رفتن به مطلب

دخترااین‌ور،پسرااون‌ور! توهین به دانشجویان یا بازده بهتر درسها و اسلامی کردن دانشگاه ها!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
اتفاقا برعکس میگی،اکثرا خواهران میگفت استاد اسی جزوه ات را به ما بده،تا بهره ای بگیریم.

 

ولی به نظرم بهتر میشه دانشگاه جدا بشه،تحجر باید تا آحرین قدرتش بتازد تا ماهیتش آشکار شود.

 

من همیشه از این تندروی ها استقبال میکنم،زیرا ماهیت واقعی چیزی را نشان میدهد که دیگر نیازی به تلاش ما برای آشکار کردن ماهیت آن نیست.

استادشم میگفت حتما ؟؟:banel_smiley_4::banel_smiley_4:

  • Like 1
  • پاسخ 51
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
بیشتر از این اسی؟؟؟:banel_smiley_4:

اونهایی که تا العان متوجه نشدن خودشون از گروه متحجرین هستن....با بیشتر از این هم متوجه نمیشن

کجای کاری...

 

هنوز تا رسیدن به مکتب فکری طالــبان که از نظر من واقعی ترین نمونه یک مسلمان است،خیلی راه مانده،تا اونموقع مردم باید بفهمند این شریعتی ها چه دروغی را به نام چه چیزی در مغزشان فرو کرده اند.

  • Like 4
ارسال شده در
استادشم میگفت حتما ؟؟:banel_smiley_4::banel_smiley_4:

استاد نمیگفت،میگفت آقا.

 

امروز آقا در جامعه حرف اول را میزند،تازه شکسته نفسی کردم گفتم استاد.

 

آقا در راس همه امور است.

  • Like 3
ارسال شده در
کجای کاری...

 

هنوز تا رسیدن به مکتب فکری طالــبان که از نظر من واقعی ترین نمونه یک مسلمان است،خیلی راه مانده،تا اونموقع مردم باید بفهمند این شریعتی ها چه دروغی را به نام چه چیزی در مغزشان فرو کرده اند.

العان مردم افغانستان خیلی آگاه شدند؟؟؟ نگو این و .....

یکی از بزرگترین مشکلات مردم ما عدم آگاهی ه:ws37:

اتفاقا به نظر من اونچه که باید گسترش پیدا کنه آگاهی ه نه تحجر و نا آگاهی:hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در
العان مردم افغانستان خیلی آگاه شدند؟؟؟ نگو این و .....

یکی از بزرگترین مشکلات مردم ما عدم آگاهی ه:ws37:

اتفاقا به نظر من اونچه که باید گسترش پیدا کنه آگاهی ه نه تحجر و نا آگاهی:hanghead:

ای بابا داره به کنایه میگه عزیزم

اسی کمتر کنایه ای حرف بزن دیگه :w00:

  • Like 1
ارسال شده در
العان مردم افغانستان خیلی آگاه شدند؟؟؟ نگو این و .....

یکی از بزرگترین مشکل مردم ما عدم آگاهی ه:ws37:

اتفاقا به نظر من اونچه که باید گسترش پیدا کنه آگاهی ه نه تحجر و نا آگاهی:hanghead:

مردم افغانستان خودشان نمیخواهند که بفهمند،چون تاریخ و عقبه خاص فرهنگی ندارند.

همه چیزشون همینی هست که دارند.

 

اما اینجا قضیه فرق میکنه.

 

حالا من بخوام جواب بدم دیگه زیادی مذهـــبی و سیاســــی میشه،یک دفعه باز کنترلم در میره و هرچی بخوام نثار اون عده میکنم.

 

اینقدر منو تو هچل نندازین. :w000:

  • Like 2
ارسال شده در
مردم افغانستان خودشان نمیخواهند که بفهمند،چون تاریخ و عقبه خاص فرهنگی ندارند.

همه چیزشون همینی هست که دارند.

 

اما اینجا قضیه فرق میکنه.

 

حالا من بخوام جواب بدم دیگه زیادی مذهـــبی و سیاســــی میشه،یک دفعه باز کنترلم در میره و هرچی بخوام نثار اون عده میکنم.

 

اینقدر منو تو هچل نندازین. :w000:

باشه بابا تسلیم:w02:

در کل حرف من این بود که آگاهی بهتر به ما کمک میکنه:w02:

  • Like 1
ارسال شده در
ای بابا داره به کنایه میگه عزیزم

اسی کمتر کنایه ای حرف بزن دیگه :w00:

عزیزم من خودم متوجه ادبیات اسی هستم.....منظور من چیز دیگری بود:icon_redface:

  • Like 2
ارسال شده در
باشه بابا تسلیم:w02:

در کل حرف من این بود که آگاهی بهتر به ما کمک میکنه:w02:

 

آگاهی از طریق کجا؟

 

اول انقلاب این مومنین،میگفتند تلویزیون حرامه،بعدا گفتند ویدئو حرامه،یادم نمیره با چه ترس و لرزی ویدئو خریدیم اونزمان واسه دیدن کارتون و شو !!!

 

الان هم که میریزند ماهواره ها را جمع میکنند.

 

اگر میخواهید قشر عوام هدایت بشه،چون به این وسیله ها مثل اینترنت و.... دسترسی نداره،هدایت نمیشه.

 

باید اینقدر تو سری بخوره،تا بشه مثل گوسفندی که میخواهد از بریدن سرش فرار کند و به چوپانش لگد میزند.

  • Like 4
ارسال شده در

این کارو میکنن که دانشجو ها بیشتر مشغول این موارد بشن و به دیگر امور کاری نداشته باشن!!

  • Like 3
ارسال شده در
آگاهی از طریق کجا؟

 

اول انقلاب این مومنین،میگفتند تلویزیون حرامه،بعدا گفتند ویدئو حرامه،یادم نمیره با چه ترس و لرزی ویدئو خریدیم اونزمان واسه دیدن کارتون و شو !!!

 

الان هم که میریزند ماهواره ها را جمع میکنند.

 

اگر میخواهید قشر عوام هدایت بشه،چون به این وسیله ها مثل اینترنت و.... دسترسی نداره،هدایت نمیشه.

 

باید اینقدر تو سری بخوره،تا بشه مثل گوسفندی که میخواهد از بریدن سرش فرار کند و به چوپانش لگد میزند.

و در نهایت چی میشه؟؟به نظر من بازم تسلیم چوپان و گله دارش میشه و فرق چندانی نمیکنه...اگاهی هزینه ش بیشتر و زمان بیشتری هم میبره اما منطقی تره...

  • Like 2
ارسال شده در
و در نهایت چی میشه؟؟به نظر من بازم تسلیم چوپان و گله دارش میشه و فرق چندانی نمیکنه...اگاهی هزینه ش بیشتر و زمان بیشتری هم میبره اما منطقی تره...

بابا طرف هرچی بشینی باهاش حرف بزنی حالیش نمیشه.

تو بشین 100 سال با گوسفند صحبت کن،بگو این چوپان آخر سرت را میبره.

حالیش نمیشه،میگه چوپان از دشمن من یعنی گرگ،بهتر است.

 

انسان حشم صفت هم اینگونه است،یعنی هرچی باهاش حرف بزنی،میگه ما کلی دشمن تو دنیا داریم و حشم دار ما (اوزما) حافظ ما در برابر این دشمنان است.

 

آگاهی را باید به کسی داد که ظرفیت حداقلی را اقلا داشته باشه.

  • Like 3
ارسال شده در
آگاهی از طریق کجا؟

 

اول انقلاب این مومنین،میگفتند تلویزیون حرامه،بعدا گفتند ویدئو حرامه،یادم نمیره با چه ترس و لرزی ویدئو خریدیم اونزمان واسه دیدن کارتون و شو !!!

 

الان هم که میریزند ماهواره ها را جمع میکنند.

 

اگر میخواهید قشر عوام هدایت بشه،چون به این وسیله ها مثل اینترنت و.... دسترسی نداره،هدایت نمیشه.

 

باید اینقدر تو سری بخوره،تا بشه مثل گوسفندی که میخواهد از بریدن سرش فرار کند و به چوپانش لگد میزند.

درست.....اما اینها هم دقیقا از آگاهی مردم میترسن که همه جور ارتباطات رو کنترل میکنن....

من فکر می کنم خیلی از نتایج اتفاقات این 2سال اخیر به دلیل افزایش آگاهی و ارتباطاتی بود که توی دوره اصلاحات بوجود اومد:girl_in_dreams:

  • Like 3
ارسال شده در
بابا طرف هرچی بشینی باهاش حرف بزنی حالیش نمیشه.

تو بشین 100 سال با گوسفند صحبت کن،بگو این چوپان آخر سرت را میبره.

حالیش نمیشه،میگه چوپان از دشمن من یعنی گرگ،بهتر است.

 

انسان حشم صفت هم اینگونه است،یعنی هرچی باهاش حرف بزنی،میگه ما کلی دشمن تو دنیا داریم و حشم دار ما (اوزما) حافظ ما در برابر این دشمنان است.

 

آگاهی را باید به کسی داد که ظرفیت حداقلی را اقلا داشته باشه.

راهش فقط حرف زدن نیست...فقط یه راه وجود نداره

 

موافقم ظرفیت داشتن هستم اما از طرفی معتقدم میشه این ظرفیت رو حتی ایجاد کرد..اما همونطور که گفتم هزینه و زمانبره...به هر حال حداقلش اینه که ما اسم انسان رو یدک میکشیم...

  • Like 2
ارسال شده در
درست.....اما اینها هم دقیقا از آگاهی مردم میترسن که همه جور ارتباطات رو کنترل میکنن....

من فکر می کنم خیلی از نتایج اتفاقات این 2سال اخیر به دلیل افزایش آگاهی و ارتباطاتی بود که توی دوره اصـــلاحات بوجود اومد:girl_in_dreams:

اتفاقا من کاملا باهات اینجا مخالفم.

 

اگر فردی مثل محمود نبود و روند اصلاحات ادامه داشت،ماهیت پلید اینها و مکتب فکریشون همچنان در خفا بود.

 

به قول خود این شیعیان،ماهیت امویان را امثال یزید میتوانند آشکار کنند نه امثال معاویه ها و عمروعاص ها.

  • Like 3
ارسال شده در
اتفاقا من کاملا باهات اینجا مخالفم.

 

اگر فردی مثل محمود نبود و روند اصلاحات ادامه داشت،ماهیت پلید اینها و مکتب فکریشون همچنان در خفا بود.

 

به قول خود این شیعیان،ماهیت امویان را امثال یزید میتوانند آشکار کنند نه امثال معاویه ها و عمروعاص ها.

در خفا نمیموند....فکر نکنم کسی کشتار دهه 60 رو فراموش کرده بود که یه م ح م و د نامی نیاز داشته باشه که بهش یاداوری کنه....و اینکه مگه توی دوره اصلاحات ما اون خرداد رو نگذروندیم.....سال 88 وسعتش بیشتر بود....چون آگاهی بیشتر شده بود....دیگه فقط مختص به قشر دانشگاهی و دانشگاه نمی شد

خوب تا قضیه بیخ پیدا نکرده سکوت کنم از همینجا بهتره:sigh:

  • Like 2
ارسال شده در
اتفاقا من کاملا باهات اینجا مخالفم.

 

اگر فردی مثل محمود نبود و روند اصلاحات ادامه داشت،ماهیت پلید اینها و مکتب فکریشون همچنان در خفا بود.

 

به قول خود این شیعیان،ماهیت امویان را امثال یزید میتوانند آشکار کنند نه امثال معاویه ها و عمروعاص ها.

فکر کنم اشتباه متوجه شدی حرفشو...در اینکه اصلاحات عمر نظام رو طولانی تر کرد شکی نیست اما اگه همون دوره هشت ساله نبود ما حتی همین اینترنت با همین کیفیت فعلی رو هم نداشتیم و یه کره شمالی دیگه بودیم....

  • Like 4
ارسال شده در

مردانه - زنانه

مستراحی به وسعت یک کشور

ارسال شده در
فکر کنم اشتباه متوجه شدی حرفشو...در اینکه اصلاحات عمر نظام رو طولانی تر کرد شکی نیست اما اگه همون دوره هشت ساله نبود ما حتی همین اینترنت با همین کیفیت فعلی رو هم نداشتیم و یه کره شمالی دیگه بودیم....

 

نمیتونند بابا،اون دوران هم ربطی به اصـــلاحات و.....نداره،اینها همش نتیجه تلاش خود ایرانی های نخبه و... است.

سگ زرد برادر شغال است،من به هیچکدام از این دو گروه اعتقاد نداشته و ندارم.

 

کره شمالی،اگر مردم آدمی داشت به این وضعیت دچار نمیشد،این خود مردم هستند که یک دیکـــتاتور را علم میکنند.

 

با تفکیک جنسیتی دانشگاه،خیلی از ملاحظات از بین میره،هرچی ممنوع بشه تو دهنی محکم تری به سردمداران تحجر پس زده میشه.

 

حالا شاید من زیادی خوش بینم. :JC_thinking:

  • Like 2
ارسال شده در
فکر کنم اشتباه متوجه شدی حرفشو...در اینکه اصلاحات عمر نظام رو طولانی تر کرد شکی نیست اما اگه همون دوره هشت ساله نبود ما حتی همین اینترنت با همین کیفیت فعلی رو هم نداشتیم و یه کره شمالی دیگه بودیم....

ممنون فروغ جان منظورم همین بود:w16:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...