رفتن به مطلب

نیچه را کشتم...


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

روزی درگرماگرم روز کسی چراغی روشن در دست فریاد براورد ای ملت بیدار جماعت هشیار مردم همیشه درصحنه ! ما نیچه را کشتیم ما نیچه را با دستان خودمان کشتیم ... ولی این حرف به ذات تاریخی خود بازگشتی شکوهمندانه داشت واگرچه در سابقون تاریخ بر طبل انکار هویت پست مدرنیسم عقلی کوبیدند که ای ملحد تو خدای نتوانی کشت امروزه روز هلهله میکنند که خدای را باز افریدیم وباز یافتیم

شعر مگو صاحب سخن ، استماع دیالکتیک تضاد تو خنده دار است

:banel_smiley_4:

  • Like 11
ارسال شده در

چی شد الان :ws52:

  • Like 4
ارسال شده در

منم چیزی نگرفتم

  • Like 3
ارسال شده در
چی شد الان :ws52:

 

سلام صبح بخیر:icon_gol:

 

منم چیزی نگرفتم

 

ایضا :icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

شب شما هم بخیر :ws37:

 

 

فکر کنم از عوارض قاطی شدن مکانیک و مدیریته (شکلک سوت ) :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

چه کار بدی!!!

  • Like 4
ارسال شده در
چه کار بدی!!!

الان فهمیدی چی شده :ws52:

 

 

 

:banel_smiley_52: :ws44: :icon_pf (34):

  • Like 2
ارسال شده در

یکی ما رو روشن کنه

  • Like 3
ارسال شده در

فکر کنم منظور این هست که یه موقع به کشتن خدا افتخار میکردن و بقیه میگفتن خدا کشتنی نیست یه موقع هم مثل الان همون هایی که میگفتن خدا کشته شدنی نیست میگن ما خدارو دوباره افریدیم و پیدا کردیم

یعنی تضاد حرفاشون خیلی اشکاره

الیته من این رو فهمیدم ها:ws52:

  • Like 4
ارسال شده در

یه کم تدبر و تعمق کنید فرزندانم :smiley (18):

  • Like 2
ارسال شده در

 

 

 

ایضا :icon_gol:

 

:w58:

  • Like 2
ارسال شده در

تدبر کنید تدبر چیز خوبی است!

  • Like 3
ارسال شده در
تدبر کنید تدبر چیز خوبی است!

 

 

بدتر شد :icon_pf (34):

 

تدبر چیه :w00:

 

 

:icon_pf (34): :icon_pf (34): :icon_pf (34): :icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در
روزی درگرماگرم روز کسی چراغی روشن در دست فریاد براورد ای ملت بیدار جماعت هشیار مردم همیشه درصحنه ! ما نیچه را کشتیم ما نیچه را با دستان خودمان کشتیم ... ولی این حرف به ذات تاریخی خود بازگشتی شکوهمندانه داشت واگرچه در سابقون تاریخ بر طبل انکار هویت پست مدرنیسم عقلی کوبیدند که ای ملحد تو خدای نتوانی کشت امروزه روز هلهله میکنند که خدای را باز افریدیم وباز یافتیم

شعر مگو صاحب سخن ، استماع دیالکتیک تضاد تو خنده دار است

:banel_smiley_4:

برای یه واحد درسی ای مطالبی درباره ی پست مردن و مدرن و مارکس و...گذروندم این ترم.

بحثای جالبی استادمون میکرد.

دوران تمدن های اولیه خدامحوری بوده....برتری خدا بر جهان و انسان ...تسلط خدا بر جهان و انسان...جهان اسطوره افرینی و رمز و راز ...سخن گفته ایهامی ...حاکمیت مذهب

دوران تمدن های یونان و روم...دوران جهان محوری...برابری خدا و انسان...حاکمیت عقل...بیان روشن و صریح

تمدن های پس از رنسانس...دوران برتری انسان بر خدا...جهان علم و حکومت علم...

 

انقلاب ایران بعد از رنسانس برگشت به عقاید تمدن های اولیه...با درست و غلط کاری ندارم...برام عجیب بود:ws37:

  • Like 7
ارسال شده در
روزی درگرماگرم روز کسی چراغی روشن در دست فریاد براورد ای ملت بیدار جماعت هشیار مردم همیشه درصحنه ! ما نیچه را کشتیم ما نیچه را با دستان خودمان کشتیم ... ولی این حرف به ذات تاریخی خود بازگشتی شکوهمندانه داشت واگرچه در سابقون تاریخ بر طبل انکار هویت پست مدرنیسم عقلی کوبیدند که ای ملحد تو خدای نتوانی کشت امروزه روز هلهله میکنند که خدای را باز افریدیم وباز یافتیم

شعر مگو صاحب سخن ، استماع دیالکتیک تضاد تو خنده دار است

:banel_smiley_4:

حالا چرا خنده دار؟

  • Like 1
ارسال شده در

توام جوابشو میدادی

خدا رو میشه کشت اما انسان رو نه

  • Like 2
ارسال شده در
حالا چرا خنده دار؟

 

خب اون بخش جدا ازمتن هست!

یه نگاهی به سیر قالب ریزی فکری دردوروبرتون بندازید شما هم خندتون میگیره

اغلب خندیدن از گریستن سخت تره!!

  • Like 2
ارسال شده در
خب اون بخش جدا ازمتن هست!

یه نگاهی به سیر قالب ریزی فکری دردوروبرتون بندازید شما هم خندتون میگیره

اغلب خندیدن از گریستن سخت تره!!

موافقم کارداش..:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

جای تاسفه...

ارسال شده در

...:ws52:!!!!

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...