Artaria 13629 ارسال شده در 16 مهر، 2011 تاحالا براتون پیش اومده که تو حالتی قرار بگیرین که فک کنین دقیقاً همین لحظه رو قبلاً تو زندگیتون تجربه کردین؟ واسه من خیلی اینجوری پیش میاد، بعضی وقتا واقعاً حس میکنم این دقیقاً دومین باری هستش که دارم این لحظه رو میبینم، یعنی میدونم چند ثانیه بعدش چی میشه، کی چی میگه یا چه اتفاقی می افته، خیلی حس بدیه :girl_in_dreams: بعدش یه فکرایی میکنم که شاید به نظرتون خنده دار باشه، مثلاً فک میکنم این صحنه رو تو زندگی قبلیم داشتم، یعنی مردم و از خدا خواستم که یه شانس دیگه بهم بده و خدا هم داده و زندگیم دوباره تکرار شده. فقط من اینجوری هستم یا شما هم هستین؟ 16
شقایق31 40377 ارسال شده در 16 مهر، 2011 آرههههههههههههههه تقریبا هر هفته برام پیش میاد نمونش دیروز بود داشتم یه کاری میکردم میدونستم مامانم زنگ میزنه قشنگ انگار دیده بودم قبلا حتی جواباشم میدونستم فکر کنم همون رویای صادقانس 8
Artaria 13629 مالک ارسال شده در 16 مهر، 2011 آرههههههههههههههه تقریبا هر هفته برام پیش میاد نمونش دیروز بود داشتم یه کاری میکردم میدونستم مامانم زنگ میزنه قشنگ انگار دیده بودم قبلا حتی جواباشم میدونستم فکر کنم همون رویای صادقانس احیاناً رویای صادقه در خواب دیده نمیشه؟ یه چیز دیگه هم یادم رفت بگم، بعضی جاها هست که تاحالا نرفتم و ولی یه حسی دارم که انگار قبلاٌ اونجا بودم و دقیقاً میدونم چه خبره اونجا و باز هم به همون نتیجه میرسم و در پایان از خودم میترسم 7
شقایق31 40377 ارسال شده در 16 مهر، 2011 احیاناً رویای صادقه در خواب دیده نمیشه؟ یه چیز دیگه هم یادم رفت بگم، بعضی جاها هست که تاحالا نرفتم و ولی یه حسی دارم که انگار قبلاٌ اونجا بودم و دقیقاً میدونم چه خبره اونجا و باز هم به همون نتیجه میرسم و در پایان از خودم میترسم آره میدون رویای صادقانه به خواب میگن ولی یه مقاله ای خوندم نوشته بود چون در خواب این رویا رو میبینیم و چند وقت بعد در واقعیت هم میبینیم بهش میگن رویای صادقانه فقط من موندم چقدر خواب میبینم که هر هفته این حس و تجربه میکنم 6
Artaria 13629 مالک ارسال شده در 16 مهر، 2011 آره میدون رویای صادقانه به خواب میگن ولی یه مقاله ای خوندم نوشته بود چون در خواب این رویا رو میبینیم و چند وقت بعد در واقعیت هم میبینیم بهش میگن رویای صادقانه فقط من موندم چقدر خواب میبینم که هر هفته این حس و تجربه میکنم آدم هروقت بخوابه خواب میبینه دیگه، مگه میشه نبینه، من همیشه میبینم و شده در یک شب 4 خواب متفاوت دیدم که هیچ ربطی به هم نداشتن 3
شقایق31 40377 ارسال شده در 16 مهر، 2011 آدم هروقت بخوابه خواب میبینه دیگه، مگه میشه نبینه، من همیشه میبینم و شده در یک شب 4 خواب متفاوت دیدم که هیچ ربطی به هم نداشتن آره ولی اکثرا یادم میمونه این چیزا یی که بعدا میبینم و یادم نمیاد کی خواب دیدم یه بار یکی از من پرسید تا حالا دقت کردی وقتایی که خواب میبینی خوابت رنگی یا سیاه وسفید؟ تو دو سه ماه وسط خواب دیدن یادم میومد نگاه کنم که رنگیه یا نه ازخواب میپریدمآخرش کشف کردم بعضی از خوابام رنگیه بعضیاش خاکستری 4
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 16 مهر، 2011 اره منم این حس رو داشتم هیچ ربطی هم به خواب و رویا و این چیزا نداره.خیلی هم قشنگه و اصلا ترسناک نیست 4
الهام. 8079 ارسال شده در 16 مهر، 2011 اره منم این حس رو داشتم هیچ ربطی هم به خواب و رویا و این چیزا نداره.خیلی هم قشنگه و اصلا ترسناک نیست تا جايي كه حس مي كني اتفاقاتي كه ميفته رو قبلا ديدي قشنگه ولي وقتي كه ميدوني چه اتفاقاتي قراره بيفته يه كم ترسناك ميشه!! 2
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 16 مهر، 2011 تا جايي كه حس مي كني اتفاقاتي كه ميفته رو قبلا ديدي قشنگهولي وقتي كه ميدوني چه اتفاقاتي قراره بيفته يه كم ترسناك ميشه!! یعنی از نظر شما اگاهی و دانستن ترسناکه؟ 2
الهام. 8079 ارسال شده در 16 مهر، 2011 یعنی از نظر شما اگاهی و دانستن ترسناکه؟ نيميدونم...من ميترسم! يعني شايدم ترس نباشه...يه حس خيلي عجيبيه بيشتر از اون حسه ميترسم تا دونستن و آگاهي! 1
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 16 مهر، 2011 نيميدونم...من ميترسم!يعني شايدم ترس نباشه...يه حس خيلي عجيبيه بيشتر از اون حسه ميترسم تا دونستن و آگاهي! بذارین اول این رو مشخص کنیم.شما هم نظرتون مثل دوستان این هست که رویای صادقانه هست یا مثل من فکر میکنید که اثار زندگی قبلی هست؟ 2
الهام. 8079 ارسال شده در 16 مهر، 2011 بذارین اول این رو مشخص کنیم.شما هم نظرتون مثل دوستان این هست که رویای صادقانه هست یا مثل من فکر میکنید که اثار زندگی قبلی هست؟ منظور شما از زندگي قبلي چيه؟؟ يعني ما قبلا يه بار ديگه اينجا زندگي كرديم؟؟؟ 1
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 16 مهر، 2011 منظور شما از زندگي قبلي چيه؟؟يعني ما قبلا يه بار ديگه اينجا زندگي كرديم؟؟؟ یک بار نه چند بار شما قبول داری که ماده و انرژی نه بوجود میا و نه از بین میره ، فقط از حالتی به حالت دیگه تبدیل میشه؟ 1
الهام. 8079 ارسال شده در 16 مهر، 2011 یک بار نه چند بار شما قبول داری که ماده و انرژی نه بوجود میا و نه از بین میره ، فقط از حالتی به حالت دیگه تبدیل میشه؟ اوهوم! ولي اين دليل نميشه كه ما چند بار اينجا زندگي كرده باشيم بالاخره بايد يه اول و شروعي باشه!! 1
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 16 مهر، 2011 اوهوم!ولي اين دليل نميشه كه ما چند بار اينجا زندگي كرده باشيم بالاخره بايد يه اول و شروعي باشه!! اگه من حالا بگم روح نه بوجود میاد و نه از بین میره فقط از جسمی به جسم دیگه متقل بشه شما چی میگی؟ 1
الهام. 8079 ارسال شده در 16 مهر، 2011 اگه من حالا بگم روح نه بوجود میاد و نه از بین میره فقط از جسمی به جسم دیگه متقل بشه شما چی میگی؟ اينو نميتونم قبول كنم اصلا هركي يه خصوصياتي داره...هيچ 2نفري مثل هم نيستن روح من اگه بخواد از يه جسم ديگه به جسم من منتقل نشده باشه، پس يه تجربياتي از زندگي تو اين دنيا داشته درنتيجه يه شخصيت (يه لغت بهتر بذار جاش!) شكل گرفته داره يه رفتاراي خاص...برخورداي مشخص ولي اينجوري نبوده...اخلاقيات و خصوصيات من كم كم و تو روابط خانوادگي و دوستانه شكل گرفته... 2
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 16 مهر، 2011 اينو نميتونم قبول كنم اصلاهركي يه خصوصياتي داره...هيچ 2نفري مثل هم نيستن روح من اگه بخواد از يه جسم ديگه به جسم من منتقل نشده باشه، پس يه تجربياتي از زندگي تو اين دنيا داشته درنتيجه يه شخصيت (يه لغت بهتر بذار جاش!) شكل گرفته داره يه رفتاراي خاص...برخورداي مشخص ولي اينجوري نبوده...اخلاقيات و خصوصيات من كم كم و تو روابط خانوادگي و دوستانه شكل گرفته... پس چرا دو تا برادر ممکنه کاملا برعکس هم باشند؟ در ضمن روح که تجربه کسب نمیکنه.تکامل پیدا میکنه.دلیل خوبی و بدی ادما چی میتونه باشه؟اگه تو زندگی های قبلیشون تکام پیدا کرده باشن چی؟ 2
الهام. 8079 ارسال شده در 16 مهر، 2011 پس چرا دو تا برادر ممکنه کاملا برعکس هم باشند؟ در ضمن روح که تجربه کسب نمیکنه.تکامل پیدا میکنه.دلیل خوبی و بدی ادما چی میتونه باشه؟اگه تو زندگی های قبلیشون تکام پیدا کرده باشن چی؟ خب اونم برميگرده به ذاتشون خوبي و بدي به نظر من نوع برخورد آدماس با وقايع زندگي... برداشتشون از اتفاقاتي كه دورو برشون ميفته روح تكامل يافته نميتونه تو جسم يه بچه يا نوزاد باشه! 1
Ha.Mi.D 8376 ارسال شده در 16 مهر، 2011 خب اونم برميگرده به ذاتشونخوبي و بدي به نظر من نوع برخورد آدماس با وقايع زندگي... برداشتشون از اتفاقاتي كه دورو برشون ميفته روح تكامل يافته نميتونه تو جسم يه بچه يا نوزاد باشه! یعنی میگی بعضیا ذاتشون خرابه بعضیا خوب؟اینجور که شما اختیار ادمی رو نفی میکنید.کسی که ذاتش بده هر کاری هم کنه نمیتونه خوب باشه و بد میمونه و برعکس چرا نمیشه یه روح تکامل یافته در جسم یک نوزاد باشه؟دلیل رفتار بچه ها در سنین کم چی میتونه باشه؟تفاوت هایی که دارند. 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری