رفتن به مطلب

ymantec Mail Security v6.5.0.67 نرم افزاری قدرتمند برای حفاظت از Microsoft Exchange


ارسال های توصیه شده

mailsecuritybox.jpgMicrosoft Exchange نام یکی از بزرگترین پروژه های مایکروسافت و بخشی از خط تولید Microsft Server است که امکان ارسال ، دریافت و مدیریت ایمیل ، تماس ها و تقویم را فراهم می کند و دارای نسخه های متعدد است و نسخه سال 2007 آن با امکانات جدید و امنیت بیشتر در دو نسخه 32 و 64 بیتی منتشر شده است. در ورژن 2000 قابلیت پیام رسان فوری برای کاربران وجود داشت که در نسخه های بعدی حذف شد. این نرم افزار که ابزاری کاملا قدرتمند در زمینه مدیریت بر نامه ها و اطلاعات می باشد همیشه مورد توجه نفوذگران بوده و تا کنون شاهد انتشار باگ هایی از این نرم افزار نیز بوده ایم که از آن ها به منظور سو استفاده از اطلاعات کاربران بهره برداری شده است.

در این مطلب نرم افزاری را در زمینه امنیت این برنامه به شما معرفی می کنیم.

 

Mail Security for Microsoft Exchange نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه حفاظت از برنامه Microsoft Exchange در مقابل ویروس ها ، هرزنامه ها ، برنامه های جاسوسی و هویت ربایی و دیگر حملاتی که ممکن است این برنامه هدف آن ها باشد می باشد. تمامی نسخه های 2003, 2007 و 2010 از برنامه Microsoft Exchange تحت حفاظت کامل این نرم افزار می توانند قرار گیرند . این برنامه در مقابل هرزنامه ها ضریب کارایی 99 درصد را دارد و شاید در هر یک میلیون نامه تنها یک نامه به صورت هرزنامه باشد. همچنین این نرم افزار بر روی نسخه های 64 بیتی نیز قابلیت نصب و اجرا دارد. این نرم افزار قدرتمند توسط کمپانی قدرتمند ساخت نرم افزارهای امنیتی یعنی Symantec طراحی و تولید شده است.

pass:http://www.p30world.com

link:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...