arash86. 4604 ارسال شده در 6 شهریور، 2011 سلام سلام اين سه رو زتعطيلي 13-14-15 خرداد رو كجا رفتين خوش گذشت 8
MechJJ 11369 ارسال شده در 6 شهریور، 2011 آره خوش گذشت. خیلی هم خوش گذشت. همه رفته بودن شمال ما داشتیم تو خونه انتقال حرارت میخوندیم... 8
maryam_alien 9906 ارسال شده در 6 شهریور، 2011 بحمدالله و المنه در بیت مشغول عذارداری برای امام امت بودیم 8
Astraea 25354 ارسال شده در 6 شهریور، 2011 ما که رفتیم شمال با بچه های یونی و بهترین خاطره یونی شد برامون.... 7
داريوش 2148 ارسال شده در 6 شهریور، 2011 تعطيلي بود بيشتر اشناهامون تو اين 3روز 2روزش تو ترافيك گير بودن من هم اتوبوسهاي پارچه زده بودن ميديدم و حسرت ميخوردم چرا اين روزها من بايد خانه باشم و برادران نميدونم اسمشون چي بود راهيان نور بود خوش به حالشون كلي ابميوه و كيك دريافت ميكردن خوش به سعادتشون 6
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 7 شهریور، 2011 این سه روز را تعطیل نکردن شما بری مسافرت:w00:باید کار دیگه ای میکردی مثلا چيكار ميكزديم خوب بود ميشه بفرماييد 1
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 7 شهریور، 2011 بحمدالله و المنه در بیت مشغول عذارداری برای امام امت بودیم چيكار ميكردين ؟ سينه مييزدين؟ 3
Cinderella 9897 ارسال شده در 7 شهریور، 2011 سلام سلام اين سه رو زتعطيلي 13-14-15 خرداد رو كجا رفتين خوش گذشت خونه بوديم !!!:pichak29: 2
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 7 شهریور، 2011 ما هم دبی بودیم اونجا برا امام امت عزاداری کردیم:ws2: 2
Astraea 25354 ارسال شده در 7 شهریور، 2011 خجالت نمیکشی؟؟؟ چرا؟؟؟؟ تو اتوبوس همش سینه زدیم و گریه کردیم.....البته از اون لحاظ.......... 1
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 7 شهریور، 2011 از منزل تا حرم مطهرو با پای پیاده متر کردیم خيلي خوبه بهتر نيست شما تو مسابقات دوي استقامت شركت كنيد تو ميتوني
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 7 شهریور، 2011 ما هم دبی بودیم اونجا برا امام امت عزاداری کردیم:ws2: خدا قبول كنه عزيز اجرت با خدا 1
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 7 شهریور، 2011 چرا؟؟؟؟تو اتوبوس همش سینه زدیم و گریه کردیم.....البته از اون لحاظ.......... اززززززززززززززززززززززززززكدوم لحاظ 1
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 7 شهریور، 2011 خدا قبول كنه عزيز اجرت با خدا قربانت اجر شما هم با ناخدا 2
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 7 شهریور، 2011 قربانت اجر شما هم با ناخدا بنظرم اجر شما بيشتر از ما باشه ها شلوغ چون دبي و عزاداريهاش يه چيز ديگست 1
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 7 شهریور، 2011 بنظرم اجر شما بيشتر از ما باشه ها شلوغ چون دبي و عزاداريهاش يه چيز ديگست خب آره هم امام امت اجرمون میده هم خدا ولی برا شما فقط خدا اجر میده بد نبود 2
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 7 شهریور، 2011 پس خوب بوده چسبيده ...............پس شما تا چهلمش دعوتين حتما 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری