ali_eng 42 ارسال شده در 17 شهریور، 2011 صادق هدايت ميگه اگر مردم مجبور بودن خودشون حيوني كه ميخوان بخورن رو سر ببرن خيلي ها گياه خوار ميشدن. سوال من اينه كي حاضره خودش يه حيوني مثلا مرغو خودش بكشه كه بعد بخورش؟ 19
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 17 شهریور، 2011 والا راستش من کتاب فواید گیاهخواری رو خوندم. یه مدت هم تحت تاثیر این کتاب قرار گرفته بودم. دو ماه هم گیاهخواری رو تجربه کردم. هر چند مدت کوتاهی بود ولی تجربه خوبی بود. خیلی هم دوست دارم واقعا گیاهخوار باشم ولی متاسفانه امکانش نیست. در جواب سوال شما هم باید بگم خوردم. ولی خوب اوایل سخته ولی کم کم عادی میشه. 13
zzahra 4752 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 من تازگی ها به شدت داره حالم از گوشت به هم میخوره! وقتی که دارم میخورمش یه فکرای ناجوری به ذهنم میرسه حس میکنم دارم گوشت یه موجود بی گناهو میجوم بعد کلا پشیمون میشم از غذا خوردنم:shame: 9
SH E I KH 18713 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 آره من مرغی که خودم سر بریدمو خوردم اگر خواستین سربریدن مرغ بر اساس ذبخح اسلامیو یادتون میدم 10
eder 13733 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 دبستان بودم همش بهم میگفتن بیا سر مرغ ببر .... اونقدر دوست دارم سر گوسفند هم ببرم :) حالا جدای از شوخی .... حیوون رو وقتی برای اطعام سر ببری هیچ ایرادی نداره .... اما خیلی ها برای تفریح با حیوون خیلی کارا میکنن دوستایی دارم که شکار چین .... هدفشون تفریحه!!! اینه که اشکال داره ولو کشتن یه گنجیشک باشه 12
pesare irani 41807 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 چه سوال جالبی نه فکر نکنم مرغ رو بتونم بخورم اما گوسفند و گاو رو یه لقمه چپ می کنم :icon_pf (34): 5
ooraman 22216 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 من یه بار بچه که بودم با کمک داداشم با تفنگ بادیش یه گنجشک زدم بعدم خوردمش :w821: نمیدونم چطور همچین قصاوتی اون موقع در من بود ! هروقت یادم میفته دل و رودم یه جوری میشه! :icon_pf (34): 12
saray89 3064 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 دیگرانم بکشن من نمیتونم بخورم هر وقت میخوام گوشت بخورم یاد اون گوسفند مرحوم میفتم حالم بد میشه 2
saray89 3064 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 من یه بار بچه که بودم با کمک داداشم با تفنگ بادیش یه گنجشک زدم بعدم خوردمش :w821: نمیدونم چطور همچین قصاوتی اون موقع در من بود ! هروقت یادم میفته دل و رودم یه جوری میشه! :icon_pf (34): گنجشکو مگه میخورن؟ 3
Dezire1536972473 620 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 من که اصن خودم مرغ نمیکشم!!! اما اگه مرغی باشه که خودم بزرگش کردم....نمیتونم بخورمش 6
Cannibal 3349 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 مرغ؟ نمیخوام بگم من دراکولام ولی گوسفندی که خودم سربریدم رو هم خوردم. 5
chalipa 1177 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 من اگه بمیرم هم حاضر نیستم سر مرغ که هیچی گنجشکم ببرم چه برسه به اینکه بخورمش... بچه ننه نیستم من بوکسورم روی رینگ بوکس پیر شدم خیلی شده خیلی ها را تاسر حد مرگ روی رینگ زدم طوری که مدتها بی هوش بودن و برای خودمم این اتفاق افتاده هیچوقتم نه احساس گناه کردم نه دلم براشون سوخته... اما هیچوقت نمی تونم یه حیوون ضعیف را اذیتش کنم چه برسه به اینکه بکشمش... وقتی هم که کسی این کار میکنه اصلا برام قابل درک نیست و بهتره نگم نظرم در باره کسی که این کار را میکنه چیه... همین دیروز یه زنبور را دیدم که افتاده بود توی حوض رفتم درش اوردم کمکش کردم که خشک کنه خودشه و مطمئن شدم که پرید رفت... 9
zzahra 4752 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 من اگه بمیرم هم حاضر نیستم سر مرغ که هیچی گنجشکم ببرم چه برسه به اینکه بخورمش...بچه ننه نیستم من بوکسورم روی رینگ بوکس پیر شدم خیلی شده خیلی ها را تاسر حد مرگ روی رینگ زدم طوری که مدتها بی هوش بودن و برای خودمم این اتفاق افتاده هیچوقتم نه احساس گناه کردم نه دلم براشون سوخته... اما هیچوقت نمی تونم یه حیوون ضعیف را اذیتش کنم چه برسه به اینکه بکشمش... وقتی هم که کسی این کار میکنه اصلا برام قابل درک نیست و بهتره نگم نظرم در باره کسی که این کار را میکنه چیه... همین دیروز یه زنبور را دیدم که افتاده بود توی حوض رفتم درش اوردم کمکش کردم که خشک کنه خودشه و مطمئن شدم که پرید رفت... پس غذا چی میخورین شما؟بوکسور هم که هستین با گیاه خواری که انرژی مورد نیازتون تامین نمیشه! 5
Avenger 19334 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 یه روز 1200 گنجیشکو سر بریدم یخوردشو کباب کردم خوردم یه سریشم ابگوشت کردم سر گنجیشکا رو هم سرخ کردم خوردم 4
shaden. 18583 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 من که کلا دل و جرات همچین کاری رو ندارم اصلا هم مرغ خونگی و محلی نمیخورم 5
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری