*sepid* 9772 ارسال شده در 11 مهر، 2011 که چی بشه ؟ میگن باهاس به جای کلمه کپی بگیم روگرفت !!!!!!! اینو میگن معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور یا همون سازمان برنامه ریزی و بودجه سابق گفته ... پس چرا کلمات عربی رو حذف نمیکنن به جاش یه کلمه دیگه نمیگن ...؟؟؟ آهان یادم رفته بود ما عرب هستیم .... ولی خداییش میشه روگرفت ؟!!!!؟؟؟ اینو نمیدونم چرا نمیتونم هضمش کنم .... روگرفت ؟؟!! اونوقت فتوکپی چی میشه ؟؟؟/ خوتهشاً یکی بهم تفهیم کنه :w821: 12
sookut 13735 ارسال شده در 11 مهر، 2011 باز اینها قاطی کردن:w00: چقد سعی کردن به جای کامپیوتر بگیم رایانه کی استفاده میکنه از این کلمات؟ 5
from_hell 10964 ارسال شده در 11 مهر، 2011 هر وقت یه تکنولوژی رو از اول خودشون اختراع کردن واسش اسم بذارن!!!دههه... بالگرد!یارانه...روگرفت... بیخیاااااال....حالا مگه از واژه های قبلی استفاده کردیم که حالا بگیم رو گرفت...چی گرفت؟؟:دی 5
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 11 مهر، 2011 واه این دیگه چی هست؟ روگرفت رو از کجاشون درآوردن؟ به جان خودم اینها فضایی هستند و مسلما ایرانی نیستند...........:icon_pf (34)::w00: 2
vahid88 9652 ارسال شده در 11 مهر، 2011 هردم از این باغ......... واژه ای می رسد **********دیوانه تر از دیوانه ای می رسد دوستای گل من بزارین این افراد با این شیرین عقلی های خودشون به ارباب های خد خوش خدمتی کنن کی به کیه دو دو تا میشه 16 تا 4
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری