رفتن به مطلب

صیغه پیامکی


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
حاج آقا چطوری با انگشت اشاره پیام میفرستید شما؟:ws52:

 

شروط سختی دارید

هرکس تونست موفق باشه..........

دو دستی باید پیام فرستاد.........

 

چه حرفها و چکارها

 

موبایل کاملا در دست چپ قرار میگیرد،انگشت اشاره دست راست به صفحه کلید نزدیک شده و با تمرکز و حرف به حرف این دعا تایپ میشود.

 

از آنجا که حرف به حرف این دعا توسط ملائکه کنترل میشود،باید آرام و با طمانینه و پاکی و صفای دل باشد.

  • Like 4
ارسال شده در
موبایل کاملا در دست چپ قرار میگیرد،انگشت اشاره دست راست به صفحه کلید نزدیک شده و با تمرکز و حرف به حرف این دعا تایپ میشود.

 

از آنجا که حرف به حرف این دعا توسط ملائکه کنترل میشود،باید آرام و با طمانینه و پاکی و صفای دل باشد.

 

 

خیلی کاره سختیه................

ملائکه مثل سازمان سیا که ویندوزو چک میکنند پیامک چک میکنند..........:icon_pf (34):

چقدر بیکار شدند اینهاهم:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

من هرچی گشتم همچین سایتی پیدا نکردم... ولی یه سایتی بود که یه همچین کارهایی رو انجام میداد...

 

من نظری در مورد صیغه ندارم... باید قبول کنیم که همچین آدم هایی در تمام دنیا وجود دارند... کلا نمیشه در جامعه جلوی این مسائل رو گرفت... بهتره کنترلش کرد... دین اسلام عزیز هم داره همینکار رو میکنه دیگه... قانونیش کرده و این خوبه...

  • Like 5
ارسال شده در
خیلی کاره سختیه................

ملائکه مثل سازمان سیا که ویندوزو چک میکنند پیامک چک میکنند..........:icon_pf (34):

چقدر بیکار شدند اینهاهم:ws3:

 

سازمان سیا ویندوز رو چک میکنه ؟ :w58:

  • Like 2
ارسال شده در
سازمان سیا ویندوز رو چک میکنه ؟ :w58:

 

 

آره مگه نمی دونستی؟:ws44:

  • Like 1
ارسال شده در

من نظری در مورد صیغه ندارم... باید قبول کنیم که همچین آدم هایی در تمام دنیا وجود دارند... کلا نمیشه در جامعه جلوی این مسائل رو گرفت... بهتره کنترلش کرد... دین اسلام عزیز هم داره همینکار رو میکنه دیگه... قانونیش کرده و این خوبه...

 

چرا نظری درباره صیغه ندارید؟

 

مگه میشه درباره مسئله به این مهمی نظر نداد؟ :banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
آره مگه نمی دونستی؟:ws44:

 

:w58::w58::w58::w58:

 

کی ؟ کجا ؟ چرا ؟

چرا باید سازمان سیا بیاد ویندوز رو کنترل کنه ؟ مگه توی ویندوز چه خبره ؟

من نمیفهمم... عجیبه...

کجا اینو شنیدی ؟ :ws52:

 

چرا نظری درباره صیغه ندارید؟

 

مگه میشه درباره مسئله به این مهمی نظر نداد؟ :banel_smiley_4:

 

نه خوب... گفتم نظرم رو دیگه... یک امر لازم الوجود است... :ws3:

در مورد صیغه شدگان و صیغه کنندگان نظری ندارم... :ws52:

  • Like 4
ارسال شده در
:w58::w58::w58::w58:

 

کی ؟ کجا ؟ چرا ؟

چرا باید سازمان سیا بیاد ویندوز رو کنترل کنه ؟ مگه توی ویندوز چه خبره ؟

من نمیفهمم... عجیبه...

کجا اینو شنیدی ؟ :ws52:

 

 

 

 

اینجا حسن جون گفته بمن چه

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=54378 :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
:w58::w58::w58::w58:

 

کی ؟ کجا ؟ چرا ؟

چرا باید سازمان سیا بیاد ویندوز رو کنترل کنه ؟ مگه توی ویندوز چه خبره ؟

من نمیفهمم... عجیبه...

کجا اینو شنیدی ؟ :ws52:

 

 

 

 

اینجا حسن جون گفته بمن چه

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=54378 :banel_smiley_4:

 

 

:ws28::ws28::ws28::ws28:

 

منو بگو که فکر کردم جدی اینطوریه... داشتم فکر میکردم چطوری میشه همچین چیزی... :ws3:

 

ولی خوب این سیستم توی سیستم کد گذاری استاندارد مدل 2 وجود داره... خودشون میتونند باز یابی کنند... بیشتر سیستم های کد گذاری هم بر همین اساس پایه گذاری شدند... :ws52:

تازه این که چیزی نیست... چند وقت پیش داشتم همینطوری یک مقاله ای میخوندم که یه تئوری داده بود که میشد با مهندسی معکوش مکانیزم متد گوتمن رو شبیه سازی کرد و بخش هایی از اطلاعات رو برگردوند... :ws3:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...