b-d 2058 ارسال شده در 5 مهر، 2011 وزارت علوم: «تفکیک جنسیتی دانشگاه ها باعث "رشد علمی" می شود» . با این گزاره موافق هستید؟ 10
HaMeD-GibsoN 1859 ارسال شده در 5 مهر، 2011 روشی که یکی از اولیترین اصول زندگی اجتماعی رو نادیده میگیره عمرا موفق باشه 6
lady architect 5360 ارسال شده در 5 مهر، 2011 طرز برخور دانشجوهای دختر و پسر ترم یک با هم دیگه اخر خندس برا اینکه تا اون موقع دخترا و پسرا از هم جدا بودن ولی حالا دیگه تو دانشگاه هم همدیگرو نمی شناسن یه دختر وقتی ازدواج میکنه میفهمه پسر چه جوریه و باهاش چه جوری باید برخورد شه و بالعکس؟ فک میکنین این درسته؟ به نظرتون مشکلات بیشتر نمیشه؟ 7
terajedi21 2134 ارسال شده در 5 مهر، 2011 کاملا کار اشتباهی هست ولی ما همه پیرو دستورات نمایندگان تام الاختیار الله در روی زمین هستیم! 8
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 5 مهر، 2011 من نمیدونم دقیقا چه ارتباطی بین تفکیک جنسیتی و رشد علمی وجود داره و اینکه وزارت علوم چطور به این نتیجه یا بهتره بگیم توجیه رسیده بماند. ولی قطعا مشکلات زیادی برای قشر آینده به وجود میاد. تفکیک جنسیتی تا قبل از دوره دانشگاه هم کار اشتباهی بود. حال مجال این فراهم شده بود که انسانها در تعامل با جنس مخالف به شناخت از همدیگه برسن. هرچند مقطع دانشگاه برای کسب شناخت خیلی دیره و خود همین تاخیر هم باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده ولی باز از هیچی بهتر بود. نتیجه تصمیمات شکمی آقایون به زودی خودشو نشون میده و این جای تاسف داره چون پای سرنوشت انسانها در میانه 10
b-d 2058 سازنده ارسال شده در 5 مهر، 2011 به نظر من هم جدا کردن فقط یه نوع حس کننکاوی بیشتر در این مسائل بوجود میاره . اگر دارن کاره فرهنگی می کنن باید بگم شاید بخندین ولی دختر پسری که جلوی دانشکده با هم قرار میزاشتن دیگه سره کلاس هم نمی یان میرن کافی شاپها و اصلا خیلی وقتها قید ساعات درسی رو می زنند. 2
bpcom 10070 ارسال شده در 5 مهر، 2011 منم که زدم موافق نیستم ولی واسه رای دادن تو این مملکت کی ارزش قائله سر دفن شهدای گمنام تو دانشگاهها این همه سر و صدا کردن ولی آخرش اون کاری که خودشون میخواستن رو کردن ، اومدن نظر دانشجو رو به عنوان کاربر اصلی و عامل وجود دانشگاه بپرسن 8
Avenger 19334 ارسال شده در 5 مهر، 2011 اینا دیگه شورش رو در اوردن اگه کسی بخواد کثافت کاری کنه تو دانشگاه نمیکنه چه معنی داره که دختر رو پسر رو تو دانشگاه هم جدا کنن مگه با بچه خردسال طرفن اینا یا همه مردم رو مثل یه گله میبینن که باید حتما برا هر کاریشون برنامه بدن وگرنه خودشون رو خراب میکنن:vahidrk: 7
b-d 2058 سازنده ارسال شده در 5 مهر، 2011 اینا دیگه شورش رو در اوردن اگه کسی بخواد کثافت کاری کنه تو دانشگاه نمیکنه چه معنی داره که دختر رو پسر رو تو دانشگاه هم جدا کنن مگه با بچه خردسال طرفن اینا یا همه مردم رو مثل یه گله میبینن که باید حتما برا هر کاریشون برنامه بدن وگرنه خودشون رو خراب میکنن:vahidrk: اینها کلا جماعت گوسفند فرض کردند که هر جوری می خان عشقشون می کشه می برند:icon_pf (34): 4
maryam_alien 9906 ارسال شده در 6 مهر، 2011 این محمود شیطون رو درس میده. با تفکیک جنسیتی مخالفت کرده :w645: 5
b-d 2058 سازنده ارسال شده در 6 مهر، 2011 کامران دانشجو، وزیر علوم و آموزش عالی ایران گفت که اگر امکانات اجازه بدهد از آغاز مهرماه سالجاری دختران و پسران دانشجو در کلاس های جداگانه می نشیند و اگر چنین امکانی نبود، آنها باید در ردیف های جداگانه ای در کلاس بنشینند. به گزارش خبرگزاری مهر، آقای دانشجو دیروز سه شنبه چهاردهم تیرماه در جمع روسای دانشگاهها گفت: "هیچ برنامه مدونی درباره تفکیک جنسیتی در وزارت علوم وجود ندارد و ما اسلامی شدن دانشگاهها را بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و آئین نامه حدود شئونات اسلامی انجام می دهیم." 3
b-d 2058 سازنده ارسال شده در 6 مهر، 2011 این محمود شیطون رو درس میده.با تفکیک جنسیتی مخالفت کرده :w645: نه بابا می خاد باز یه عده ای رو (...) کنه همون خاطر این حرفو زده 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 6 مهر، 2011 میدونم قصدش چیه.. خیلی بی حیاست. وزیر علوم خودش این برنامه رو داده حالا این جوری داره قهرمان بازی درمیاره نظر ملت رو نسبت به خودش عوض کنه...خیلی جونور تشریف داره 2
Neutron 60972 ارسال شده در 6 مهر، 2011 این محمود شیطون رو درس میده.با تفکیک جنسیتی مخالفت کرده :w645: منتظر بیشتر از این ها از محمود باشید. جنگ قدرت بین محمود و سید علی داره نمایانتر میشه. با واژه های "برادران قاچاقچی خودمان" و "طرح سطحی تفکیک جنسیتی" و زمین های 1000 متری، موج حملات تازه ای رو شروع کرده. :gnugghender: 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 6 مهر، 2011 به قول داداشم ، ما از هر حرکتی که در جهت منافع ملت و آزادی کشور باشه پشتیبانی میکنیم 2
Neutron 60972 ارسال شده در 6 مهر، 2011 به قول داداشم ، ما از هر حرکتی که در جهت منافع ملت و آزادی کشور باشه پشتیبانی میکنیم مگه تا حالا حرکتی غیر از این از خدمتگذاران این مملکت اسلامی دیدین؟ 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری