رفتن به مطلب

افکار جهنمی ...


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

icon30.gifافکار جهنمی ...icon30.gif

 

 

حتی جنازه ام برایش دردسر بود نیمه های شب مرا در عمق خاک گذاشت و رویم خاکی نریخت و هراسان رفت...او غسلم نداد او حتی با آب خون هایم را نشست شاید او هم در فلسفه غسل مانده!شب اولم بود و 1ساعت تنهایی سر کردم از خون هایی که روی گوشت بی جانم بود لذت می برم به چشمهای نیمه باز که خشکش زده بود نگاه می کردم می خواستم صورتش که قبل مال من بوده لیس بزنم هم مزه خوبش را بچشم هم صورتش را با زبانم لمس کنم من دست داشتم ولی زبانم دوست داشت این کار را کند خبری از موجوده نیمه زنده نبود بعد مردی آمد مردی که موهایش سفید نبود آمد مردی که موهایش سفید نبود و کم سن و سال بود آمد مردی که موهایش سفید نبود و کم سن و سال بود وتا به حال ندیده بودمش امدو بالای سرم نشست نمی دانم به چه فکر می کرد بعد دقیقه ها جسمی که مال من بوده را در اختیارش گذاشتم...

 

fear-of-death.jpg

 

صبح مردم بالای سرم جمع نشدن آدمها مرا ندیدند هیچ کدامشان نمی خندیدند از کنار من رد نمی شدند صدای قرآن می آمد صدای قرآن و گریه می آمد صدایی که نباید می آمد ولی آمد.مردم بالای سرم نیامده بودند ولی حالا هستند زیر لبهاشان حرفهای عجیبی می زنند وقتی مرا گذاشت و رفت پوشش داشتم همان لباسهایی که داشتم و حالا ندارم رویم پارچه ای کشیدند که پوشیده باشم آنها نمی دانستند من مرده ام؟!هیچ دعایی برایم خوانده نشد نمی دانم چرا نفرینم می کردند رویم خاک ریختند و لحد را چیدند و رفتند آنها رفتند مردمی که برایم دعایی نخواندند و رویم خاک ریختند و لحد را چیدند رفتند هوا تاریک شد سال ها گذشت؟!استخوان هایم مانده بود همان مرد آمد همان مردی که نشانه هایش یادم نیست خاک ها را کنار زد،نه می کند به استخوان هایم رسید از خاک جدا می کرد و در کیسه ای شل می گذاشت کارش که تمام شد استخوان هایی که قبل مال من بوده را با خود برد و می خواست در جای دیگر دفن کند چطور می خواست دفن کند این فکر او هم بود با همان کیسه یا استخوانهایم را روی خاک بچیند و بعد....چطور؟!8.gifdontknow.gif

من چیزی نفهمیدم شما فهمیدین به من هم بگین:imoksmiley:

 

__________________

  • Like 7
ارسال شده در

نویسندش از اسکیزوفرنی رنج میبرده احتمالا :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

تاپیک های اسکلی نبات وحید

  • Like 3
ارسال شده در

یکی کشته بودتش...........

کلا توی دنیایی زندگی خمیکرده که کسی بهش توجه ای نداشته حتی به مرد و جسدش

  • Like 2
ارسال شده در
angry25.gif
  • Like 2
ارسال شده در

خودکشی کرده بود:ws52:

  • Like 2
ارسال شده در

یارو رو سنگسارش کرده بودن ........

 

واسه همین نفرینش میکردن و از اول تو چاله بود

 

همینطور استخوناش رو جا به جا کردن

  • Like 4
ارسال شده در

دیگه از کشور شیران خبری نیست

همه شیرهارو دندوناشون رو کشیدن

فقط شغالها موندن

  • Like 4
ارسال شده در
یارو رو سنگسارش کرده بودن ........

 

واسه همین نفرینش میکردن و از اول تو چاله بود

 

همینطور استخوناش رو جا به جا کردن

ایول راس میگه

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...