رفتن به مطلب

وزارت علوم: «تفکیک جنسیتی دانشگاه ها باعث "رشد علمی" می شود» . با این گزاره موافق هستید؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

وزارت علوم: «تفکیک جنسیتی دانشگاه ها باعث "رشد علمی" می شود» . با این گزاره موافق هستید؟

  • Like 10
ارسال شده در

روشی که یکی از اولیترین اصول زندگی اجتماعی رو نادیده میگیره

عمرا موفق باشه

  • Like 6
ارسال شده در

طرز برخور دانشجوهای دختر و پسر ترم یک با هم دیگه اخر خندس برا اینکه تا اون موقع دخترا و پسرا از هم جدا بودن ولی حالا دیگه تو دانشگاه هم همدیگرو نمی شناسن یه دختر وقتی ازدواج میکنه میفهمه پسر چه جوریه و باهاش چه جوری باید برخورد شه و بالعکس؟ فک میکنین این درسته؟ به نظرتون مشکلات بیشتر نمیشه؟

  • Like 7
ارسال شده در

کاملا کار اشتباهی هست ولی ما همه پیرو دستورات نمایندگان تام الاختیار الله در روی زمین هستیم!

  • Like 8
ارسال شده در

من نمیدونم دقیقا چه ارتباطی بین تفکیک جنسیتی و رشد علمی وجود داره و اینکه وزارت علوم چطور به این نتیجه یا بهتره بگیم توجیه رسیده بماند. ولی قطعا مشکلات زیادی برای قشر آینده به وجود میاد. تفکیک جنسیتی تا قبل از دوره دانشگاه هم کار اشتباهی بود. حال مجال این فراهم شده بود که انسانها در تعامل با جنس مخالف به شناخت از همدیگه برسن. هرچند مقطع دانشگاه برای کسب شناخت خیلی دیره و خود همین تاخیر هم باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی شده ولی باز از هیچی بهتر بود.

نتیجه تصمیمات شکمی آقایون به زودی خودشو نشون میده و این جای تاسف داره چون پای سرنوشت انسانها در میانه

  • Like 10
ارسال شده در

به نظر من هم جدا کردن فقط یه نوع حس کننکاوی بیشتر در این مسائل بوجود میاره . اگر دارن کاره فرهنگی می کنن باید بگم شاید بخندین ولی دختر پسری که جلوی دانشکده با هم قرار میزاشتن دیگه سره کلاس هم نمی یان میرن کافی شاپها و اصلا خیلی وقتها قید ساعات درسی رو می زنند.

  • Like 2
ارسال شده در

منم که زدم موافق نیستم

ولی واسه رای دادن تو این مملکت کی ارزش قائله

سر دفن شهدای گمنام تو دانشگاهها این همه سر و صدا کردن ولی آخرش اون کاری که خودشون میخواستن رو کردن ، اومدن نظر دانشجو رو به عنوان کاربر اصلی و عامل وجود دانشگاه بپرسن :banel_smiley_4:

  • Like 8
ارسال شده در

حتی در خیلی موارد رقابت رو از بین می بره

  • Like 4
ارسال شده در

اینا دیگه شورش رو در اوردن اگه کسی بخواد کثافت کاری کنه تو دانشگاه نمیکنه

چه معنی داره که دختر رو پسر رو تو دانشگاه هم جدا کنن مگه با بچه خردسال طرفن اینا یا همه مردم رو مثل یه گله میبینن که باید حتما برا هر کاریشون برنامه بدن وگرنه خودشون رو خراب میکنن:vahidrk:

  • Like 7
ارسال شده در
اینا دیگه شورش رو در اوردن اگه کسی بخواد کثافت کاری کنه تو دانشگاه نمیکنه

چه معنی داره که دختر رو پسر رو تو دانشگاه هم جدا کنن مگه با بچه خردسال طرفن اینا یا همه مردم رو مثل یه گله میبینن که باید حتما برا هر کاریشون برنامه بدن وگرنه خودشون رو خراب میکنن:vahidrk:

اینها کلا جماعت گوسفند فرض کردند که هر جوری می خان عشقشون می کشه می برند:icon_pf (34):

  • Like 4
ارسال شده در

بنده به شدت مخالفم

  • Like 6
ارسال شده در

این محمود شیطون رو درس میده.

با تفکیک جنسیتی مخالفت کرده :w645:

  • Like 5
ارسال شده در

کامران دانشجو، وزیر علوم و آموزش عالی ایران گفت که اگر امکانات اجازه بدهد از آغاز مهرماه سال‌جاری دختران و پسران دانشجو در کلاس های جداگانه می نشیند و اگر چنین امکانی نبود، آنها باید در ردیف های جداگانه ای در کلاس بنشینند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آقای دانشجو دیروز سه شنبه چهاردهم تیرماه در جمع روسای دانشگاه‌ها گفت: "هیچ برنامه مدونی درباره تفکیک جنسیتی در وزارت علوم وجود ندارد و ما اسلامی شدن دانشگاه‌ها را بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و آئین نامه حدود شئونات اسلامی انجام می دهیم."

  • Like 3
ارسال شده در
این محمود شیطون رو درس میده.

با تفکیک جنسیتی مخالفت کرده :w645:

نه بابا می خاد باز یه عده ای رو (...) کنه همون خاطر این حرفو زده:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

میدونم قصدش چیه.. خیلی بی حیاست. وزیر علوم خودش این برنامه رو داده حالا این جوری داره قهرمان بازی درمیاره نظر ملت رو نسبت به خودش عوض کنه...خیلی جونور تشریف داره

  • Like 2
ارسال شده در
این محمود شیطون رو درس میده.

با تفکیک جنسیتی مخالفت کرده :w645:

منتظر بیشتر از این ها از محمود باشید.

جنگ قدرت بین محمود و سید علی داره نمایانتر میشه.

با واژه های "برادران قاچاقچی خودمان" و "طرح سطحی تفکیک جنسیتی" و زمین های 1000 متری، موج حملات تازه ای رو شروع کرده.

 

:gnugghender:

  • Like 2
ارسال شده در

به قول داداشم ، ما از هر حرکتی که در جهت منافع ملت و آزادی کشور باشه پشتیبانی میکنیم :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
به قول داداشم ، ما از هر حرکتی که در جهت منافع ملت و آزادی کشور باشه پشتیبانی میکنیم :ws3:

مگه تا حالا حرکتی غیر از این از خدمتگذاران این مملکت اسلامی دیدین؟ :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

نه والله :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
نه والله :banel_smiley_4:

 

پس همیشه حمایت کنید. اما و اگر نداره. :w16:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...