رفتن به مطلب

روگرفت ؟؟؟؟؟؟؟؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

که چی بشه ؟

میگن باهاس به جای کلمه کپی بگیم روگرفت !!!!!!!

اینو میگن معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور یا همون سازمان برنامه ریزی و بودجه سابق گفته ...

پس چرا کلمات عربی رو حذف نمیکنن به جاش یه کلمه دیگه نمیگن ...؟؟؟

آهان یادم رفته بود ما عرب هستیم ....

ولی خداییش میشه روگرفت ؟!!!!؟؟؟

اینو نمیدونم چرا نمیتونم هضمش کنم ....

روگرفت ؟؟!!:banel_smiley_4:

اونوقت فتوکپی چی میشه ؟؟؟/

خوتهشاً یکی بهم تفهیم کنه :w821:

  • Like 12
ارسال شده در

باز اینها قاطی کردن:w00:

چقد سعی کردن به جای کامپیوتر بگیم رایانه:ws28:

کی استفاده میکنه از این کلمات؟:banel_smiley_4:

  • Like 5
ارسال شده در

هر وقت یه تکنولوژی رو از اول خودشون اختراع کردن واسش اسم بذارن!!!دههه...

بالگرد!یارانه...روگرفت...

بیخیاااااال....حالا مگه از واژه های قبلی استفاده کردیم که حالا بگیم رو گرفت...چی گرفت؟؟:دی

  • Like 5
ارسال شده در

واه این دیگه چی هست؟ روگرفت رو از کجاشون درآوردن؟

به جان خودم اینها فضایی هستند و مسلما ایرانی نیستند...........:icon_pf (34)::w00:

  • Like 2
ارسال شده در

هردم از این باغ......... واژه ای می رسد **********دیوانه تر از دیوانه ای می رسد

 

دوستای گل من بزارین این افراد با این شیرین عقلی های خودشون به ارباب های خد خوش خدمتی کنن کی به کیه دو دو تا میشه 16 تا:ws3:

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...