رفتن به مطلب

-حقش بود هشتاد ضربه شلاق


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

 

- حقش بود هشتاد ضربه شلاق..

+ چرا؟..

- چون شراب حرامه..

+ چرا حرامه؟..

- چون برای بدن ضرر داره..

+ یعنی میخوای بگی یک لیوان شراب از هشتاد ضربه شلاق ضررش بیشتره؟

 

 

 

 

 

 

همین:icon_pf (44):

  • Like 7
ارسال شده در

 

- حقش بود هشتاد ضربه شلاق..

+ چرا؟..

- چون شراب حرامه..

+ چرا حرامه؟..

- چون برای بدن ضرر داره..

+ یعنی میخوای بگی یک لیوان شراب از هشتاد ضربه شلاق ضررش بیشتره؟

 

 

 

 

همین:icon_pf (44):

حتما برای آیندش خوبه:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
حتما برای آیندش خوبه:ws3:

ها؟ :ws3: شایدم :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
ها؟ :ws3: شایدم :ws3:

مگه نمیدونی اونا بیشتر ازما فکر سلامتیمونن :w16:

  • Like 1
ارسال شده در
مگه نمیدونی اونا بیشتر ازما فکر سلامتیمونن :w16:

واسه همینم شلاق میزنن که سموم بدن مثل حجامت خارج بشه :w16:

  • Like 2
ارسال شده در

- حقش بود هشتاد ضربه شلاق..

+ چرا؟..

- چون شراب حرامه..

+ چرا حرامه؟..

- چون برای بدن ضرر داره..

+ یعنی میخوای بگی یک لیوان شراب از هشتاد ضربه شلاق ضررش بیشتره؟

 

 

 

 

همین:icon_pf (44):

 

 

:ws28::ws28: خوبه ک 70 تا شلاق میخوری راحت پناهندگی میگیری :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
:ws28::ws28: خوبه ک 70 تا شلاق میخوری راحت پناهندگی میگیری :ws3:

پناهندگی کجا؟ :ws3:

ارسال شده در
واسه همینم شلاق میزنن که سموم بدن مثل حجامت خارج بشه :w16:

اونا به فکرمونن که ما نیستیم :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
پناهندگی کجا؟ :ws3:

خیلی کشورا پناهندگی سیاسی میدن

آلمانو میدونم چند نفر رفتن :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
خیلی کشورا پناهندگی سیاسی میدن

آلمانو میدونم چند نفر رفتن :ws3:

جون من میخوام برم شهر هرتابرلین !!!! :ws3::ws3: مزارن؟ یا بایرمونیخ :ws3:

ارسال شده در
اونا به فکرمونن که ما نیستیم :ws3:

آواتار تو هم لیاقت هدایت و رهنمود آقایان رو داره ها:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
جون من میخوام برم شهر هرتابرلین !!!! :ws3::ws3: مزارن؟ یا بایرمونیخ :ws3:

 

آره بااو برو تا قانونشون عوض نشده :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
آواتار تو هم لیاقت هدایت و رهنمود آقایان رو داره ها:ws3:

:167::167:

  • Like 1
ارسال شده در
اونا به فکرمونن که ما نیستیم :ws3:

هان ..آجی اون قوطی رو از دستت بنداز زمین شلاق نخوری:icon_pf (34)::icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در
هان ..آجی اون قوطی رو از دستت بنداز زمین شلاق نخوری:icon_pf (34)::icon_pf (34):

:banel_smiley_52::banel_smiley_52:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...