رفتن به مطلب

نرم افزار ذخیره سازی نقشه های گوگل با Allallsoft Google Satellite Maps Downloader 6.75


ارسال های توصیه شده

کمپانی Google را همه می شناسند. بزرگترین موتور جستجوی جهان که در میان تمامی کاربران اینترنت دارای محبوبیت می باشد. این کمپانی بزرگ از بخش های متعددی تشکیل شده است و ابزار و نرم افزارهایی را به کاربران عرضه می کند که در نوع خود بی نظیر و کاملا جدید می باشند. همچنین وب سایت این کمپانی نیز خود دارای امکانات مختلف و گوناگون می باشد.
از این دسته امکانات و نرم افزارها می توان به GoogleMaps که ابزاری برای مشاهده نقشه جهان با ویژگی های متعدد می باشد ، Google Translator که ابزاری برای ترجمه وب سایت ها به زبان های مورد نظر است ، Google Earth که یکی از معروف ترین برنامه های این شرکت می باشد و به وسیله آن می توان تمامی نقاط کره زمین را به وسیله عکس های ماهواره ای مشاهده نمود وبسیاری دیگر از برنامه هایی که این شرکت برای کاربران خود به صورت منحصر به فرد قرار داده است.
در میان این ابزار به GoogleMaps اشاره کردیم. این ابزار از آدرس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای تمامی کاربران در دسترس می باشد. به وسیله این برنامه شرکت گوگل کاربران می توانند نقشه کاملی از کره زمین ، کشورها و شهرهای مورد نظر خود را داشته باشند و به صورت Online و تمرکز بر نقطه مورد نظر خود در این ابزار اطالاعات لازم خود را کسب کنند. همچنین در قسمت دیگری از این برنامه کاربران این اختیار را دارند تا از حالت نقشه خارج شده و منطقه مورد نظر را به صورت واقعی و با کمک عکس های ماهواره ای مشاهده نمایند که این ویژگی در قسمتی به نام Satellite قرار داده شده است. دیگر ویژگی این نرم افزار ترکیب دو قسمت Map و Satellite با یکدیگر است ، بدین صورت که می توان مسیر ها و اسم شهرهایی را که بر روی نقشه قرار دارند بر روی عکس های ماهواره ای منطبق نمود. این برنامه ابزاریست تحت وب ، یعنی کاربران می بایست برای استفاده از امکانات این برنامه به صورت Online و در اینترنت نیاز های خود را برطرف سازند.
همین موضوع برای بسیاری از کاربران ایجاد مشکل می کند به خصوص در کشور ما که بیشتر کاربران از خطوط خانگی و کم سرعت برای استفاده از اینترنت بهره می برند . شاید این فکر به ذهن شما خطور کند که بعد از یک بار بارگذاری مسیر نقشه و عکس ماهواره ای دلخواه اقدام به ذخیره سازی آن نمایید تا در آینده نیز بتوانید از آن استفاده کنید، اما این امر امکان پذیر نیست زیرا قابلیت ذخیره سازی عکس ها در این برنامه وجود ندارد و همه چیز به صورت Online در اختیار کاربر قرار می گیرد. برای رفع این مشکل نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن به راحتی می توانید عکس بارگذاری شده مورد نظر خود را ذخیره سازی نمایید.
Google Maps Images Downloader نام نرم افزار کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های GoogleMaps را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید.

 


mz1hunkkl7kvjb7l1ddm.jpg

:download2:

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...