spow 44202 ارسال شده در 24 شهریور، 2011 روزی درگرماگرم روز کسی چراغی روشن در دست فریاد براورد ای ملت بیدار جماعت هشیار مردم همیشه درصحنه ! ما نیچه را کشتیم ما نیچه را با دستان خودمان کشتیم ... ولی این حرف به ذات تاریخی خود بازگشتی شکوهمندانه داشت واگرچه در سابقون تاریخ بر طبل انکار هویت پست مدرنیسم عقلی کوبیدند که ای ملحد تو خدای نتوانی کشت امروزه روز هلهله میکنند که خدای را باز افریدیم وباز یافتیم شعر مگو صاحب سخن ، استماع دیالکتیک تضاد تو خنده دار است 11
pesare irani 41807 ارسال شده در 24 شهریور، 2011 شب شما هم بخیر فکر کنم از عوارض قاطی شدن مکانیک و مدیریته (شکلک سوت ) 5
pesare irani 41807 ارسال شده در 24 شهریور، 2011 چه کار بدی!!! الان فهمیدی چی شده :banel_smiley_52: :icon_pf (34): 2
poor!a 15131 ارسال شده در 24 شهریور، 2011 فکر کنم منظور این هست که یه موقع به کشتن خدا افتخار میکردن و بقیه میگفتن خدا کشتنی نیست یه موقع هم مثل الان همون هایی که میگفتن خدا کشته شدنی نیست میگن ما خدارو دوباره افریدیم و پیدا کردیم یعنی تضاد حرفاشون خیلی اشکاره الیته من این رو فهمیدم ها 4
pesare irani 41807 ارسال شده در 24 شهریور، 2011 تدبر کنید تدبر چیز خوبی است! بدتر شد :icon_pf (34): تدبر چیه :w00: :icon_pf (34): :icon_pf (34): :icon_pf (34): :icon_pf (34): 1
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 24 شهریور، 2011 روزی درگرماگرم روز کسی چراغی روشن در دست فریاد براورد ای ملت بیدار جماعت هشیار مردم همیشه درصحنه ! ما نیچه را کشتیم ما نیچه را با دستان خودمان کشتیم ... ولی این حرف به ذات تاریخی خود بازگشتی شکوهمندانه داشت واگرچه در سابقون تاریخ بر طبل انکار هویت پست مدرنیسم عقلی کوبیدند که ای ملحد تو خدای نتوانی کشت امروزه روز هلهله میکنند که خدای را باز افریدیم وباز یافتیمشعر مگو صاحب سخن ، استماع دیالکتیک تضاد تو خنده دار است برای یه واحد درسی ای مطالبی درباره ی پست مردن و مدرن و مارکس و...گذروندم این ترم. بحثای جالبی استادمون میکرد. دوران تمدن های اولیه خدامحوری بوده....برتری خدا بر جهان و انسان ...تسلط خدا بر جهان و انسان...جهان اسطوره افرینی و رمز و راز ...سخن گفته ایهامی ...حاکمیت مذهب دوران تمدن های یونان و روم...دوران جهان محوری...برابری خدا و انسان...حاکمیت عقل...بیان روشن و صریح تمدن های پس از رنسانس...دوران برتری انسان بر خدا...جهان علم و حکومت علم... انقلاب ایران بعد از رنسانس برگشت به عقاید تمدن های اولیه...با درست و غلط کاری ندارم...برام عجیب بود 7
b-d 2058 ارسال شده در 24 شهریور، 2011 روزی درگرماگرم روز کسی چراغی روشن در دست فریاد براورد ای ملت بیدار جماعت هشیار مردم همیشه درصحنه ! ما نیچه را کشتیم ما نیچه را با دستان خودمان کشتیم ... ولی این حرف به ذات تاریخی خود بازگشتی شکوهمندانه داشت واگرچه در سابقون تاریخ بر طبل انکار هویت پست مدرنیسم عقلی کوبیدند که ای ملحد تو خدای نتوانی کشت امروزه روز هلهله میکنند که خدای را باز افریدیم وباز یافتیمشعر مگو صاحب سخن ، استماع دیالکتیک تضاد تو خنده دار است حالا چرا خنده دار؟ 1
spow 44202 مالک ارسال شده در 26 شهریور، 2011 حالا چرا خنده دار؟ خب اون بخش جدا ازمتن هست! یه نگاهی به سیر قالب ریزی فکری دردوروبرتون بندازید شما هم خندتون میگیره اغلب خندیدن از گریستن سخت تره!! 2
b-d 2058 ارسال شده در 26 شهریور، 2011 خب اون بخش جدا ازمتن هست!یه نگاهی به سیر قالب ریزی فکری دردوروبرتون بندازید شما هم خندتون میگیره اغلب خندیدن از گریستن سخت تره!! موافقم کارداش.. 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری