VINA 31339 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 تو آمریکا سگ بهترین دوست آدمهاست. سگ براشون موجود دوست داشتنی و عزیزی هست.مردم میرن برای سگهاشون لباس و زیورآلات میخرن. از نظر آمریکایی ها لباس به تن سگ عجیب نیست.از اون طرف بین مسلمین سگ موجود نجس و منفوری هست. کسی قصد توهین نداشته. فرهنگ هاشون به هم نزدیک نیست و بد برداشت کردن. اگه عربا با امرییکاییها اینکارو کرده بودن شما بازم از اختلاف فرهنگ حرف میزدی؟ این اقا رفته تو خاک اونا موظفه به فرهنگشون احترام بزاره و گرنه قرار بر مسخره کردن باشه امرییکاییها از همه مسخره ترن که دو زار حرفشون با عملشون نمیخونه چرا فکر میکنیم هر کی قدرت داره سزاوار اینه که بقیه رو زیر سوال ببره با اينكه كلا از امريكايي جماعت خوشم نمياد اما اين حركتش خيلي باحال بود چندان بي راه هم نگفته منكه تفاوتي بين ال سعود و(اونا) با اين سگ نميبينم بلكه اين سگ برتر هم هست و من مطمئنم ازين قياس ناراحت شده حيوني...... این حرکت توهین به همه عربا بود نه پادشاهشون 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 اگه عربا با امرییکاییها اینکارو کرده بودن شما بازم از اختلاف فرهنگ حرف میزدی؟ این اقا رفته تو خاک اونا موظفه به فرهنگشون احترام بزاره و گرنه قرار بر مسخره کردن باشه امرییکاییها از همه مسخره ترن که دو زار حرفشون با عملشون نمیخونه چرا فکر میکنیم هر کی قدرت داره سزاوار اینه که بقیه رو زیر سوال ببره شما شاید چون از آمریکاییا بدت میاد نمیخوای قبول کنی همه شون هم خود بزرگ بین و بد نیستن. آمریکاییها میرن برای سگ لباس میخرن. لباس های جورواجور تن سگهاشون میکنن. این کار به نظرشون بد نیست که هیچ، کار قشنگی هم هست. فرهنگشون فرق داره. الان یه عرب هم بره آمریکا و چون سگ نجس هستش ، یه سگ رو از خودش برونه (کاری که عموم ملت آمریکا نمیتونن هضم کنن) و باعث بشه مردم با دید بد بهش نگاه کنن من بازم میگم به خاطر اختلاف فرهنگی نباید روی نیتش قضاوت کنیم. نباید گفت وای این با صاحب سگ دشمن بوده که سگ طرفو دیده گفته "نیا طرف من!" یا این از حیوانات بدش میاد. از هر جای دنیا که فکر بکنی آدم اونجاست. اگر آمریکاییا احترام گذاشتن به بقیه رو بلد نبودن الان این همه فرهنگ های مختلف از تمام جاهای دنیا اونجا جمع نبودن یا چپ و راست درگیری بود. دولتشون کار بد زیاد کرده. کدوم حکومتی تا حالا بد نکرده؟ به مردم چه مربوطه؟ این برخورد درست مثل رفتار اونایی هستش که مردم ایران رو شریک کارهای ج.ا میدونن. 5
VINA 31339 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 شما شاید چون از آمریکاییا بدت میاد نمیخوای قبول کنی همه شون هم خود بزرگ بین و بد نیستن. آمریکاییها میرن برای سگ لباس میخرن. لباس های جورواجور تن سگهاشون میکنن. این کار به نظرشون بد نیست که هیچ، کار قشنگی هم هست. فرهنگشون فرق داره. الان یه عرب هم بره آمریکا و چون سگ نجس هستش ، یه سگ رو از خودش برونه (کاری که عموم ملت آمریکا نمیتونن هضم کنن) و باعث بشه مردم با دید بد بهش نگاه کنن من بازم میگم به خاطر اختلاف فرهنگی نباید روی نیتش قضاوت کنیم. نباید گفت وای این با صاحب سگ دشمن بوده که سگ طرفو دیده گفته "نیا طرف من!" یا این از حیوانات بدش میاد. از هر جای دنیا که فکر بکنی آدم اونجاست. اگر آمریکاییا احترام گذاشتن به بقیه رو بلد نبودن الان این همه فرهنگ های مختلف از تمام جاهای دنیا اونجا جمع نبودن یا چپ و راست درگیری بود. دولتشون کار بد زیاد کرده. کدوم حکومتی تا حالا بد نکرده؟ به مردم چه مربوطه؟ این برخورد درست مثل رفتار اونایی هستش که مردم ایران رو شریک کارهای ج.ا میدونن. من گفتم همشون خودببینن؟ میخوندی همه پستامو میدیدید که گفتم مردم از دولت جدان ببین مردم اونجان چون شرایط کار و ... بهتره از کجا معلوم که توهین نمیشه چقد تبعیض نژادی دارن؟ میخوای بگی ندارن چقدر با سیاهها بد رفتار کردن و توهین کردن من گفتم به مردم مربوطه؟ این پروفسور که مثلا تحصیل کرده هم هست باید شعورش اینقدر میکشید که نکشید 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 من گفتم همشون خودببینن؟ میخوندی همه پستامو میدیدید که گفتم مردم از دولت جدان ببین مردم اونجان چون شرایط کار و ... بهتره از کجا معلوم که توهین نمیشه چقد تبعیض نژادی دارن؟ میخوای بگی ندارن چقدر با سیاهها بد رفتار کردن و توهین کردن من گفتم به مردم مربوطه؟ این پروفسور که مثلا تحصیل کرده هم هست باید شعورش اینقدر میکشید که نکشید فقط در مورد جنگ مردم رو جدا کردی تو پستی که من نقل قول کردم شما وقتی میگی امرییکاییها از همه مسخره ترن که دو زار حرفشون با عملشون نمیخونه کسی رو جدا نمیکنی برداشت اینه که ملت رو داری میگی و همه رو با هم یکی میدونی.منکه نمیدونم تو ذهن تو چی میگذره. باید بنویسی ملت یا دولت. اگر توهین بود هر روز درگیری داشتن. تبعیض نژادی بود که جنگ و دعوا بود تا قانون عوض شد. قبل از درست شدن تبعیض جای آرومی نبود. به هرحال اگر احترام به فرهنگهای جدید نبود آدمهای پولدار و تحصیلکرده که تو کشور خودشون هم موقعیت بدی ندارن نمیرن اونجا و اگر برن و توهین ببینن، نمیمونن. حساب دودوتاچهارتاست. ما که خدا نیستیم بدونیم تو دل یکی چی میگذره و نیتش چی بوده پس حق نداریم درباره شعورش نظر بدیم اونم وقتی که کاری که کرده تو کشور خودش یه جور ابراز علاقه و اهمیت دادن به حیوان خانگی دونسته میشه. 1% هم احتمال بدیم نمیدنسته و رو شخصیت آدمی که حتی یه بار هم باهاش برخورد نداشتیم انقدر راحت قضاوت نکنیم. 5
VINA 31339 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 فقط در مورد جنگ مردم رو جدا کردی تو پستی که من نقل قول کردم شما وقتی میگی کسی رو جدا نمیکنی برداشت اینه که ملت رو داری میگی و همه رو با هم یکی میدونی.منکه نمیدونم تو ذهن تو چی میگذره. باید بنویسی ملت یا دولت. اگر توهین بود هر روز درگیری داشتن. تبعیض نژادی بود که جنگ و دعوا بود تا قانون عوض شد. قبل از درست شدن تبعیض جای آرومی نبود. به هرحال اگر احترام به فرهنگهای جدید نبود آدمهای پولدار و تحصیلکرده که تو کشور خودشون هم موقعیت بدی ندارن نمیرن اونجا و اگر برن و توهین ببینن، نمیمونن. حساب دودوتاچهارتاست. ما که خدا نیستیم بدونیم تو دل یکی چی میگذره و نیتش چی بوده پس حق نداریم درباره شعورش نظر بدیم اونم وقتی که کاری که کرده تو کشور خودش یه جور ابراز علاقه و اهمیت دادن به حیوان خانگی دونسته میشه. 1% هم احتمال بدیم نمیدنسته و رو شخصیت آدمی که حتی یه بار هم باهاش برخورد نداشتیم انقدر راحت قضاوت نکنیم. قضاوت نکنیم اون خوش با اینکارش حیونو با مردم مقایسه کرده اگه نکرده چرا عذر خواهی نکرده 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 قضاوت نکنیم اون خوش با اینکارش حیونو با مردم مقایسه کرده اگه نکرده چرا عذر خواهی نکرده خدای من!!!! اینا تو فرهنگشون به این کار نمیگن مقایسه. شما مطمئنی عذرخواهی نکرده؟ تو متن پست اول که چیزی ننوشته. به هر حال تا وقتی تو ایران پرچم 3 تا کشور رو با قصد توهین تو تظاهرات رسمی تن 4پا میکنن و عکسش با افتخار تو خبرگزاری ها پخش میشه، ما صلاحیت اظهار نظر درباره نیت یه نفر از گذاشتن یه چفیه رو سر یه سگ رو نداریم. ما اگر خیلی به فکر ادب هستیم باید اول یه فکری به حال توهین به پرچم کشورها که خیلی مهمتر تر از چفیه است بکنیم.. 5
VINA 31339 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 خدای من!!!! اینا تو فرهنگشون به این کار نمیگن مقایسه. شما مطمئنی عذرخواهی نکرده؟ تو متن پست اول که چیزی ننوشته. به هر حال تا وقتی تو ایران پرچم 3 تا کشور رو با قصد توهین تو تظاهرات رسمی تن 4پا میکنن و عکسش با افتخار تو خبرگزاری ها پخش میشه، ما صلاحیت اظهار نظر درباره نیت یه نفر از گذاشتن یه چفیه رو سر یه سگ رو نداریم. ما اگر خیلی به فکر ادب هستیم باید اول یه فکری به حال توهین به پرچم کشورها که خیلی مهمتر تر از چفیه است بکنیم.. کار درستی نمیکنن من بارها چه اینجا چی چه تو مهندسان گفتم این کار سراسرش مشکل داره 3
hamidal 589 ارسال شده در 16 مرداد، 2011 ببین مردم اونجان چون شرایط کار و ... بهتره از کجا معلوم که توهین نمیشه چقد تبعیض نژادی دارن؟ میخوای بگی ندارن چقدر با سیاهها بد رفتار کردن و توهین کردن گول حرفا و تحليلاي رسانه هاي داخلي رو نخوريد. ادعاي تبعيض نژادي شديد تو آمريكا كه توسط رسانه هاي داخلي ما با كوچكترين بهانه ها بزرگنمايي ميشه ادعاي خيلي خنده داريه. ديگه واضح ترين نشونه اش اينه كه اگه مردم آمريكا انقدر نژاد پرست بودن به يه رئيس جمهور سياهپوست راي نميدادن. 4
VINA 31339 ارسال شده در 17 مرداد، 2011 گول حرفا و تحليلاي رسانه هاي داخلي رو نخوريد.ادعاي تبعيض نژادي شديد تو آمريكا كه توسط رسانه هاي داخلي ما با كوچكترين بهانه ها بزرگنمايي ميشه ادعاي خيلي خنده داريه. ديگه واضح ترين نشونه اش اينه كه اگه مردم آمريكا انقدر نژاد پرست بودن به يه رئيس جمهور سياهپوست راي نميدادن. من نشنیدم عکساشو دیدم این همه فیلم خودشون ساختن که حالا نیست اینجا نمیشه 2
hamidal 589 ارسال شده در 17 مرداد، 2011 من نشنیدم عکساشو دیدم این همه فیلم خودشون ساختن که حالا نیست اینجا نمیشه چرا همه اش اينجوري جالبه عكس آواتارتم حتي تقريبا همينجويه! اگرم باشن عده خيلي معدودين. وقتي يه سياهپوست كنيايي الاصل تو رقابت با يه كهنه سرباز محبوب سفيد پوست آمريكايي برنده انتخابات تو آمريكا ميشه نشون داده ميشه كه مشكل نژاد پرستي تو آمريكا انقدرام حاد و حتي قابل توجه نيست. شايد خود ما نژاد پرست تر باشيم. من يادمه قبلنا يه فحش رايج بين بچه مدرسه ايها افغاني بود! 1
کلافه 597 ارسال شده در 17 مرداد، 2011 خدای من!!!! اینا تو فرهنگشون به این کار نمیگن مقایسه. شما مطمئنی عذرخواهی نکرده؟ تو متن پست اول که چیزی ننوشته. به هر حال تا وقتی تو ایران پرچم 3 تا کشور رو با قصد توهین تو تظاهرات رسمی تن 4پا میکنن و عکسش با افتخار تو خبرگزاری ها پخش میشه، ما صلاحیت اظهار نظر درباره نیت یه نفر از گذاشتن یه چفیه رو سر یه سگ رو نداریم. ما اگر خیلی به فکر ادب هستیم باید اول یه فکری به حال توهین به پرچم کشورها که خیلی مهمتر تر از چفیه است بکنیم.. نا سلامتی خودمون رو نو اندیش میدونیم قرار نیست که هر کار زشتی رو توجیه کنیم . حالا میخواد ایران باشه یا آمریکا. دولتها با سیاست سرو کار دارن ولی ملتها با احساسات . 1
کلافه 597 ارسال شده در 17 مرداد، 2011 چرا همه اش اينجوري جالبه عكس آواتارتم حتي تقريبا همينجويه!اگرم باشن عده خيلي معدودين. وقتي يه سياهپوست كنيايي الاصل تو رقابت با يه كهنه سرباز محبوب سفيد پوست آمريكايي برنده انتخابات تو آمريكا ميشه نشون داده ميشه كه مشكل نژاد پرستي تو آمريكا انقدرام حاد و حتي قابل توجه نيست. شايد خود ما نژاد پرست تر باشيم. من يادمه قبلنا يه فحش رايج بين بچه مدرسه ايها افغاني بود! توی آمریکا مردم به شخص رای نمی دن به حزب رای میدن. چند سالی هست که برای اینکه ننگ نژاد پرستی رو توی آمریکا پاک کنن دارن به نوعی سیاهها رو مطرح میکنن. توی برخی فیلمهاشون قهرمانشون سیاه پوسته. این انتخابات هم میشه گفت در همون جهت بود که یه کاندیدای سیاهپوست رو معرفی کردن. ولی واقعیت اینه که هنوز در جامعه امریکا سیاهپوستان پایین ترین حقوق رو نسبت به سفید پوستان و حتی حیوانات دارن . 1
fani2010 14 ارسال شده در 17 مرداد، 2011 13 آبان چی شده مگه ؟؟؟ اصلا آمریکا اهمیتی میده ؟؟؟ عربها خیلی بیشتر به گردن ایرانیها حق توهین و تحقیر دارن ، بهتره تاریخ ایران رو خوب ورق بزنید تا بدونید که آمریکا بیشتر به ایران ظلم کرده یا عربها اونهم چند سال 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 17 مرداد، 2011 نا سلامتی خودمون رو نو اندیش میدونیم قرار نیست که هر کار زشتی رو توجیه کنیم . حالا میخواد ایران باشه یا آمریکا. دولتها با سیاست سرو کار دارن ولی ملتها با احساسات . لطفا مودب باشین. لحنتون اصلا خوش آیند نیست. من برداشت خودم رو از این خبر گفتم. دلیلی نمیبینم بخوام کار کسی رو که نمیشناسم توجیه کنم. به نظرم کارش بد نبوده فقط فرهنگش فرق داره. یه عده الکی شلوغ میکنن. کارهای زشت تر از این، تو این مملکت به اسم ملت ایران انجام شده و میشه و هیچکس اعتراض نمیکنه. پرداختن به اونها واجبتره. شما به گردن من حق داری فکور جان. نمیخوام باهات بحث کنم.:ws2: 3
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 17 مرداد، 2011 دست این پروفسور آمریکای درد نکن واقعاً شخصیت عربهای عربستان رو بخوبی خوب نشون داده 1
hamidal 589 ارسال شده در 17 مرداد، 2011 توی آمریکا مردم به شخص رای نمی دن به حزب رای میدن. چند سالی هست که برای اینکه ننگ نژاد پرستی رو توی آمریکا پاک کنن دارن به نوعی سیاهها رو مطرح میکنن. توی برخی فیلمهاشون قهرمانشون سیاه پوسته. این انتخابات هم میشه گفت در همون جهت بود که یه کاندیدای سیاهپوست رو معرفی کردن. ولی واقعیت اینه که هنوز در جامعه امریکا سیاهپوستان پایین ترین حقوق رو نسبت به سفید پوستان و حتی حیوانات دارن . مردم آمريكا تو انتخابات درون حزبي حزب دموكرات، بين هيلاري كلينتون يه سياستمدار كاملا شناخته شده سفيد پوست و يه سياستمدار سياهپوست كاملا گمنامتر از كلينتون، به اوباماي سياهپوست راي دادن. دوباره تو انتخاب بين مك كين كهنه كار سفيد پوست و اوباما به اوباماي سياهپوست كنيايي الاصال راي دادن. اين يعني نژاد پرست نيستن. ديگه از اين واضح تر نميشه. قهرمان فيلماشونو سياهپوست ميذارن. همون فيلم هم پر مخاطب ميشه و مورد توجه قرار ميگيره. چن تا محبوبترين خواننده ها و بازيگراشون سياهپوستن، رئيس جمهورشون به عنوان قدرتمند ترين شخصيت كشورشون و حتي قدرتمندترين شخصيت جهان سياهپوسته اما همه اينا فيلمه كه بگن ما نژاد پرست نيستيم؟! فك نميكني يه كم گرفتار توهم توطئه ناشي از شستشوي مغزي هستي؟! 2
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 28 مرداد، 2015 دست این پروفسور آمریکای درد نکن واقعاً شخصیت عربهای عربستان رو بخوبی خوب نشون داده الان فهمیدم که میدونستی اعراب عربستان چه ...... البته من قبلا میدونستم ولی الان همه میدونند ... حیف این عکس دیده نمی شه
شقایق31 40377 ارسال شده در 28 مرداد، 2015 الان فهمیدم که میدونستی اعراب عربستان چه ......البته من قبلا میدونستم ولی الان همه میدونند ... حیف این عکس دیده نمی شه تو چرا زودتر فهمیدی مورد مشکوکه ها!زیارت رفتی؟ 1
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 28 مرداد، 2015 تو چرا زودتر فهمیدی مورد مشکوکه ها!زیارت رفتی؟ کعبه ما دل جوونهای امروزیه .... نه سنگ پاره ای که درون دنبال خدا میگردند خدا همینجا تو دل تو و منه تو دل شکسته ها تو دل هرکسی میشه زیارتش کرد و بخشید و رفت .... 1
afshin18 11176 ارسال شده در 28 مرداد، 2015 الان فهمیدم که میدونستی اعراب عربستان چه ......البته من قبلا میدونستم ولی الان همه میدونند ... حیف این عکس دیده نمی شه حرف شما یه جورایی توهین هست مثلا رفتار خوب وجالب با طارمی تو فرودگاه کار فارسای عریستان بود؟ جمع بستن غلط هست 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری