رفتن به مطلب

افزایش فروش نرم‌افزارهای اپل


ارسال های توصیه شده

مطلب مهم برای شرکت اپل و هم‌چنین سازندگان برنامه‌ها این است که مشتریان به طور میانگین ۱. ۴۴ دلار به ازی هر برنامه پرداخت می‌کنند.

 

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که مشتریان فروشگاه اپل روز به روز تعداد بیشتری برنامه برای آیفون و آی‌پاد تاچ و آی‌پد خود را دانلود می‌کنند.

 

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، در گزارش شرکت تحقیقاتی مانس‌تر آمده است، تا آخر سال جاری میلادی هر دارنده دستگاهی با سیستم عامل iOS، نزدیک به تعداد ۸۳ برنامه دانلود خواهد کرد که این رقم سال پیش ۵۱ برنامه بوده که شاهد افزایش ۶۱ درصدی هستیم.

 

مطلب مهم برای شرکت اپل و هم‌چنین سازندگان برنامه‌ها این است که مشتریان به طور میانگین ۱. ۴۴ دلار به ازی هر برنامه پرداخت می‌کنند که این مبلغ نسبت به سال پیش افزایش ۱۴ درصدی داشته است. عامل اصلی افزایش هزینه برای دانلود برنامه‌ها هم مربوط به گران بودن برنامه‌های موجود برای آی‌پد است.

 

اپل هم‌چنان به خاطر زیاد بودن برنامه‌های قابل دانلود برای مصرف‌کنندگانش سود زیادی می‌برد. فروشگاه نرم‌افزاری اپل بیش از ۴۲۵هزار برنامه دارد و در مقابل فروشگاه آندروید دارای تنها ۲۰۰ هزار برنامه قابل دانلود است.

 

گوگل در ماه مه اعلام کرد که تعداد دانلود برنامه‌هایش از مرز ۵ میلیارد گذشت و در مقابل هفته پیش اپل نیز اعلام کرده که تعداد دانلود برنامه‌های App Store از ۱۵ میلیارد بار دانلود گذشته است و سهم بسیار بزرگی از این تعداد دانلودها به برنامه‌های رایگان مربوط است و ۸۲ درصد برنامه‌های موجود در فروشگاه اپل رایگان هستند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...