peyman sadeghian 30244 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 10 تیر، ۱۳۹۰ ااا پیمان خان شما که خودت تو کار تعمیراتی چرا ؟!! لوازم برقی و صوتی و تصویری همشون گارانتی دارن و گارانتی هاشون هم معتبره فقط باید به نمایندگی های مجازشون مراجعه بشه شرکت هایی مثل ال جی ، سامسونگ ، سونی ، مارشال ، های سنس ، راک ، پاناسونیک و ... تمامشون تو ایران نمایندگی خدمات پس از فروش دارن و اگه دستگاه قبل از اتمام گارانتی خراب بشه بدون هیچ هزینه ای تعمیر می کنن خوب چون کارم اینه این تاپیک روزدم،چندتاپست قبل اشاره کردم که محصولات وارداتی ماالان درزمینه گارانتی محصولاتشون خیلی بهترعمل میکنندتامحصولات داخلی ما،این واقعاجای تأسف داره، متاسفانه درنمایندگی های مجازهم کارخاصی انجام نمیدهند اینقدرمشتری دارم که باهزاران حرف بدکه پشت سرنمایندگی های مجازمیزنندتلویزیون خودرامیارن واسه تعمیرپیش من،متاسفانه اینقدربامشتری بدبرخوردمیکنندکه اصلامشتری رغبت به بردن محصول به نمایندگی نیستند 3 لینک به دیدگاه
سمندون 19437 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 تیر، ۱۳۹۰ اتفاقا چرا .ما چند باری استفاده کردیم یک بار برای یخچالمون به طور کاملا رایگان اومدن تعمیر کردن . بعد برای کامپیوتر و لپ تاپ هم استفاده کردیم تا حالا کاملا رایگان. گوشی و اینا رو هم تجربه نداشتم :persiana__hahaha::persiana__hahaha: 4 لینک به دیدگاه
کهربا 18089 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 تیر، ۱۳۹۰ خوب چون کارم اینه این تاپیک روزدم،چندتاپست قبل اشاره کردم که محصولات وارداتی ماالان درزمینه گارانتی محصولاتشون خیلی بهترعمل میکنندتامحصولات داخلی ما،این واقعاجای تأسف داره،متاسفانه درنمایندگی های مجازهم کارخاصی انجام نمیدهند اینقدرمشتری دارم که باهزاران حرف بدکه پشت سرنمایندگی های مجازمیزنندتلویزیون خودرامیارن واسه تعمیرپیش من،متاسفانه اینقدربامشتری بدبرخوردمیکنندکه اصلامشتری رغبت به بردن محصول به نمایندگی نیستند خب دایی من خودش نمایندگی خدمات پس از فروش داره منم پیششم خیلی هم خوش برخوردم با نمایندگی های دیگه هم که در ارتباطیم همه اوضاع کاریشون خوبه و این نشون از برخورد خوب و خدمات خوبشون میده تنها مشکلی که تا به حال نارضایتی مشتریا رو موجب شده تحویل دیرتر از زمان تعیین شده بوده که اونم به خاطر اینکه انبار شرکت قطعه نداشته و باید وارد می کردن و ... 2 لینک به دیدگاه
peyman sadeghian 30244 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 10 تیر، ۱۳۹۰ خب دایی من خودش نمایندگی خدمات پس از فروش داره منم پیششم خیلی هم خوش برخوردم با نمایندگی های دیگه هم که در ارتباطیم همه اوضاع کاریشون خوبه و این نشون از برخورد خوب و خدمات خوبشون میده تنها مشکلی که تا به حال نارضایتی مشتریا رو موجب شده تحویل دیرتر از زمان تعیین شده بوده که اونم به خاطر اینکه انبار شرکت قطعه نداشته و باید وارد می کردن و ... دقیقاهمین مشکل اصلی نمایندگی هاست سردواندن مشتری ودرآخرهم دست خالی مشتری روروانه کردن،حالامخصوصامحصولات داخلی.خودم چندباره باهاشون مراوده داشتم.اصلاراضی نبودم حالااستثنائات رونمیشه شامل کل کرد،درسته؟ 2 لینک به دیدگاه
کهربا 18089 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 تیر، ۱۳۹۰ دقیقاهمین مشکل اصلی نمایندگی هاست سردواندن مشتری ودرآخرهم دست خالی مشتری روروانه کردن،حالامخصوصامحصولات داخلی.خودم چندباره باهاشون مراوده داشتم.اصلاراضی نبودم حالااستثنائات رونمیشه شامل کل کرد،درسته؟ آره خب البته یه مشکل دیگه هم وجود داره و اونم اینه که مدرک گرا شدن یعنی یه دیپلمه برق که تا به حال پیچ یه وسیله ی برقی رو باز نکرده می ره درخواست نمایندگی می ده بعد برای امتحان عملی یکی دیگه رو جای خودش می فرسته و اون شخص رو به عنوان تکنسینش معرفی می کنه و آزمون رو هم قبول میشه و نمایندگی رو می گیره اما دیگه خبری از تکنسین نیست و ... لینک به دیدگاه
VINA 31339 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 تیر، ۱۳۹۰ سلام دوستان حتما واژه گارانتی به گوشتون خورده تاحالا!!خرید هر وسیله از لوازم منزل یا وسایل سرگرمی که میریم اولین چیزی که سوال میکنیم اینه که :«ببخشید؟گارانتی که داره؟» واقعا چقدربه این علامت اطمینان دارید؟تابه حال شده است وسیله ای بگیرید واز گرانتی آن استفاده کنید؟اصلا گارانتی مال چه محصولاتی است؟ من خودم بنابه مقتضیات شغلم زیاد این سوال ازم میشه بعضی مواقع واقعاکلافه میشم:w74: شماچی؟تاحالاموردی داشتیدکه گارانتی داشته باشه اما بی فایده؟ من لب تاپم گارانتی داشت خراب شد واسه 6 ماه بود بردم نشون دادم گفت خانوم ضربه و جریان برق شامل گارانتی نمیشه منم گفتم ضربه نخورده یه دقعه اینجوری شده اما یه سری چیزای گفتن که نقهمیدم منم بعد اون فهمیدم دیگه هیچ وقت پول بابت گارانتی ندم 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده