط اگه چندتا اصلاح کوچک روش انجام بشه بدون نقص میشه فونت همه مجله یکدست باشه(فونت نازنین .و زر فونتهای خوبی هستند به نظر من با تاهوما هم میشه زد بد نیست) فونت خیلی ریز گرفته شده درشت تر باشه بهتره صورتکها رو چرا حذف نکردی؟:icon_pf (34): منابع چرا ذکر نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_pf (34):مقاله تحلیل مسئله ای ازدواج موقت تالیف م.بابایی(کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی) هست حتما ذکر شود. بازم تاکید میکنم مقالات باید نویسنده داشته باشدیا منبعی که از آنها کپی شده این قضیه حتما باید لحاظ شود 4
Saman_88 8062 ارسال شده در 17 آبان، 2011 سامان جان دستت درد نکنه واقعا زحمت کشیده بودی فقط اگه چندتا اصلاح کوچک روش انجام بشه بدون نقص میشه فونت همه مجله یکدست باشه(فونت نازنین .و زر فونتهای خوبی هستند به نظر من با تاهوما هم میشه زد بد نیست) باشه چشم فونتا رو یه دست میکنم فقط به نظر من فونت سخنی با خوانندگان همون باشه بهتره ! فونت خیلی ریز گرفته شده درشت تر باشه بهتره صورتکها رو چرا حذف نکردی؟:icon_pf (34): دستور آفا خانوم بود ! منابع چرا ذکر نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_pf (34):مقاله تحلیل مسئله ای ازدواج موقت تالیف م.بابایی(کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی) هست حتما ذکر شود.یکی این که بعضی مقالات منبع نداشتن ! و دیگه این که این مقاله خیلی طولانیه و و اگه بذارمش بیش از 22 صفحه میشه ! بازم تاکید میکنم مقالات باید نویسنده داشته باشدیا منبعی که از آنها کپی شده این قضیه حتما باید لحاظ شود سلام به نظر من یه سخن پایانی هم اضافه بشه بهتره ! 3
afa 18504 ارسال شده در 18 آبان، 2011 ممنون سامان عزيز ............. خيلي خوب بود ،يعني عالي شده !!! اما چند تا نكته در تصديق نظرات پيمان .... - اول اينكه شكلك ها حذف بشه بهتره .... -در بخش اموزش ميوه ارايي زبان گفتاري به نوشتاري تبديل بشه بهتره - ترتيب مطالب هم بايد تصحيح بشه خانه داري و اشپزي به قبل از متقرقه منتقل بشه - فونت Arial هم خوبه ، اما به قول پيمان همه يك فونت باشه - به نظر من سخني با خوانندگان با همون فونتي كه پيمان ارسال كرده جالبتره ..... - درج سخني از بزرگان هم در پايان هر صفحه ايده بسيار خوبيه ..... - ذكر منبع هم ضروريه ..... مقالاتي كه من يا پيمان ارسال كرديم با همون مخفف نام و نام خونوادگي باشه خوبه ( بعنوان مثال واسه من همون ف.ع باشه...... ( ضمنا بخش اموزش ميوه ارايي رو به نام خانوم بهار ثبت بشه ) حالا از خودش مي پرسم دقيق با چه اسمي ثبت بشه - و اينكه حجم مطالب بالا رفته و گرنه اگه برخي مقالات همراه با تصوير باشه در نظر خواننده زيباتر جلوه ميكنه - براي صفحه اغازين مجله بايد بفكر يه لوگو يا تصوير جذاب باشيم واقعا خسته نباشيد ميگم ممنون 4
Saman_88 8062 ارسال شده در 18 آبان، 2011 ممنون سامان عزيز ............. خيلي خوب بود ،يعني عالي شده !!! اما چند تا نكته در تصديق نظرات پيمان .... - اول اينكه شكلك ها حذف بشه بهتره .... -در بخش اموزش ميوه ارايي زبان گفتاري به نوشتاري تبديل بشه بهتره - ترتيب مطالب هم بايد تصحيح بشه خانه داري و اشپزي به قبل از متقرقه منتقل بشه همین جوریه دیگه - فونت Arial هم خوبه ، اما به قول پيمان همه يك فونت باشه همه ی فونتا رو نازنین کردم - به نظر من سخني با خوانندگان با همون فونتي كه پيمان ارسال كرده جالبتره ..... - درج سخني از بزرگان هم در پايان هر صفحه ايده بسيار خوبيه .....این کار انجام شد - ذكر منبع هم ضروريه ..... مقالاتي كه من يا پيمان ارسال كرديم با همون مخفف نام و نام خونوادگي باشه خوبه ( بعنوان مثال واسه من همون ف.ع باشه...... ( ضمنا بخش اموزش ميوه ارايي رو به نام خانوم بهار ثبت بشه ) حالا از خودش مي پرسم دقيق با چه اسمي ثبت بشه در مورد منبع : مقالاتی که منبع ندارن توی ویرایش آخریه ذکر کردم که میفرستم براتون مرسی 4
afa 18504 ارسال شده در 18 آبان، 2011 همین جوریه دیگه ببخشيد منظورم اينه بعد از بخش آقايون و بانوان و كودكان باشه 3
Saman_88 8062 ارسال شده در 18 آبان، 2011 ببخشيد منظورم اينه بعد از بخش آقايون و بانوان و كودكان باشه اصلاح میشه 4
Saman_88 8062 ارسال شده در 18 آبان، 2011 مقالات بدون منبع : بهترین شیوه استفاده از ریمیل شیوه زندگی در منازل کوچک اصلات خانوادگی ! اگه سخن پایانی نیازه تا شب میرسونم به نظر من که باشه بهتره تا ببینیم نظر دوستان چیه ؟! 4
afa 18504 ارسال شده در 18 آبان، 2011 مقالات بدون منبع :بهترین شیوه استفاده از ریمیل ( منبع نداره ) نميخواد شیوه زندگی در منازل کوچک .... نداره اصلات خانوادگی ! منبع : ف.ع به نظر من که باشه بهتره تا ببینیم نظر دوستان چیه ؟! سخن پاياني خوبه ........... اگه قطعه ادبي يا شعر هم باشه بد نيس ( در رابطه با خانواده ) 4
peyman sadeghian 30245 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2011 مقالاتی که منبع ندارد با ذکر گردآوری شده توسط گروه خانواده نواندیشان درج شود......... درضمن منبع:ف.ع صحیح نیست..........گردآوری:ف.ع........لطفا اصلاخ شود ############################################# سخن پایانی............. دراین جامعه که هرروز خانواده وبنیاد آن متزلزل تر از روز پیش است این وظیفه ما اقشار روشن فکر ونواندیش جامعه است که از این فاجعه انسانی جلوگیری کنیم.اندکی تأمل ونگاهی گذارابه پشت سر،مارا بیشتر با عمق فاجعه آشنامیکند. روزگاری پدر ومادر شدن ارزش بودشخصی اگر پدر یا مادر میشد از جایگاه ومنزلت اجتماعی بالاتری برخوردار بوداما اینک............ این دفتر هم به پایان رسید.به امید آنکه مورد قبول واقع شده باشد.کم و کاستی اگر مشاهده شدبه حساب خامی وبی تجربگی این گروه در نگارش مجله بگذارید وبا بزرگواری خود برما ببخشید. حسن ختام این دفتررا با ابیاتی از لسان اغیب،حافظ شیرین سخن به پایان میبریم: ای بیخبر بکوش که صاحب خبر شوی تا راهرونباشی کی راهبر شوی درمکتب حقایق پیش ادیب عشق هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی باتشکر پ.صادقیان گروه خانواده انجمن علمی پژوهشی نواندیشان 3
ارسال های توصیه شده