سارا-افشار 36440 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 حالا که بحث زیبایی ظاهر و باطن تو تاپیک همسایه شد گفتم یادی از خانوم شکیلا بکنم کسی که به شخصه خیلی بهش به هنرش و مهم تر از همه به عفت و پاکدامنی و قدرت بالای شخصیتش احترام قایلم و تا الان هم هیچ مورد منفی تو شخصیت و زندگی ایشون نشنیدم و نخوندم یه زن به تمام معنی با تموم ظرافتهای زنانه و درعین حال تسخیر نشدنی و متین کمتر هنرمندی بوده که هم صورت و هم صدای زیبا داشته باشه و تو دنیای گرگهای فاسد هنری دوام اورده باشه ولی ایشون نشون دادن لازم نیس گونی به سرت باشه یا نقاب به صورت لازم نیس حتما حجاب داشته باشی و تو پستوخونه باشی تا درامان باشی می تونی اصلا لابلای گرگا زندگی کنی بدون اینکه بهت غلبه کنن کاش جامعه ما طوری بود که چنین شخصیت های واقعی بین خانوما تبلیغ میشد تا ........... وقتی چنین شخصیت هایی رو می بینم بیشتر به حجاب عقل ایمان میارم راستی میگن اصالت اینو میگنا 23
a_Farzad 913 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 نه موافقم ونه مخالف یه مثال ویا یه مثال نقض برای رد یا قبول یک موضوع کافی نیست خیلی از خانومها تو ایتالیا با اون همه به اصطلاح فساد حجاب دارند وحتی حسرت اینکه چرا نباید مانند دیگران ازادانهوبا لباس ازادتر در جامعه حاضر شوند ندارند حجاب از اعتقاد سرچشمه میگیره (بحثم این نیست که اعتقاد مثبتی است یا منفی)به نظر هرکسی ارزش بیاد بهش عمل میکنه وگرنه نه ولی اینگونه نتیجه گیری به نظر بنده زیاد مناسب نیست امیدوارم ناراحتتون نکرده باشم فقط نظرمو گفتم موفق باشید 10
shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 حالا که بحث زیبایی ظاهر و باطن تو تاپیک همسایه شد گفتم یادی از خانوم شکیلا بکنم کسی که به شخصه خیلی بهش به هنرش و مهم تر از همه به عفت و پاکدامنی و قدرت بالای شخصیتش احترام قایلم و تا الان هم هیچ مورد منفی تو شخصیت و زندگی ایشون نشنیدم و نخوندمیه زن به تمام معنی با تموم ظرافتهای زنانه و درعین حال تسخیر نشدنی و متین کمتر هنرمندی بوده که هم صورت و هم صدای زیبا داشته باشه و تو دنیای گرگهای فاسد هنری دوام اورده باشه ولی ایشون نشون دادن لازم نیس گونی به سرت باشه یا نقاب به صورت لازم نیس حتما حجاب داشته باشی و تو پستوخونه باشی تا درامان باشی می تونی اصلا لابلای گرگا زندگی کنی بدون اینکه بهت غلبه کنن کاش جامعه ما طوری بود که چنین شخصیت های واقعی بین خانوما تبلیغ میشد تا ........... وقتی چنین شخصیت هایی رو می بینم بیشتر به حجاب عقل ایمان میارم راستی میگن اصالت اینو میگنا دقيقا مثه گـــاگـــا ! 7
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 13 مرداد، 2011 کم مونده با چادر بیاد رو سن دقیقا نمیدونم کیه ولی یه بار بچه ها تو همین نواندیشان عکسو گذاشته بودن هم خیلی زشت بود هم به نظر خانوم بی تربیتی بود خواهشا اینو با شکیلای من مقایسه نکنید 8
Hossein.T 22596 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 دقیقا نمیدونم کیه ولی یه بار بچه ها تو همین نواندیشان عکسو گذاشته بودن هم خیلی زشت بود هم به نظر خانوم بی تربیتی بودخواهشا اینو با شکیلای من مقایسه نکنید تو موو بینی و شادی پیچش مو! 6
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 13 مرداد، 2011 در چه موردی!؟ از مقایسه شکیلا و گاگاچه ربطی اینا بهم دارن؟ 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 خواهر گاگا دیروز کن فرانسه دیگه ربط دادن این دوتا به هم با شما :dancegirl2: 3
Hossein.T 22596 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 از مقایسه شکیلا و گاگاچه ربطی اینا بهم دارن؟ هیچی به خدا! 2
shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 مگه گاگا چطوریه؟ تقريبا بر عكس تمام چيزايي كه در مورد شكيلا گفتي !! ولي خب عشقه ديگه چه كنيم! 7
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 به نظر من آزادی جزو حقوق ابتدایی هر انسانی باید باشه یکی دوست داره هر ننه قمر انتری بهش نگاه بد داشته باشه و خودشو مثل عروسک خیمه شب بازی و یک کنیزک ج...ی برای مردا در بیاره ،یکی میخواد کمال و شخصیتش رو حفظ کنه و پا به پای یک مرد با غرور و افتخار و بدون زینت اضافی که موجب جلب توجه بشه برای جامعش مفید باشه یکیم میخواد برده و تو سری خور مردا باشه و بره زیر پتو و مثل جغد خودش رو از نظرها پنهان کنه زن در هر دو مورد اول و سوم خودش رو بازیچه دست کرده چه برای فاسدان و چه برای مردان با عقیده مرد سالار و عقب مانده هایی که هنوز تفکر 1400 سال پیش رو دارن قبلا گفتم بازم میگم یه زن به اندازه کافی برتری و زیبایی داره و دلیل برای نمایش گذاشتنش برای افراد سودجو وهمچنین دلیلی برای کناره گیری به خاطر جو گیر شدن بعضیای دیگه نداره و چرا وقتی دریک مهمانی مردها کت و شلوار بر تن دارن یه زن بیاد با نیم متر پارچه خودشو بپوشونه ؟ 5
hossein_power85 487 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 ولی ایشون نشون دادن لازم نیس گونی به سرت باشه یا نقاب به صورت لازم نیس حتما حجاب داشته باشی و تو پستوخونه باشی تا درامان باشی می تونی اصلا لابلای گرگا زندگی کنی بدون اینکه بهت غلبه کنن کاش جامعه ما طوری بود که چنین شخصیت های واقعی بین خانوما تبلیغ میشد تا ........... وقتی چنین شخصیت هایی رو می بینم بیشتر به حجاب عقل ایمان میارم راستی میگن اصالت اینو میگنا هر کسی عقیده خودشو داره و نمیتونه به خاطر نظر شخصیش ظاهر دیگران رو به سخره بگیره . بله خانوم شکیلا شاید به اسلام اعتقاد نداشته باشه ولی حیای یک زن ایرانی رو هیچ وقت فراموش نکرده . (حجاب بدون حیا ارزش نداره ) . خیلیها به ارزش حجاب پی بردند و با علاقه حجاب دارند . خیلی ها هم به زور .... . و سالم موندن تو محیط فاسد خیلی سخت تره . یه سری به تاریخ قبل از اسلام ایران بزنید و نحوه حجاب وپوشش مردان و زنان رو بررسی کنید تا بفهمید چه آوردیم بر سر فرهنگ این ملت ................ 4
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری